.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
فیلمی تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی
تصاویر تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی به همراه صدای شهید را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد. حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی
حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.(ادامه)
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.(ادامه)
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت. تلاش ناموفق اسراییل برای نفوذ به خاک لبنان
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت.(ادامه)
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند. شهادت ۳ بیمار بر اثر قطع اکسیژن در مجتمع پزشکی ناصر
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند.(ادامه)
حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد. حمله حزب‌الله به پایگاه صهیونیستی «رامیا»
حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
آیین گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات سپاه برگزار شد
اجلاسیه شهدای اطلاعات سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید «حسن باقری» با حضور رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.(ادامه)
حزب الله لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک برکان پایگاه نظامی صهیونیست‌ها با نام برانیت را هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان پادگان برانیت صهیونیست‌ها را هدف قرار داد
حزب الله لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک برکان پایگاه نظامی صهیونیست‌ها با نام برانیت را هدف قرار داده است.(ادامه)
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: تیراندازی یک سرباز در آمادگاه ارتش کرمان منجر به کشته شدن پنج نفر شد. تیراندازی در آمادگاه ارتش کرمان ۵ کشته برجا گذاشت
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: تیراندازی یک سرباز در آمادگاه ارتش کرمان منجر به کشته شدن پنج نفر شد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت خارجه درخصوص حوادث اخیر در مرز پاکستان
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند. مقامات غزه: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را بیرون کشیده و با خود بردند
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند.(ادامه)
سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر و بولدوزر) را نابود و منهدم کردیم. طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی اسرائیل در غزه نابود شد
سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر و بولدوزر) را نابود و منهدم کردیم.(ادامه)
امیر قطر در گفتگو با رییس جمهور آمریکا خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد. امیر قطر خواستار توقف فوری جنگ غزه شد
امیر قطر در گفتگو با رییس جمهور آمریکا خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد.(ادامه)
رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر روز جمعه حملات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی مستمر و بی‌سابقه ای به نوار غزه انجام داد که با قطع خطوط ارتباطی و شبکه‌های اینترنتی در سراسر این منطقه همراه بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد. گزارش میدانی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مرکز فرماندهی الجلیل خبر داد. بیانیه حزب‌ الله لبنان درباره عملیات علیه رژیم صهیونیستی
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مرکز فرماندهی الجلیل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است. نظامی فراری انگلیس کیست؟
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است.(ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. عقابی که هرگز آشیان نخواست!(يادداشت)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. (ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
رئیس جمهور فرانسه با جمعی از نیرو‌های پلیس پاریس دیدار و از عملکرد آن‌ها در مقابله با معترضان حمایت کرد. حمایت مکرون از عملکرد نیرو‌های پلیس در مقابله با معترضان
رئیس جمهور فرانسه با جمعی از نیرو‌های پلیس پاریس دیدار و از عملکرد آن‌ها در مقابله با معترضان حمایت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر گروه واگنر گفت که حرکت به سمت مسکو برای جلوگیری از خونریزی متوقف شد. پوتین تضمین داد؛ واگنرها از ۲۰۰ کیلومتری مسکو به پادگان‌ها برگشتند
شمال نیوز : رهبر گروه واگنر گفت که حرکت به سمت مسکو برای جلوگیری از خونریزی متوقف شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.