.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید. بهنام تشکر: تلویزیون باید برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عده‌ای خاص
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید.(ادامه)
فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از امروز یکشنبه اکران آنلاین می‌شود. اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از امروز یکشنبه اکران آنلاین می‌شود.(ادامه)
فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود. «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.(ادامه)
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد. حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
اعلام فوت رضا رشیدپور توسط بهترین دوستش
علی اوجی، بازیگر و کارگردان با انتشار فیلمی درباره رضا رشیدپور خبرساز شد.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
سریال «زیر خاکی ۴» امشب به پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر «نون خ ۵» جایگزین آن می‌شود. «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
سریال «زیر خاکی ۴» امشب به پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر «نون خ ۵» جایگزین آن می‌شود.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
بازیگر ۳۸ ساله سریال «نیوکمپ» به دلیل عارضه قلبی در خواب درگذشت. مرگ ناگهانی بازیگر جوان در خواب
بازیگر ۳۸ ساله سریال «نیوکمپ» به دلیل عارضه قلبی در خواب درگذشت.(ادامه)
سریال «کافر» در گونه اکشن، درام و وسترن هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود. پخش سریال جدید «کافر» از شبکه تماشا
سریال «کافر» در گونه اکشن، درام و وسترن هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در فضای مجازی خبر داد. بازداشت کارگردان قلابی با تست‌های بازیگری غیراخلاقی
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «بی بدن» امروز و در سومین سانس جشنواره فیلم فجر می‌توانست در برج میلاد (خانه جشنواره) حضور پیدا کند و در نشست خبری هر نکته‌ای دارد بیان کند. مثل همه این سال‌ها. اما چرا او یک روز قبل و در اولین نمایش فیلم در پردیس کورش به چیزی که به نظر واقعی نمی‌رسید، اعتراض کرد؟ الناز شاکردوست دقیقا به چه چیزی اعتراض کرد؟
الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «بی بدن» امروز و در سومین سانس جشنواره فیلم فجر می‌توانست در برج میلاد (خانه جشنواره) حضور پیدا کند و در نشست خبری هر نکته‌ای دارد بیان کند. مثل همه این سال‌ها. اما چرا او یک روز قبل و در اولین نمایش فیلم در پردیس کورش به چیزی که به نظر واقعی نمی‌رسید، اعتراض کرد؟(ادامه)
تصویر جدید فیلم سینمایی «معجزه پروین» با حضور مشترک محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان منتشر شد. محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در «معجزه پروین»
تصویر جدید فیلم سینمایی «معجزه پروین» با حضور مشترک محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان منتشر شد.(ادامه)
پوران درخشنده در آبان ماه سال جاری اظهار امیدواری کرد که پروانه ساخت فیلم جدیدش «هیس: پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود اما شنیده ها حاکی از آن است که اجازه ساخت فیلم داده نشده است. پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» باز هم صادر نشد
پوران درخشنده در آبان ماه سال جاری اظهار امیدواری کرد که پروانه ساخت فیلم جدیدش «هیس: پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود اما شنیده ها حاکی از آن است که اجازه ساخت فیلم داده نشده است.(ادامه)
نخستین جلسه تحقیق از کارگردان تئاتر که متهم است در کلاس‌های آزاد بازیگری دو دختر هنرجو را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری برگزار شد. شکایت ۲ دختر هنرجو از کارگردان تئاتر به اتهام آزار و اذیت
نخستین جلسه تحقیق از کارگردان تئاتر که متهم است در کلاس‌های آزاد بازیگری دو دختر هنرجو را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری برگزار شد.(ادامه)
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد. رفتار زننده جواد نکونام با تصویربردار صداوسیما
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با برنامه «و اما امروز» درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری توضیح داد. خزعلی: نگفتم طلبه‌ها بازیگر شوند؛ شیطنت کردند!
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با برنامه «و اما امروز» درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری توضیح داد.(ادامه)
عکس/ سنگ قبر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر
بیش از چهل روز از قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر کارگردان می گذرد و سرانجام دیشب سنگ قبر این دو هنرمند نصب شده است. (ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
هیئت رئیسه خانه سینما، استعفای مرضیه برومند مدیرعامل این نهاد صنفی را پذیرفت. استعفای مرضیه برومند پذیرفته شد
هیئت رئیسه خانه سینما، استعفای مرضیه برومند مدیرعامل این نهاد صنفی را پذیرفت.(ادامه)
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد. پایتخت ٧ احتمالا تولید می‌شود
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد.(ادامه)
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است. توضیح سیمافیلم درباره ساخت سریال «پایتخت»
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است.(ادامه)
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد / طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند ....(خبر)
(ادامه)
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند. ابراز همدردی ۱۰۰ سینماگر افغانستانی با جامعه سینمایی ایران
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قتل کارگردان مشهور سینما پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد. گزارش میدانی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد.(ادامه)
سخنگوی فراجا در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: پلیس عاملین قتل وحشیانه مهرجویی و همسرش را به زودی دستگیر کرده و به دستگاه عدالت خواهد سپرد. سردار منتظر المهدی: عاملین قتل داریوش مهرجویی و همسرش به‌زودی دستگیر می‌شوند
سخنگوی فراجا در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: پلیس عاملین قتل وحشیانه مهرجویی و همسرش را به زودی دستگیر کرده و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.