.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . سلیلی : افزایش آمار طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی نیست ! / ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند ! / هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند!
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . (ادامه)
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
رئیس انجمن مطالعات کبدی ایران گفت: بیماری هپاتیت سی در اکثر موارد بی علامت است و با آزمایش مشخص می‌شود. هپاتیت سی در آستانه ریشه‌کنی در کشور
رئیس انجمن مطالعات کبدی ایران گفت: بیماری هپاتیت سی در اکثر موارد بی علامت است و با آزمایش مشخص می‌شود.(ادامه)
رئیس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت گفت: درمان بیماری هپاتیت C برای ۵ گروه خاص رایگان انجام می‌شود. هپاتیت؛ مهم‌ترین علت بروز سرطان کبد
رئیس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت گفت: درمان بیماری هپاتیت C برای ۵ گروه خاص رایگان انجام می‌شود.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد. علامت بیماری کبد روی دست
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد.(ادامه)
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند. پاکسازی راحت کبد با این خوراکی خوشمزه
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند.(ادامه)
رئیس سازمان زندان ها گفت: ۴۵ درصد از زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند و همچنین تعداد قابل ملاحظه زندانیان سایر جرایم هم درگیر اعتیاد هستند. ۴۵ درصد از زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند
رئیس سازمان زندان ها گفت: ۴۵ درصد از زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند و همچنین تعداد قابل ملاحظه زندانیان سایر جرایم هم درگیر اعتیاد هستند.(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
توصیه‌هایی که سلامت کبد را تضمین می‌کند
همه ما ممکن است به دلیل نادیده گرفتن سلامت کبد خود در یک مقطع زمانی مقصر باشیم و به روشهای مختلفی به طور ناخواسته سلامت این اندام حیاتی را به خطر اندازیم.(ادامه)
۶ عامل نابودی کبد
بیماری کبدی می‌تواند ارثی یا ژنتیکی باشد، این عارضه می‌تواند در اثر تجمع چربی در سلول‌های کبد به وجود آید.(ادامه)
۶ عامل خطرزا برای کبد
بیماری کبدی می‌تواند ارثی باشد اما مشکلات کبدی همچنین ممکن است به خاطر عوامل مختلفی که به این عضو حیاتی آسیب می‌زنند مانند ویروس‌ها، مصرف الکل و نیز چاقی ایجاد شوند.(ادامه)
عامل اصلی بیماری کبد
پزشکان معتقدند چاقی و اختلال در متابولیسم قند و چربی، باعث سیروز کبدی می‌شود.(ادامه)
کبد چرب چیست و برای درمان آن چه باید کرد؟
کبد چرب عارضه‌ای شایع است که در نتیجه تجمع چربی اضافی در کبد ایجاد می‌شود.(ادامه)
با این ۷ بیماری همیشه احساس خستگی می‌کنید
۷ بیماری و اختلالی را که باعث می‌شود همیشه احساس خستگی داشته باشید بشناسید. (ادامه)
آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی و کوبایی در بابل
انستیتو پاستور یکی از قدیمی‌ترین موسسه‌های تولید واکسن در ایران است، تجارب مشترک بین انستیتو پاستور ایران و کوبا از گذشته وجود داشته که از جمله آن واکسن «هپاتیت ب» است.تزریق واکسن کرونای«کنژوگه » در کوبا بروی ۴۴ هزار نفر با کم‌ترین عارضه انجام شده است، فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن در یزد و مازندران روی سه هزار داوطلب در حال تزریق است که البته از آن جا که کار دقیق علمی و مقایسه نمونه‌ای در مورد این واکسن انجام می‌گیرد به ۲۰ درصد از داوطلبان دارونما تزریق می‌شود.این داوطلبان در بازه سنی ۱۸ تا ۸۰ سال هستند و به مدت دو ماه تحت نظر پزشک قرار خواهند داشت و علائم آنها رصد می‌شود.مازندران جزء هشت شهری هستند که در مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن قرار دارند.(ادامه)
