.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند. ساعت کاری کارمندان کاهش یافت
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند.(ادامه)
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است.

مطالبه مردم سوادکوه از رئیس جمهور در سفر به مازندران
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است. (ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند. ایرادات طرح اصلاح قانون نظام صنفی رفع شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.

با تصویب نمایندگان؛ شنبه‌ها تعطیل می‌شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد. (ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۳ دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه دهک اول تا سوم واریز شد
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۳ دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است تحقق ۷۱ درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به مازندران
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است(ادامه)
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بوده، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است. دستگیری زیباکلام مطابق با قانون بوده / او سه حکم قطعی داشت که اکنون یکی از آنها اجرایی شده
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بوده، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
سارقی که مأمور کلانتری نامجو را به شهادت رسانده و با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. عامل شهادت مامور پلیس در یک‌قدمی چوبه دار
سارقی که مأمور کلانتری نامجو را به شهادت رسانده و با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.(ادامه)
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند. علت اعتراض فروشندگان عطر و ادکلن چیست؟
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بازداشت و دستگیری صادق زیبا کلام مطابق با قانون بوده و وی محکومیت های قبلی داشته است. محکومیت صادق زیبا کلام مطابق قانون بوده است
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بازداشت و دستگیری صادق زیبا کلام مطابق با قانون بوده و وی محکومیت های قبلی داشته است.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد. سالار عقیلی در فدراسیون گلف پست گرفت!
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.(ادامه)
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.» رشیدی کوچی: مجلس پشت تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.»(ادامه)
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئۀ یاسین رامین در خصوص پروندۀ اختلاس از هلال‌احمر او را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳.۸۸۷ یورویی محکوم کرد. شوهر سرشناس مهناز افشار به زندان محکوم شد + جزئیات
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئۀ یاسین رامین در خصوص پروندۀ اختلاس از هلال‌احمر او را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳.۸۸۷ یورویی محکوم کرد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر .... نظر دفتر آیت الله خامنه ای و ۳ تن از مراجع تقلید درباره تعطیلی شنبه / آیا تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب می شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر ....(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 2432 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.366 seconds.