.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد. دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد.(ادامه)
غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند. ۵ ماده غذایی برای افزایش هوش
غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند.(ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد. با نوشیدن ۳ فنجان چای در روز چه اتفاقی برای سلامتی شما می افتد؟
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد.(ادامه)
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است. چند توصیه برای مقابله با خشکی پوست در زمستان
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است.(ادامه)
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد. مردی که در ۹۳ سالگی همچون یک جوان ۴۰ساله است
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است. نماینده مجلس: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دختر بالای ۳۰ سال، مجرد هستند
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
امیدرضا نجفی چمازکتی * بیمه شاخصی کلیدی در افزایش رفاه زندگی(يادداشت)
امیدرضا نجفی چمازکتی *(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد. تفاوت بیمه عمر با بیمه زنان خانه‌دار چیست؟
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است. استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت
شمال نیوز: استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
 پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل‌ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشانه‌ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید. نشانه‌هایی که به شما می‌گوید نباید لب به پنیر بزنید
پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل‌ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشانه‌ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید.(ادامه)
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید. اگر این ۸ نشانه را دارید، زود پیر می‌شوید!
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
سید حسن خمینی پیر شد+ عکس
اعتمادآنلاین تصویری از سیدحسن خمینی در دیدار با اعضای هیات دولت در حرم امام خمینی (ره) منتشر کرده و نوشته است؛ گرد پیری بر چهره نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی هم نشسته است.(ادامه)
بانوان روستایی و عشایری غیر شاغل که سه فرزند و بیشتر دارند می‌توانند رایگان بیمه شوند. بیمه رایگان بانوان روستایی غیر شاغل با ۳ فرزند
بانوان روستایی و عشایری غیر شاغل که سه فرزند و بیشتر دارند می‌توانند رایگان بیمه شوند.(ادامه)
از نظر دکتر مارک هیمن روزه داری و ایجاد محدودیت زمانی برای غذا خوردن می‌تواند برای بدن شما مفید باشد. یک فرمول ساده غذایی برای افزایش ۳۰ درصدی طول عمر
از نظر دکتر مارک هیمن روزه داری و ایجاد محدودیت زمانی برای غذا خوردن می‌تواند برای بدن شما مفید باشد.(ادامه)
اگر مولتی‌ ویتامین مصرف نمی‌کنید؛ ببینید چه چیز مهمی را از دست می‌دهید
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد کسانی که روزانه مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنند، از کسانی که ویتامین مصرف نمی‌کنند ذهن جوان‌تری دارند.(ادامه)
اگر مولتی‌ ویتامین مصرف نمی‌کنید؛ ببینید چه چیز مهمی را از دست می‌دهید
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد کسانی که روزانه مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنند، از کسانی که ویتامین مصرف نمی‌کنند ذهن جوان‌تری دارند.(ادامه)
با «بچه رئیس» واقعی آشنا شوید. این تصویر که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده، ایلان ماسک نوپای کوچک را نمایش می‌دهد که لباس‌های فانتزی پوشیده است و مدل موی خاص ماسک که مشخصه‌ی اوست را دارد. هوش مصنوعی یک ایلان ماسک کوچک ساخت + عکس
با «بچه رئیس» واقعی آشنا شوید. این تصویر که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده، ایلان ماسک نوپای کوچک را نمایش می‌دهد که لباس‌های فانتزی پوشیده است و مدل موی خاص ماسک که مشخصه‌ی اوست را دارد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران  گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد. اسفندیاری : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال به سایر بیمه‌های دولتی را دارد/ همه خدمات درمانی بیمه سلامت مشمول بیمه شدگان این صندوق نیز می‌شود
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها -سه‌شنبه ۹ خرداد
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با سلطان عمان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان است.(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.