کم خوابی چه بلایی سرتان می‌آورد؟
بسیاری از بیماری‌ها ریشه در کم‌خوابی و کاهش تعداد ساعات خواب دارند.(ادامه)
تاثیر واکسن کرونا روی افراد چاق کمتر است؟
عضو کمیته علمی کرونا گفت: به طورکلی افرادی که دچار چاقی هستند با تزریق انواع و اقسام واکسن‌ها به نسبت سایر افراد آنتی‌بادی کمتری تولید می‌کنند.(ادامه)
وزیر بهداشت خبر داد: خیز جدید موارد سرپایی کرونا در کشور
وزیر بهداشت با تاکید بر پرهیز از هرگونه عادی انگاری و ساده انگاری از سوی مردم و مسوولان نسبت به کاهش موارد بیماری کرونا در کشور و با بیان اینکه این عادی انگاری همکاران ما را نگران کرده است، گفت: متاسفانه مواردی را از خیز جدید بیماری در کشور به خصوص در موارد سرپایی بیماری داریم می‌بینیم که این موارد می‌تواند بعد از چند روز به افزایش موارد بستری و بعد از آن به افزایش موارد مرگ و میر بدل شود.(ادامه)
کبد و ۲۰ نشانه بروز مشکل در آن
مدفوع رنگ پریده ممکن است نشانه ای از عملکرد نادرست کبد باشد. البته، پیش از مراجعه به پزشک برای چند روز شرایط مدفوع خود را زیر نظر بگیرید زیرا ممکن است این تغییر رنگ تنها به واسطه غذایی که به تازگی مصرف کرده اید، شکل گرفته باشد.(ادامه)
مبتلایان به کبد چرب کدام غذاها را نخورند؟
یک متخصص تغذیه با اشاره به عوامل ابتلا به کبد چرب، به ارائه توصیه های تغذیه ای جهت جلوگیری از بروز این بیماری پرداخت.(ادامه)
تاثیر داروی هپاتیتC برای درمان کووید۱۹
محققان برای تعیین میزان مهار پروتئاز اصلی کروناویروس که آنزیم پروتئینی اصلی در تکثیر این ویروس است، ویژگی های پیوندی چندین داروی هپاتیت C را بررسی کردند.(ادامه)

به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد. «ملک‌زاده» معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد
به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
یک فوق تخصص گوارش و کبد بالغین گفت: مصرف غذاها با کالری کمتر و فیبر بیشتر به بیماران کبد چرب توصیه می‌شود.
مهم‌ترین درمان در بیماران کبد چرب
یک فوق تخصص گوارش و کبد بالغین گفت: مصرف غذاها با کالری کمتر و فیبر بیشتر به بیماران کبد چرب توصیه می‌شود. (ادامه)
واکسن کرونا برای کدام افراد بی اثر است؟
در تازه‌ترین یافته‌های دانشمندان و پزشکان مکزیکی مشخص شد میان چاقی و موارد حاد بیماری کرونا رابطه‌ای وجود دارد.(ادامه)
عوارض استفاده دائم از نوشابه های انرژی زا
سال‌های زیادی از معرفی اولین نوشابه‌های انرژی‌زا به بازار جهان و ایران نمی‌گذرد اما طی همین زمان این نوشابه‌ها طرفداران پر و پا قرص خود را به ویژه میان نوجوانان و جوانان پیدا کرده است.(ادامه)
عوارض جبران ناپذیر «هپاتیت» را جدی بگیرد
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به انواع مختلف بیماری هپاتیت و راه های انتقال آن، در خصوص عوارض جبران ناپذیر این بیماری ویروسی هشدار داد. (ادامه)
این نوشیدنی ضد سرطان را بشناسید
طبق آخرین یافته‌ها، قهوه می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان کبد، ششمین سرطان شایع در جهان کمک کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.