.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ پیام ابهام‎‌آمیز مالک نساجی؛ حدادیان می‌رود؟
چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر
شمال نیوز : در شرایطی که رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است.....
چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر

شمال نیوز: تصمیم مسئولان مازندران به اجرای مجدد چمن مصنوعی در ورزشگاه وطنی قائم شهر در حالی که سازمان لیگ فقط بر اجرای چمن طبیعی برای لیگ بیست‌ویکم تأکید دارد، ابهامات و نگرانی‌هایی را برای هواداران نساجی در مورد میزبانی فصل بعدی ایجاد کرده است.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، پرونده فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی روز گذشته بسته شد که اکنون باشگاه‌ها علاوه بر آمادگی بیشتر برای فصل بعد از طریق جذب بازیکنان جدید ، باید انجام اقداماتی در حوزه مرمت، نگهداری یا توسعه استادیوم‌های میزبان رقابت‌ها را نیز تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم باید آغاز کنند. یکی از این استادیوم‌ها که برای میزبانی در فصل بعد باید اقدامات زیرساختی انجام دهد ، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است که به دلیل کیفیت بسیار پایین چمن مصنوعی آن، اعلام شده تعویض چمن آن و تبدیل چمن مصنوعی به طبیعی الزامی است.

کیفیت نامطلوب چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طی سه فصل اخیر بارها مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی این تیم و همه تیم‌هایی که برای بازی به قائمشهر آمدند ، قرار گرفته بود. بسیاری از سرمربیان شاخص لیگ برتری پس از بازی مقابل نساجی در استادیوم وطنی ، از وضعیت چمن این استادیوم انتقاد و سرمربیان مختلف نساجی نیز همواره از این چمن به عنوان یکی از عوامل اصلی مصدومیت بازیکنان نساجی یاد کردند.

 بر همین اساس ، طی دو سال اخیر بارها بحث تعویض چمن مصنوعی استادیوم وطنی قائمشهر و بازگرداندن آن به چمن طبیعی مطرح شده است. مرداد پارسال نیز پس از پایان لیگ نوزدهم در سفری که محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به مازندران داشت ، در بازدید از این استادیوم وعده داده بود که اعتبارات لازم برای تعویض چمن مصنوعی تأمین شود اما ، به دلیل از دست رفتن زمان ، این وعده محقق نشد.

سازمان لیگ نیز با وجود مخالفت‌های اولیه، برای نیم‌فصل نخست به نساجی فرصت میزبانی روی چمن مصنوعی استادیوم وطنی را داده بود. در تعطیلات نیم‌فصل زمزمه‌های انتقال بازی‌های خانگی نساجی به استادیوم شهدای ساری مطرح شد، اما به دلیل مناسب نبودن چمن طبیعی این استادیوم و کمبود برخی زیرساخت‌ها، باز هم سازمان لیگ اجازه داد که نساجی در قائمشهر از رقبای لیگ برتری خود میزبانی کند.

در نهایت وعده داده شد که بعد از بازی نساجی و استقلال کار تعویض چمن مصنوعی این استادیوم برای میزبانی از بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ویکم آغاز شود ، اما با گذشت چند روز از این بازی، هنوز اقدام خاصی که نشان دهنده آغاز عملیات اجرایی تعویض چمن مصنوعی استادیوم باشد دیده نمی‌شود.

نساجی روی چمن موجود بازی نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره آخرین پیگیری‌هایی که برای تعویض چمن این ورزشگاه انجام شده ، به خبرنگار ایرنا می‌گوید: مسئولان اعلام کردند که فردای بازی با استقلال کار تعویض چمن را آغاز می‌کنند ، اما حدود یک هفته روز گذشته و هیچ خبری نیست.

چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر سیف‌الله‌پور: اجرای چمن مصنوعی در استادیوم وطنی را به این شرط پذیرفتیم که چمن مورد تایید فیفا و یوفا باشد.

ایزد سیف‌الله‌پور می‌افزاید : قطعا در صورتی که تا پیش از لیگ بیست‌ویکم چمن استادیوم وطنی تعویض نشود طبق نظر سازمان لیگ اجازه بازی روی این چمن صادر نخواهد شد. سازمان لیگ در فصل بیستم نیز با ما همکاری کرد و فرصت داد تا پیگیری‌های لازم برای تعویض چمن انجام و این کار در تعطیلات بین فصل انجام شود ، اما حتی اگر سازمان لیگ هم اجازه برگزاری مسابقه بدهد باشگاه حاضر به بازی در این استادیوم نخواهد بود و سلامت بازیکنان را به خطر نمی‌اندازیم. ضمن این که مصدومیت بازیکنان برای باشگاه نیز هزینه زیادی دارد.

