.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت"شهرك صنعتي جنگلي"كشور در مازندران

رئيس خانه صنعت و معدن استان مازندران از آغاز مطالعات ساخت طرح شهرك صنعتي جنگلي خبر داد و گفت:به منظور فرآوري محصولات جنگلي، اولين شهرك صنعتي جنگلي در كنار كارخانه صنايع چوب و كاغذ مازندران ساخته مي‌شود.  
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس از ساري، داريوش هندويي ديروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تفويض اختيار به خانه صنعت و معدن از سوي وزير صنايع گفت: براساس قانون برنامه دوم توسعه و مصوبه شوراي عالي اداري كشور، بعد از 8 سال مجموعه مديران دولتي بخش صنايع و معادن بخشي از اختيارات قانوني خود را در 13 بند به خانه صنعت و معدن استان‌ها واگذار كرد.
وي مطالعه اولويت‌هاي سرمايه‌گذاري صنايع و معادن، نظارت در طرح‌ها، همكاري با استاندارد مشاركت در برنامه‌ريزي آموزش و شناسايي طرح‌هاي راكد صنعتي را از مهمترين موضوعات اين قانون برشمرد.
هندويي از تاسيس دانشگاه جامع علمي و كاربردي صنايع و معادن، مازندران خبر داد و افزود:هيئت مؤسس اين دانشگاه انتخاب شده و در حال انجام كارهاي اداري است.
رئيس خانه صنعت و معدن مازندران با بيان اينكه مشكل كشور ما مشكل مديريتي است تصريح كرد: جنگل به عنوان مواهب خدادادي اگر بدرستي مديريت شود بسياري از مشكلات اشتغال كشور حل مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.