.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد. بازداشت ۴ کنکوری متخلف؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است. اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است. کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است.(ادامه)
ازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری پزشک زیبایی قلابی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری پزشک قلابی در قائم شهر
ازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری پزشک زیبایی قلابی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
عکس | بدل ساسی مانکن در کیش دستگیر شد
پس از پلمپ رستورانی که در کیش کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد خبر رسید که بدل ساسی مانکن هم دستگیر شد(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و جاعلان انواع اسناد دولتی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری اعضای باند سارقان و جاعلین همه فن حریف در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و جاعلان انواع اسناد دولتی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رستوران کریم باقری پلمپ شد + عکس
رستوران کریم باقری به دلیل رعایت نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.(ادامه)
عکس| ایران‌خودرو هم به خاطر «حجاب» پلمب می‌شود؟
برخی کاربران با شوخی با یک عکس قدیمی از تبلیغ محصولات ایران‌خودرو در مسکو نوشته‌اند که وقتش است که ایران خودرو هم پلمپ شود.(ادامه)
 پس از اعلام گزارشی توسط ضابطان دادگستری مبنی بر برپایی یک پارتی مختلط و به همراه شرب خمر در .... لو رفتن پارتی دختر و پسرهای بابلی / پلیس وارد عمل شد
پس از اعلام گزارشی توسط ضابطان دادگستری مبنی بر برپایی یک پارتی مختلط و به همراه شرب خمر در ....(ادامه)
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد.

درخواست آمریکا از ایران
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد. (ادامه)
رئیس پلس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی شرکت هرمی در رامسر خبر داد. پايان كار شرکت هرمی در شهرستان رامسر
رئیس پلس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی شرکت هرمی در رامسر خبر داد.(ادامه)
دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کردیم و آن را به همه شهرستانها ارجاع داده ایم و کارکنان و نیروها نیز توجیه شده‌اند این طرح ها از امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرایی کردیم. چهار مرحله موردنظر پلیس در اجرای طرح مقابله با بی حجابی
دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کردیم و آن را به همه شهرستانها ارجاع داده ایم و کارکنان و نیروها نیز توجیه شده‌اند این طرح ها از امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرایی کردیم.(ادامه)
رستوران «رضا رشیدپور» در کیش پلمب شد
رستوران مجری سابق تلویزیون به دلیل آنچه عدم رعایت شئونات اسلامی خوانده شده پلمب شد.(ادامه)
سه کافه رستوران در شهرستان نوشهر به علت کشف حجاب و سرو مشروبات الکلی پلمب شد. پلمب سه کافه رستوران در نوشهر به دلیل سرو مشروبات الکلی
سه کافه رستوران در شهرستان نوشهر به علت کشف حجاب و سرو مشروبات الکلی پلمب شد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
داروخانه‌ای در آمل که مسوول آن علاوه بر کشف حجاب، آمر به معروف را نیز از داروخانه اخراج کرده بود پلمب شد. ماجرای پلمب یک داروخانه به دلیل کشف حجاب
داروخانه‌ای در آمل که مسوول آن علاوه بر کشف حجاب، آمر به معروف را نیز از داروخانه اخراج کرده بود پلمب شد.(ادامه)
پلمب ۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی‌های مازندران
۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی‌ها در غرب مازندران پلمپ شد.(ادامه)
امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق صداوسیما به پلمب مغازه‌های علی دایی واکنش نشان داد. مجری تلویزیون به علی دایی: بیش از این خودت رو مسخره نکن
امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق صداوسیما به پلمب مغازه‌های علی دایی واکنش نشان داد.(ادامه)
کشف ۱۱۵ تن گندم و جو احتکاری در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از پلمپ انبار‌های دپو غیر قانونی ۱۱۵ تن گندم و جو احتکاری در ساری خبر داد.(ادامه)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! و این چرخه ادامه دارد!...(يادداشت)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! (ادامه)
کشف انبار احتکار برنج و شکر در کلاردشت
فرمانده انتظامی کلاردشت از کشف انبار احتکار برنج و شکر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کشف ۳۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده در بهشهر
فرمانده سپاه کربلا از کشف سه هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده در یک انبار بزرگ در بهشهر خبر داد.(ادامه)
کشف انبار روغن احتکاری در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف روغن احتکاری از یک انبار در آن شهرستان خبر داد(ادامه)
یک ریال از منابع آزادسازی ارز به جیب دولت نمی‌رود/ این طرح به نفع مردم خواهد بود/ در دولت‌های قبل یک عده‌ زیر چرخ تعدیل اقتصادی له شدند/ سالی ۴۰۰ هزار میلیارد از جیب مردم به گروه‌های خاص داده می‌‌شد/ سه دهک پایین فقر پروتئین دارند/ بازار ارز ....(خبر)
(ادامه)
جلوگیری از حفر غیر مجاز ۲ حلقه چاه در مازندران
مدیر منابع آب شهرستان‌های ساری و میاندرود از جلوگیری از حفر غیر مجاز ۲ حلقه چاه در این منطقه خبر داد.(ادامه)
واحدهای مختلف صنفی مازندران ۱۵۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، از اعمال جریمه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیش از ۳۰ هزار متصدی متخلف واحدهای صنفی وتوزیعی این استان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد. (ادامه)

رئیس اتحادیه بارفروشان از عرضه گوجه سبز قاچاق با قیمت هر کیلو ۴ میلیون تومان در بازار تجریش خبر داد. ماجرای گوجه‌سبز ۴ میلیون تومانی / این گوجه‌سبزها از کجا آمده است؟
رئیس اتحادیه بارفروشان از عرضه گوجه سبز قاچاق با قیمت هر کیلو ۴ میلیون تومان در بازار تجریش خبر داد.(ادامه)
۷۸ واحد صنفی متخلف در مازندران تشکیل شد
رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به بازرسی از هزار واحد صنفی در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ واحد صنفی متخلف شناسایی شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.