وی از تصمیم‌گیری برای اجرای مجدد چمن مصنوعی در استادیوم وطنی قائمشهر خبر می‌دهد و خاطرنشان می‌کند:  نظر مسئولان برای اجرای چمن طبیعی تغییر کرده و ما را متقاعد کرده اند که چمن مصنوعی با کیفیت بالا در استادیوم اجرا شود. اولویت اصلی ما اجرای چمن طبیعی بود. حتی اعلام کردیم که نگهداری آن را خودمان به عهده می‌گیریم ، اما گفتند طبق کارشناسی‌های انجام شده اجرای چمن طبیعی در قائمشهر با توجه به شرایط اقلیمی نتیجه نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه نساجی: در صورتی که تا پیش از لیگ بیست‌ویکم چمن استادیوم وطنی تعویض نشود طبق نظر سازمان لیگ اجازه بازی روی این چمن صادر نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تصریح می‌کند: البته ما با وجود متقاعد شدن برای اجرای چمن مصنوعی با کیفیت، موافق این نظر کارشناسی نیستیم. مگر آب و هوای مازندران از اقلیم انگلیس و ترکیه مرطوب‌تر و بارانی‌تر است؟ یک هفته در ترکیه اردو زدیم و تیم روی چمن طبیعی با کیفیت عالی کمپ تمرین کرد. بیشتر اوقات هم هوا بارانی بود ، اما به دلیل زیرسازی مناسب چمن طبیعی، هیچ مشکلی دیده نشد.

سیف‌الله‌پور خاطرنشان می‌کند: به هر حال ما را متقاعد کردند که در استادیوم وطنی باز هم چمن مصنوعی اجرا شود. ما هم به این شرط پذیرفتیم که مورد تایید فیفا و یوفا باشد. البته همان هم هنوز آغاز نشده و مشخص نیست که چه زمانی کار تعویض چمن را قرار است آغاز کنند.

وی درباره زمان مورد نیاز برای تعویض چمن مصنوعی و جایگزین کردن چمن جدید می‌گوید: با توجه به این که یک بار چمن مصنوعی در این استادیوم کار شد و بخشی از زیرسازی آماده است، تعویض کامل چمن حداکثر دو ماه زمان نیاز دارد. به هر حال امیدواریم که مسئولان استان چمن مناسبی برای استادیوم وطنی آماده کنند ، چون در صورت نامناسب بودن چمن ناچاریم ورزشگاه دیگری را برای بازی‌های خانگی خودمان معرفی کنیم.

چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر کیفیت نامطلوب چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طی سه فصل اخیر بارها مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتری قرار گرفت.

 

نگرانی هواداران

ماجرای تعویض چمن استادیوم وطنی قائمشهر به اوایل دهه ۹۰ برمی‌گردد که به دلیل کیفیت بسیار بد زمین چمن استادیوم وطنی، مسئولان وقت تصمیم گرفتند برای حل مشکل در این ورزشگاه، چمن مصنوعی نصب کنند؛ طرحی که به دلیل کمبود اعتبار حدود ۱۸ ماه طول کشید و سبب شده بود تا نساجی یک سال و نیم بازی‌های خانگی‌اش را در ساری برگزار کند.

 حالا نیز این نگرانی برای هواداران نساجی وجود دارد که در صورت اجرا نشدن چمن با کیفیت در استادیوم وطنی، این تیم با توجه به تصمیم باشگاه و سازمان لیگ برای برگزار نشدن بازی‌های لیگ بیست‌ویکم روی چمن مصنوعی کنونی باز هم ناچار به برگزاری بازی‌ها در شهری دیگر شود.

چمن مصنوعی به جای چمن مصنوعی

اما معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از قطعی بودن تعویض چمن مصنوعی استادیوم وطنی تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم خبر می‌دهد و می‌گوید: برآورد هزینه برای اجرای چمن جدید در استادیوم وطنی انجام شد و با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری مازندران نیز برای تأمین این اعتبار مکاتبه کردیم. رقم درخواستی ما برای اجرای این پروژه شامل زیرسازی و خرید و نصب چمن جدید ۶۰ میلیارد ریال است که با تخصیص آن حتما چمن استادیوم وطنی تا پیش از آغاز فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌شود.

