.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیلاب ۸ میلیارد تومان به راه های سوادکوه خسارت زد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سوادکوه، برآورد اولیه خسارت وارده به راه های فرعی و روستایی را هشت میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش شمال نیوز، کوروش روشن، در رابطه با بارش‌های اخیر در سوادکوه، برآورد اولیه خسارت به راه‌های فرعی- روستایی را حدود ۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اقدامات خدمات‌رسانی از زمان شروع واقعه تا کنون در حال انجام است و برآورد نهایی خسارت متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در پی بارش‌های اخیر، محورهای فرعی- روستایی دچار خسارت شدند، بیشترین خسارت را مربوط به محورهای آزادمهر- آلاشت، خطیرکوه، دراسله، پل سفید-محمدآباد و خانقاه پی برشمرد و افزود: خسارت عموماً مربوط به آب شستگی راه‌ها، پایه‌های پل، دیواره‌ها و ترانشه بوده است.

وی با بیان اینکه ماشین‌آلات راهداری همچون لودر، گریدر، بیل زنجیری، کمپرسور، بیل بکو در منطقه در حال انجام کار هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه راه‌ها باز هستند.

حسین لاری، با بیان اینکه در طی بارش‌های اخیر سه منطقه ولوپی، راستوپی و خانقاه‌پی در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه دچار خسارت جدی شده‌اند، افزود: تجمیع برآورد اولیه خسارت هنوز انجام نشده است اما تنها در رابطه با خسارت به بخش کشاورزی، تا کنون ۴ میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت داشته‌ایم.

بخشدار بخش مرکزی با بیان اینکه تخریب صددرصدی خانه‌ای را نداشته‌ایم، گفت: اما شاهد خسارت به خانه‌های روستایی، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و تلف شدن تعدادی دام بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه سیل باعث انسداد معابر روستایی و فرعی شده است، افزود: اقدامات اولیه انجام شده و در حال حاضر نیز اقدامات لازم همچون خاک‌برداری از کوچه‌ها و معابر روستایی در حال انجام است.

لاری با اشاره به خسارات بارش اخیر و فرسایش خاک گفت: به مردم توصیه می‌کنیم که در ساخت‌وسازها دقت کافی داشته باشند و منابع طبیعی را تصرف نکنند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.