.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۳ غرقی در ۵۵ روز
۴۳ تن از ۱۵ خرداد تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ۴۳ تن از ۱۵ خرداد تاکنون در دریای مازندران جان باختند، گفت: ۲۴ غرقی در ساعت کاری، ۱۸ تن خارج از ساعت کاری و یک نفر نیز در زمان و مکان نامعلوم جان خود را از دست دادند.

او افزود: ۴ نفر از کسانی که در ساعت کاری در دریا غرق شده بودند در مناطق غیرقابل پوشش شنا کردند که امکان حضور ناجی و حتی شنا کردن برای افراد حرفه‌ای در این مکان‌ها فراهم نیست.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ١١ نفر دیگر نیز به دلیل شنا در مناطق ممنوعه جان خود را از دست دادند، ادامه داد: متاسفانه مردم به هشدار‌های ناجیان غریق که از ورود آن‌ها به دریای طوفانی جلوگیری می‌کنند توجهی ندارند و حتی با ناجی درگیر می‌شوند.

کریمیان گفت: ۲۱ نفر از جان باختگان در آب‌های ساحلی مازندران غیربومی، ۷ تن تبعه افغانستان و ۱۵ تن نیز بومی مازندران بودند.
او افزود: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران تا پایان تیر ماه جان ۴۲۷ نفر را از خطر غرق شدن نجات دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به پیش بینی هواشناسی و گرم شدن هوا در پایان هفته گفت: متاسفانه با وجود تعطیلی طرح‌های دریا همچنان شاهد حضور مسافران در دریا هستیم که برای شنا وارد مناطق ممنوعه می‌شوند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.