مسعود رمضانی می‌افزاید: در جلسه‌ای که چند روز پیش با حضور استاندار مازندران برگزار شد ، تصمیم گرفتیم که اعتبار خرید و نصب چمن مصنوعی با کیفیت بالا و مورد تایید فیفا و یوفا تأمین شود. چمن مصنوعی که در استادیوم قرار است نصب شود از بهترین و با کیفیت‌ترین چمن مصنوعی‌های جهان است که با اجرای آن مشکل تیم نساجی و سایر تیم‌های لیگ برتری برطرف خواهد شد. باشگاه نساجی نیز با کلیات طرح پیشنهادی ما موافقت کرده است.

چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر افتتاح چمن مصنوعی استادیوم وطنی قائمشهر - شهریور ۱۳۹۲

وی اظهار می‌کند: همین چمن که الان وجود دارد و سال ۱۳۹۱ توسط شرکت هاتکو اجرا شد، آن زمان از بهترین چمن‌های موجود در آسیا بود، اما با توجه به استفاده مستمر و تعداد بالای بازی‌هایی که روی این چمن در طول سال انجام شد ، به مرور قابلیت و کیفیت آن کاهش یافت و با این که طی یک سال اخیر برای مناسب‌سازی آن هزینه شد،  اکنون نیاز به تعویض آن است.

 معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران درباره چرایی انتخاب چمن مصنوعی و انجام نشدن چمن طبیعی در استادیوم وطنی اظهار می‌کند : نمی‌توانیم بگوییم که به طور صد در صدی امکان اجرای چمن طبیعی و نگهداری آن در استادیوم وطنی وجود ندارد ، اما نگهداری چمن طبیعی در مازندران به دلیل قارچی شدن چمن بسیار سخت است و باید سالانه اعتبار قابل توجهی به نگهداری چمن طبیعی اختصاص داده شود. به همین دلیل تصمیم بر این شد که چمن مصنوعی با کیفیت بالا و مورد تایید فیفا و یوفا اجرا شود.

مخالفت سازمان لیگ با چمن مصنوعی

در عین حال که گفته می‌شود اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان این استان با باشگاه نساجی برای اجرای مجدد چمن مصنوعی در استادیوم وطنی به تفاهم رسیده‌اند، اما مرجع اصلی برای صدور مجوز برگزاری بازی‌های لیگ برتری در این استادیوم، که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال است تأکید دارد چمن همه استادیوم‌ها در فصل جدید رقابت‌ها باید طبیعی باشد و بر خلاف فصل جاری و فصل‌های قبل به استادیوم‌های دارای چمن مصنوعی اجازه میزبانی داده نخواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به خبرنگار ایرنا می‌گوید: ما روز چهارشنبه هفته گذشته نامه‌ای را به مدیریت باشگاه نساجی و هیات فوتبال مازندران ارسال کردیم که در آن عنوان شد چمن مصنوعی مورد تایید سازمان لیگ نیست و باید برای تعویض چمن و تبدیل آن به چمن طبیعی اقدام شود.

سهیل مهدی با تأکید بر این که اولویت سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات در لیگ برتر چمن طبیعی است، می‌افزاید: ما تا کنون با باشگاه نساجی برای حفظ میزبانی همکاری کردیم. قرار بود در مقابل این مساعدت برای تعویض چمن مصنوعی اقدام شود، اما اقدامی که انتظار می‌رفت انجام شود را شاهد نیستیم.

چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر: سازمان لیگ یک فصل کامل برای برگزاری بازی‌های نساجی روی چمن منصوعی استادیوم وطنی مساعدت کرد.

انحراف طرح توسعه استادیوم از اولویت‌ها

وی خاطرنشان می‌کند: البته بابت اجرای مناسب فاز اول طرح توسعه این استادیوم از مسئولان مازندران تشکر می‌کنیم. هم وضعیت رختکن‌ها بسیار مناسب است و هم سالن کنفرانس و برخی زیرساخت‌های دیگر شرایط خیلی خوبی دارد ، اما ادامه این روند بهسازی و توسعه به هر دلیلی منحرف شد و زمان هم در حال از دست رفتن است. در چنین شرایطی اگر اقدام مد نظر برای تعویض چمن استادیوم وطنی انجام نشود باشگاه نساجی فرصت دارد تا ورزشگاه جدیدی را انتخاب و معرفی کند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار می‌کند: سازمان لیگ یک فصل کامل برای برگزاری بازی‌های نساجی روی چمن منصوعی استادیوم وطنی مساعدت کرد ، اما در مقابل می‌بینیم بر خلاف اولویت که تعویض چمن بود، ساخت سکو در اولویت قرار گرفت. در حالی که توسعه ظرفیت ورزشگاه با توجه به ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در اولویت نبود.

