.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است. خروج استان از شرایط بحرانی زباله
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است.(ادامه)
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد. دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
هاکان دمیر سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با استقبال دبیر کل فدراسیون بسکتبال وارد تهران شد هاکان دمیر وارد تهران شد +عکس
هاکان دمیر سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با استقبال دبیر کل فدراسیون بسکتبال وارد تهران شد(ادامه)
جلوه‌ای از طلوع خورشید بر تالاب «میان‌کاله» مازندران
جلوه‌ای از طلوع خورشید بر تالاب میان‌کاله مازندران.(ادامه)
کیان سام بابل در هفته دوازدهم لیگ یک بسکتبال مقابل کاله تهران پیروز شد و آورتا ساری به فولاد هرمزگان باخت. برتری کیان سام و شکست آورتا در لیگ یک بسکتبال
کیان سام بابل در هفته دوازدهم لیگ یک بسکتبال مقابل کاله تهران پیروز شد و آورتا ساری به فولاد هرمزگان باخت.(ادامه)
بازی حساس کاله با ذوب آهن
تیم کاله مازندران فردا در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان ذوب آهن خواهد بود.(ادامه)
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. تقویت چرخه تولید در مازندران/ تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به صنعت
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. (ادامه)
نخستین شکست کاله در لیگ برتر
طلسم بی شکستی تیم کاله آمل در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال کشور مقابل صنایع هرمزگان شکست.(ادامه)
تیم کاله مازندران با کسب پنجمین پیروزی پیاپی به یک قدمی صدر جدول لیگ برتر بسکتبال رسید. کاله در یک قدمی صدر جدول لیگ برتر بسکتبال
تیم کاله مازندران با کسب پنجمین پیروزی پیاپی به یک قدمی صدر جدول لیگ برتر بسکتبال رسید.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا با درایت و تلاش دولت سیزدهم و بخش خصوصی در شرکت  فرآورده های لبنی کاله در آمل بهره برداری شد.

راه‌اندازی بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا با درایت و تلاش دولت سیزدهم و بخش خصوصی در شرکت فرآورده های لبنی کاله در آمل بهره برداری شد. (ادامه)
 سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت امروز جمعه به منظور بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی در قالب سفر کاری یک روزه وارد استان مازندران شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان مازندران شد
سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت امروز جمعه به منظور بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی در قالب سفر کاری یک روزه وارد استان مازندران شد. (ادامه)
کاله مازندران لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی آغاز کرد
تیم کاله مازندران فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را با کسب یک پیروزی روحیه بخش خانگی شروع کرد. (ادامه)
خداحافظی ستاره والیبال ایران از دنیای قهرمانی
ملی‌پوش سابق والیبال ایران که سابقه بازی در المپیک را هم دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.(ادامه)
تکذیب واگذاری امتیاز باشگاه نساجی به کاله آمل
باشگاه نساجی مازندران خبر مذاکره و توافق با باشگاه کاله آمل جهت واگذاری امتیاز این باشگاه را تکذیب کرد.(ادامه)
آمل با حذف دو گره ترافیک جاده‌ای به استقبال مسافران نوروزی رفت
معاون استاندارمازندران وفرماندار ویژه آمل، از برطرف شدن کامل دو گره کور ترافیکی در ورودی این شهرستان از جاده هراز و همچنین جاده چمستان نور به شهر آمل در آستانه تعطیلات نوروز خبر داد(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی از  وضعیت نابسامان جاده های مازندران انتقاد کرد .

انتقاد از وضعیت راههای مازندران به صحن علنی مجلس کشیده شد
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی از وضعیت نابسامان جاده های مازندران انتقاد کرد . (ادامه)
مربی آملی تیم ملی والیبال درگذشت
حسین کاظمی مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از مدت‌ها درگیری وتحمل بیماری سرطان، درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد. رویای شیرین پالایشگاه شیر در مازندران / پای برندها در میان است
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آینده مازندران با روال کنونی به سرنوشت خوزستان مبدل می شود و فردای این استان، امروز مناطق جنوبی است.

نگذاریم مازندران هم به خوزستان دیگری تبدیل شود/ «میانکاله» به‌خاطر بی‌کفایتی‌ها به «بیابان‌کاله» تبدیل شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آینده مازندران با روال کنونی به سرنوشت خوزستان مبدل می شود و فردای این استان، امروز مناطق جنوبی است. (ادامه)
تورنمنت چهارجانبه والیبال لیگ برتر شروع شد
تورنمنت چهارجانبه والیبال با حضور تیم های لیگ برتری والیبال به میزبانی باشگاه لبنیات هراز آمل آغازشد. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر امروز وارد مازندران شد.
سرپرست وزارت صمت وارد مازندران شد/ افتتاح چند طرح صنعتی در اولین روز سفر + تصاویر
شمال نیوز: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر امروز وارد مازندران شد. (ادامه)
سفر سرپرست وزارت صمت به مازندران
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهره برداری از چند واحد صنعتی به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
کرونا تمرینات تیم والیبال هراز آمل را به تعطیلی کشاند
تمرینات تیم لیگ برتری والیبال هرازآمل، حدود یک هفته پس از شروع آن طبق نظر کادر فنی این تیم به علت شیوع کرونا تعطیل شد.(ادامه)
شمال نیوز : کاله مازندران بعد از تیم پیکان تهران به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود..... تیم کاله آمل از لیگ برتر والیبال کناره گیری کرد
شمال نیوز : کاله مازندران بعد از تیم پیکان تهران به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود.....(ادامه)
۳سال زندان برای سرفه کردن به صورت مامور پلیس
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران روز شنبه در نشستی با تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف در تهران ، آنها را برای سرمایه‌گذاری پرسود در این استان فراخواند. استاندار سرمایه‌گذاران را به مازندران فراخواند
شمال نیوز: استاندار مازندران روز شنبه در نشستی با تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف در تهران ، آنها را برای سرمایه‌گذاری پرسود در این استان فراخواند.(ادامه)
چشمه های باداب سورت ساری در منطقه چهاردانگه
باداب به معنی آب گازدار و سورت به معنی شدت اثر است.چشمه‌های باداب سورت در سال ۱۳۸۷ به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ایران ثبت شد. در سال ۱۳۸۷، کوه دماوند، چشمه‌های باداب سورت و سرو ابرکوه به عنوان سه اثر طبیعی توسط سازمان میراث فرهنگی ثبت شدند.چشمه‌های باداب سورت بعد از چشمه پامو کاله ترکیه به عنوان دومین چشمه آب شور جهان می باشد .چشمه‌های باداب سورت ایران در بلندای ۱۸۴۱ متری از تراز دریا در استان مازندران قرار گرفته است. (ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.