.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حوادث رانندگی نوروزی در مازندران ۲۴ کشته برجای گذاشته است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی تعداد ۲۴ کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد کاهش داشته است.

به گزارش شمال نیوز:علی عباسی با اشاره به مرگ ۲۴ نفر براثر حوادث رانندگی در ایام نوروز و با بیان اینکه از این تعداد ۱۸ مورد مرد و ما بقی زن هستند افزود :جاده هراز و فیروزکوه هر کدام یک فوتی و جاده چالوس بدون فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها به ثبت رسید ، گفت: شهرستان بابلو محمود آباد هر کدام با پنج وعباس آیاد با چهار، آمل و ساری هر کدام سه مورد و سوادکوه  با دو و نکا و نور هرکدام با یک موردفوتی در ایام نوروز، به ترتیب  بیشترین تلفات را به خود اختصاص دادند.

وی سرنشینخودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند ، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه  ۱۰نفرسرنشین، هفت نفر عابر، راننده شش و موتور سوار یک نفر بوده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره بهبومی بودن تعداد ۱۷ مورد از فوتی ناشی از تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی به هموطنان عزیز توصیه کرد که با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و ... شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.