.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
شمال نیوز : مادر گرامی شهید سرافراز عارف یوسف نژاد به فرزند شهیدش پیوست .+ شهید عارف یوسف نژاد را بیشتر بشناسیم .... مادر شهید عارف یوسف نژاد به فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز : مادر گرامی شهید سرافراز عارف یوسف نژاد به فرزند شهیدش پیوست .+ شهید عارف یوسف نژاد را بیشتر بشناسیم ....(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)


«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد. ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.(ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)
تصميمات غيرکارشناسي و علمي که در دولت‌هاي نهم و دهم باعث انهدام منابع اقتصادي و ازبين‌رفتن سرمايه‌هاي اجتماعي در جامعه شد. تصمیمات دولت احمدی نژاد منابع اقتصادی کشور را منهدم کرد/ مردم دلمرده سیاسی شده‌اند!
تصميمات غيرکارشناسي و علمي که در دولت‌هاي نهم و دهم باعث انهدام منابع اقتصادي و ازبين‌رفتن سرمايه‌هاي اجتماعي در جامعه شد.(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
نتیجه دو نظرسنجی درباره رییس مجلس آینده
انتخابات هيات رييسه مجلس تا پايان هفته صورت خواهد گرفت.(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
شمال نیوز : علی لیالی متولد ساری است و نمودار مدیریتی خود را از مازندران و مدیرکلی سازمان حج و زیارت استان آغاز و تا معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان حج و زیارت کشور ادامه یافت ..... حمایت مازندرانی های پایتخت از نامزدی « علی لیالی » + گفتگوی ویژه
شمال نیوز : علی لیالی متولد ساری است و نمودار مدیریتی خود را از مازندران و مدیرکلی سازمان حج و زیارت استان آغاز و تا معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان حج و زیارت کشور ادامه یافت .....(ادامه)
شمال نيوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد.... احمدی‌لاشکی از نامزدي در انتخابات مجلس انصراف داد/ راه هموار براي محسني و جاوداني
شمال نيوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد....(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
غدير اساسي ترين برنامه هاي پيامبر اسلام(ص) براي دوام و عزت و شكوه اسلام است.
اهميّت واقعه غدير خم چيست؟(يادداشت)
غدير اساسي ترين برنامه هاي پيامبر اسلام(ص) براي دوام و عزت و شكوه اسلام است. (ادامه)
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)
شنيده مي‌شود حسن روحاني، رييس دولت دوازدهم در حال مذاكره با علي طيب‌نيا، وزير اقتصاد دولت يازدهم براي جانشيني ولي‌الله سيف در بانك مركزي است. گزینه احتمالی روحانی برای ریاست بانک مرکزی
شنيده مي‌شود حسن روحاني، رييس دولت دوازدهم در حال مذاكره با علي طيب‌نيا، وزير اقتصاد دولت يازدهم براي جانشيني ولي‌الله سيف در بانك مركزي است.(ادامه)
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و ..... حالا شد « هزار و يك اشتباه » !
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و .....(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه….... بررسي اولويت هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در سال 97 با حضور سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه…....(ادامه)
خوان اول پیش روی هر وزیر کشوری در تمامی دولت‎ها، انتخاب استانداران است؛ انتخابی که گاهی شرط ارائه رای اعتماد به او در مجلس است و گاهی هم بهانه خط و نشان کشیدن بعدش برای او و تهدیدش به استیضاح. عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حال گذر از این خوان است.

چرا استانداران در دولت‌ دوازدهم جا به‌ جا می‎شوند اما تغییر نمی‎کنند؟
خوان اول پیش روی هر وزیر کشوری در تمامی دولت‎ها، انتخاب استانداران است؛ انتخابی که گاهی شرط ارائه رای اعتماد به او در مجلس است و گاهی هم بهانه خط و نشان کشیدن بعدش برای او و تهدیدش به استیضاح. عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حال گذر از این خوان است. (ادامه)
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران محمد امين رضا زاده، مدير كل دفتر امور سياسي وزارت كشور با ارسال لوح سپاسي، از تلاش هاي جعفر قمي اويلي، مدير كل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري مازندران بخاطر برگزاري باشكوه و قانونمند انتخابات 29 ارديبهشت ماه 96 تقدير نمود. (ادامه)
انتقاد شدید روزنامه جمهوری اسلامی از زد و بندها در مجلس
نتیجه آراء نمایندگان نشان داد مستقل ترین وزیر رای ندارد / وزیری که برند کشور است نفر دهم شد و وزیری که به خواسته های نمایندگان پاسخ مثبت داد، در رده های بالاتر جای گرفت پ.(ادامه)
با جهرمی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات بیشتر آشنا شوید
(ادامه)
نظر کرباسچی درباره کابینه پیشنهادی روحانی
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در روزنامه اعتماد نوشت: با معرفي وزراي پيشنهادي رييس‌جمهور روشن است كه حدود نيمي از كابينه دستخوش تحول و تغيير شده است. به نظر مي‌رسد كه هم به لحاظ كارايي و هم به لحاظ جهت‌گيري‌هاي سياسي و فكري كه در مورد آنها حساسيت‌هايي وجود داشت، تغييرات مثبتي ايجاد شده است. (ادامه)
مردان کلیدی روحانی
دولت تدبیر و امید در مردادماه سال 92 با نماد "کلید" تشکیل شد تا قفل مشکلات کشور را یکی پس از دیگری بگشاید.(ادامه)
شمال نیوز: روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدروحانی با حضور دز وزارت کشور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد+ تصاویر
شمال نیوز: روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدروحانی با حضور دز وزارت کشور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.