.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. مصرف زیاد پنیر به این دلایل ممنوع
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.(ادامه)
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است. ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است.(ادامه)
تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد. فواید و مضرات روغن حیوانی
تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. تخم این میوه برای تقویت بینایی معجزه می کند
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.(ادامه)
علائم هشداردهنده حمله قلبی
درد شکم، حالت تهوع و خستگی نیز از علائم هشداردهنده حمله قلبی هستند. اما این علامت مخصوص همه بیماران نیست. برخی از بیماران ممکن است علائم خفیف گوارشی داشته یا اصلاً هیچ علامت گوارشی نداشته باشند.(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند. آیا کبد چرب قابل‌درمان است؟
کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد. خطر بالای سکته مغزی در جوانان مبتلا به میگرن
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد. مضرات روغن سرخ کردنی
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت. توصیه‌هایی برای مصرف آجیل و شیرینی در عید
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد. نکات تغذیه‌ای در مبتلایان به چربی خون در ایام روزه داری
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد. طرفداران قهوه بخوانند
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند. ۸ آزمایش‌ مهم که دیابتی‌ها باید انجام دهند
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند.(ادامه)
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود. استرس چه ارتباطی با مشکلات گوارشی دارد؟
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده آمریکا، هر ۴۰ ثانیه یک نفر دچار حمله قلبی می‌شود. چه ساعاتی در روز احتمال حمله قلبی بیشتر است؟
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده آمریکا، هر ۴۰ ثانیه یک نفر دچار حمله قلبی می‌شود.(ادامه)
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید. ۷ نوع خوراکی بد برای سلامتی قلب
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید.(ادامه)
دیابت بیماری مزمنی است که میلیون‌ها نفر در دنیا مبتلا به آن هستند. این بیماری که اساسا با افزایش قند خون بروز پیدا می‌کند، زمینه‌ساز عوارض جدی مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، نارسایی کلیوی و اختلال بینایی است.

 دیابت خود را با این میوه کنترل کنید
دیابت بیماری مزمنی است که میلیون‌ها نفر در دنیا مبتلا به آن هستند. این بیماری که اساسا با افزایش قند خون بروز پیدا می‌کند، زمینه‌ساز عوارض جدی مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، نارسایی کلیوی و اختلال بینایی است. (ادامه)
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد این گیاه با بوی بد بدن و سرطان مقابله می کند
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد(ادامه)
بیماران مبتلا به میکروب معده نمی‌توانند هر نوع غذایی را میل کنند. بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه‌هایی بخورند؟
بیماران مبتلا به میکروب معده نمی‌توانند هر نوع غذایی را میل کنند.(ادامه)
کنترل فشار خون با این سبزی پرخاصیت
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)

آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد. ۶ راه پیشگیری از آلزایمر را بدانیم
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد.(ادامه)
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد. پیشگیری از آلزایمر با چند روش
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.