.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند. هشدار فرمانده سپاه کربلا به شوراهای شهر و روستا؛ مراقب عملکردتان باشید
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ... «حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت/ یک مازنی جایگزین احتمالی
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ...(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است؛ ما مسئولان باید مجدانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت مردم در امر جهش تولید را فراهم آوریم و موانع پیش‌روی آن‌ها برای فعالیت سالم اقتصادی را برداریم ....(خبر)
(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ... نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه ،سیمرغ و جویبار مشخص شد
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ...(ادامه)
بازیگر نقش روناک در «نون خ» گفته که با شنیدن یک جمله عجیب درباره ظاهرم از طرف یک دوست خیلی دلم شکست. بهترین واکنش‌ها به‌ شنیدن چقدر زشتی
بازیگر نقش روناک در «نون خ» گفته که با شنیدن یک جمله عجیب درباره ظاهرم از طرف یک دوست خیلی دلم شکست.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام ، بیان کردند: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد/ حج امسال، حج برائت است ....(خبر)
(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: درخواستس از خانم دکتر علم‌الهدی مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند. دست رد همسر رئیسی به پست جنجالی
رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: درخواستس از خانم دکتر علم‌الهدی مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.(ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید. بهنام تشکر: تلویزیون باید برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عده‌ای خاص
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب، با اشاره به اجرای طرح نور در کشور و احتمال موازی کاری با لایحه عفاف و حجاب گفت: «گشت ارشاد، بحث قانون مجازات اسلامی، ماده ۶۳۸ و تبصره آن، مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به قوت خودش باقی است. لایحه عفاف و حجاب زمانی که ابلاغ شود، در جهت تقویب طرح نور است.» ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب / لایحه عفاف و حجاب طرح نور را تقویت می کند
شمال نیوز : عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب، با اشاره به اجرای طرح نور در کشور و احتمال موازی کاری با لایحه عفاف و حجاب گفت: «گشت ارشاد، بحث قانون مجازات اسلامی، ماده ۶۳۸ و تبصره آن، مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به قوت خودش باقی است. لایحه عفاف و حجاب زمانی که ابلاغ شود، در جهت تقویب طرح نور است.»(ادامه)
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت. بایدن، ترامپ را «دان خواب‌آلود» خواند!
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت.(ادامه)
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است. مورایس مسلمان شد
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.(ادامه)
بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون ۳۶ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره خاص او را بعد ۵ سال از ایفای نقش بهتاش می بینید. تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون ۳۶ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره خاص او را بعد ۵ سال از ایفای نقش بهتاش می بینید.(ادامه)
فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود. «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.(ادامه)
در چهار بازه زمانی با سرپرست مدیریت شد که مجموع مدت این دوره‌های سرپرستی ۱۰ ماه و ۲۰ روز بود. سه نفر پیشینه ۲ دوره استاندار شدن در مازندران را دارند. در تازه‌ترین تغییر نیز یوسف نوری استاندار مازندران شد. اینفوگرافیک / نگاهی به دوره مدیریت استانداران مازندران پس از انقلاب اسلامی
در چهار بازه زمانی با سرپرست مدیریت شد که مجموع مدت این دوره‌های سرپرستی ۱۰ ماه و ۲۰ روز بود. سه نفر پیشینه ۲ دوره استاندار شدن در مازندران را دارند. در تازه‌ترین تغییر نیز یوسف نوری استاندار مازندران شد.(ادامه)
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد. متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند. موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است(خبر)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 338 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.