وی می‌افزاید: ضمن این که اجرای پروژه در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر ایمنی محل برگزاری مسابقه را زیر سئوال برد، بخشی از زهکش‌ها را خراب کرد و به سیمای استادیوم هم آسیب رساند. همین موضوع نیز سبب شد که هنگام بارندگی شاهد آبگرفتگی زمین باشیم که در بازی نساجی و پرسپولیس شاهد آن وضعیت بودیم. با این حال حتی ساخت این سکو نیز به پایان نرسیده و مدت‌هاست که پیشرفتی روی سکوها ندیدیم. در واقع مدیریتی را که باید برای ادامه توسعه ورزشگاه وطنی انجام می‌شد ، شاهد نبودیم و تعهداتی که داده شد عملی نشد.

چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر آبگرفتگی شدید چمن مصنوعی استادیوم وطنی قائمشهر پیش از بازی نساجی و پرسپولیس - ۵ دی ۱۳۹۹

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تصریح می‌کند: از نظر ما هم استادیوم وطنی قائمشهر با توجه به قدمتش ورزشگاهی دوست داشتنی است و در حضور هواداران خوب نساجی فضای بسیار گرم و تماشایی دارد ، ولی سازمان لیگ حافظ منافع همه باشگاه‌های لیگ است و برای فصل جدید اگر چمنی در این استادیوم باشد که به ورزشکاران آسیب برساند اجازه برگزاری مسابقات در آن را نخواهیم داد.

فقط چمن طبیعی، تبعیض قائل نمی‌شویم

مهدی با بیان این که نمی‌توانیم در رعایت استانداردهای میزبانی بین باشگاه‌ها تبعیض قائل شویم، می‌گوید: از دو سه باشگاه لیگ برتری دیگر نیز درخواست داشتیم که در استادیوم خانگی‌شان چمن مصنوعی داشته باشند، اما نپذیرفتیم و نمی‌توانیم در این تصمیم‌گیری دوگانگی داشته باشیم. به تمام تیم‌های لیگ برتری تأکید شده باید برای فصل آینده چمن طبیعی داشته باشند و نساجی هم از این قاعده مستثنی نیست.

این مسئول درباره تفاهم ایجاد شده بین باشگاه نساجی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای اجرای چمن مصنوعی با کیفیت و مورد تایید یوفا و فیفا در استادیوم وطنی اظهار می‌کند: چنین موضوعی اصلا با سازمان لیگ در میان گذاشته نشده و از آن اطلاعی نداریم. ضمن این که چه شخص یا نهادی قرار است کیفیت مد نظر یوفا و فیفا را درباره چمن مصنوعی جدید استادیوم وطنی تایید کند؟ اصلا در شرایط تحریمی کنونی آیا امکان تهیه یا وارد کردن چمن مصنوعی مورد تایید فیفا و یوفا تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم وجود دارد؟

وی با بیان این که مازندران آب و هوای مناسبی برای اجرای چمن مصنوعی دارد، خاطرنشان می‌کند: بیشتر تیم‌های لیگ برتری روی چمن طبیعی بازی می‌کنند و در مازندران هم باید شرایط بازی‌های لیگ برتری روی چمن طبیعی فراهم شود.

چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر مهم‌ترین دلیل مسئولان ورزش مازندران برای اجرای چمن مصنوعی در این استان، جلوگیری از هزینه نگهداری چمن طبیعی است.

پیامدهای پرهزینه بهانه‌های اقلیمی

مسئولان مازندران در حالی برای اجرای مجدد چمن مصنوعی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برنامه‌ریزی می‌کنند که سازمان لیگ مخالف چمن مصنوعی است. از سوی دیگر استادیوم خانگی مس رفسنجان نیز که از چمن مصنوعی با کیفیت‌تری نسبت به استادیوم وطنی برخوردار بود، با بهره‌برداری احتمالی ورزشگاه جدید و مجهز باشگاه مس رفسنجان از میزبانی رقابت‌های لیگ برتری کنار گذاشته می‌شود.

مهم‌ترین دلیل مسئولان ورزش مازندران برای اجرای چمن مصنوعی در این استان، جلوگیری از هزینه نگهداری چمن طبیعی است که از نگاه فوتبالیست‌ها و مربیان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری دلیل منطقی و درستی نیست ، چرا که با هر مصدومیت بازیکنان هزینه قابل توجهی به باشگاه‌ها تحمیل می‌شود.

