.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه.... سفر« پزشک بدون مرز مازنی » به پاکستان + تصاویر
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه....(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
واکنش ارتشی‌ها به لباس آیت‌الله‌هاشمی
لباس بسيجي ام را همراه نياورده ام. به ناچار لباس سپاه پوشيده‌ام و اين باعث ناراحتي ارتشي‌ها است كه مرتباً پيشنهاد مي شود لباس بسيجي بپوشم، ولي لباس مناسب با اندازه درست، همراهمان نيست. (ادامه)
انتشار دو سند محرمانه
(ادامه)
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
آشنایی با گروهی خطرناك‌تر از داعش
اين دومين بار است كه منابع امريكايي از عمليات موفقيت‌آميز خود براي كشتن رهبر گروه تندرو موسوم به خراسان در سوريه خبر مي‌دهند.(ادامه)
انتقال مرغ زنده از مازندران ممنوع
دبیر انجمن مرغ گوشتی کشور با اعلام خبر تلفات یک مرغداری ناشی از کمپلکس بیماری‌های آنفلوآنزا، نیوکاسل و برونشیت گفت: این بیماری‌ها در صنعت مرغداری عادی تلقی شده و با نظارت دامپزشکی از انتقال مرغ آلوده به بازار جلوگیری می‌شود. (ادامه)
كشورهايي كه از لغو تحريم ايران ضرر مي‌كنند
پيش از تشديد تحريم‌ها آلمان و سوييس صدرنشين فهرست شركاي تجاري ايران بودند(ادامه)
رضا جلالی حمله عربستان به يمن وبي ثباتي درمنطقه(يادداشت)
رضا جلالی(ادامه)
سيب‌هاي فرانسوي، ايراني‌ هستند!
سيب‌هاي خارجي همان سيب‌هاي توليد داخلند كه به شكلي شكيل‌تر به‌عنوان محصول خارجي و با قيمتي گران‌تر به مردم عرضه مي‌شوند. (ادامه)
درخواست ازبرنجكاران غيرشمالي: برنج نكاريد
«يكي از برنامه‌هاي دولت اين است كه كشاورزان غير از شمال كشور را قانع كنيم تا به كشت برنج روي نياورند و ترجيح مي‌دهيم محصولات ديگري را معرفي كنيم؛ چراكه برنج، محصولي بسيار آب‌بر است.(ادامه)
بازگشت ۷۳زائرايرانی ازمحاصره‌داعش به‌کشور
(ادامه)
برنج هندي قدمي‌كشد،برنج ايراني پس ميرود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
بیانیه پایانی خبرگان رهبری
خبرگان رهبری در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس خود در توصیه به دولت آورده است: از رئیس جمهور و دولت محترم مى‏ خواهیم كه با تدبیر و پشتیبانى مردم شریف و صبور ایران، حراست و صیانت از دستاوردهاى انقلاب را در اولویت كار خود قرار داده و در رفع گرانى و سایر مشكلات مردم، نهایت كوشش را مبذول دارند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
پیامبر دروغین محکوم به اعدام شد
(ادامه)
اخبار ویژه روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
مافیای واردات چای کجاست؟
(ادامه)
این وهابی سعودی را بیشتر بشناسید
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا + عکس
(ادامه)
آخرين نرخ انواع ارز بانكي اعلام شد
(ادامه)
اعلام نرخ جدید انواع ارز در بانک مرکزی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های پنجشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.