همچنین ، چمن مصنوعی با هر کیفیتی احتمالا چند سال بعد باز هم دچار افت کیفیت می‌شود و باز هم باید چند سال دیگر با صرف هزینه‌های هنگفت اقدام به تعویض چمن مصنوعی کرد. باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آتی در نهایت چه تصمیمی برای استادیوم وطنی قائمشهر اتخاذ می‌شود و در صورت عملی شدن طرح اجرای مجدد چمن مصنوعی، چمن جدید رضایت سازمان لیگ و مجوز برگزاری بازی‌ها را کسب می‌کند یا نه ؛ موضوعی که در صورت تحقق و اجرای چمن مصنوعی جدید در استادیوم وطنی قائمشهر، با توجه به اظهارات مسئول مسابقات سازمان لیگ مبنی بر مخالفت با چند باشگاه متقاضی اجرای چمن مصنوعی، می‌تواند اعتراضات این باشگاه‌ها را به دنبال داشته باشد.

اما سایت ورزش 3 با برداشت از پست اینستاپرامی مالک باشگاه نساجی خبر نگران کننده دیگری را منتشر کرده است که بر دلهره ها افزود .

ورزش سه نوشت :

 هیچ چیزی در این راه به اندازه تنهایی آزارمان نداد؛
پیام ابهام‎‌آمیز مالک نساجی؛ حدادیان می‌رود؟

مالک نساجی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از سختی‌ها و تنهایی اداره‌کنندگان  باشگاه‌های خصوصی در ایران صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران که پس از 24 سال رخ داد، رضا حدادیان درنهایت در کش و قوس مشکلات شدید مالی این تیم، علی رغم تمام محدودیت‌ها و شرایط نامساعد اقتصادی مسئولیت این باشگاه ریشه دار فوتبال ایران را برعهده گرفت و طی سال های اخیر تلاش کرده این تیم را به یکی از تیم های با ثبات لیگ برتر تبدیل کند.


نساجی مازندران در لیگ بیستم البته پس از جدایی محمود فکری که 2 هفته پیش از آغاز فصل رخ داد، با مشکلاتی جدی برای ماندن مواجه شد و نه فاضلی توانست به این تیم کمک کند و نه مجید جلالی. ساکت الهامی انتخاب بعدی رضا حدادیان بود و این مربی توانست چند هفته پیش از پایان رقابت ها با عملکرد بسیار خوبی که داشت، نساجی مازندران را از رتبه های انتهایی جدول جدا کند تا حدادیان یک فصل پرچالش دیگر را نیز در قائمشهر با سربلندی تمام کرده باشد.


حالا اما در شرایطی که  رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است.


رضا حدادیان در این پست با اشاره و تاکید بر مشکلات تیم داری بخش خصوصی اینطور نوشته است:« به یک پایان دیگر رسیدیم‌؛ پایان یک فصل پر فراز و نشیب که در نیمه اول آن همه چیز تلخ بود اما امیدوارانه دست به دست یکدیگر دادیم و نساجی محبوب را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کردیم. هیچ چیزی در این راه به اندازه تنهایی آزارمان نداد. معدود تیم‌های خصوصی در ایران یار و یاوری دارند و همین کار را برای ادامه کار سخت می‌کند چون هیچگاه به خاطر ساختار دولتی ورزش ایران کمکی از سوی وزارت ورزش و مسئولین ورزش ایران دریافت نمی‌کنند. من تنها قدردان و سپاسگزار طرفداران عزیز نساجی هستم که با وجود شیوع کرونا و عدم حضور در استادیوم عشق خود را به نساجی دریغ نکردند.»


حدادیان در ادامه با اشاره به اینکه اگر روزی نتواند در کنار نساجی باشد، هوادار این تیم باقی خواهد ماند، اضافه کرده است:« روزی نتوانم پشتیبان تیمی باشم که که تنها دلخوشی مردم شریف استان مازندران است باز هم در کنار شما هواداران خواهم ایستاد و تمام عشق و علاقه خود را نثارش خواهم کرد. نساجی از یاد نمی‌رود.»

بخش پایانی پیام مالک باشگاه نساجی مازندران نیز با این شعر از سعدی خاتمه پیدا کرده است؛ بیتی که می توان از آن اینطور استنباط کرد که شاید حدادیان دیگر قصد ادامه حضور به عنوان مالک باشگاه نساجی مازندران را نداشته باشد و این اصلا خبر خوشی برای عاشقان قرمزپوشان فوتبال قائم شهر نیست.


دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.