.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
واکنش جهانگیری به درخواست رئیسى و مخبر
(ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسیم/ از اولین اقدامات دولت آغاز نهضت مسکن سازی است/ باید سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود/ ابراز نگرانی از اوضاع کرونایی ....(خبر)
(ادامه)
چک‌ها تا ۲۰ اردیبهشت برگشت نمی‌خورند
نهاوندیان گفت:مقرر شد در بازه زمانی یکم تا ۲۰ اردیبهشت بانک‌ها و موسسات اعتباری از صدور گواهی عدم پرداخت چک اجتناب کنند.(ادامه)

دولت برای جبران کاهش درآمدهای صاحبان بسیاری از کسب و کارهای خرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه متوقف شده‌اند تصمیماتی را اتخاذ کرده است که بر اساس یکی از این تصمیمات افرادی که هیچ ممر درآمدی ندارند، شناسایی شده‌اند و کمک‌هایی به آنها پرداخت خواهد شد. ۱۴ تصمیم مهم دولت برای خانوارهای بدون درآمد و کسب‌وکارها
دولت برای جبران کاهش درآمدهای صاحبان بسیاری از کسب و کارهای خرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه متوقف شده‌اند تصمیماتی را اتخاذ کرده است که بر اساس یکی از این تصمیمات افرادی که هیچ ممر درآمدی ندارند، شناسایی شده‌اند و کمک‌هایی به آنها پرداخت خواهد شد.(ادامه)
 تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند. نامه 21 نماینده مجلس به روحانی
تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند.(ادامه)
 «کاهش قیمت‌ها» و «مقابله با گران‌فروشی» موضوع فرمان دوباره رئیس‌جمهور به دو وزیر اقتصادی کابینه است. حسن روحانی یک بار دیگر، در جلسه شامگاهی یکشنبه هیات دولت به علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت و کاظم خاوازی وزیر کشاورزی دستور .... فرمان روحانی به سه وزارتخانه برای کاهش قیمت‎ها
«کاهش قیمت‌ها» و «مقابله با گران‌فروشی» موضوع فرمان دوباره رئیس‌جمهور به دو وزیر اقتصادی کابینه است. حسن روحانی یک بار دیگر، در جلسه شامگاهی یکشنبه هیات دولت به علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت و کاظم خاوازی وزیر کشاورزی دستور ....(ادامه)
تذکر روحانی به وزرای صمت و جهاد
تصمیم‌گیری وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی مبنی بر واگذاری اختیارات تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی به وزارت جهاد منجر به تذکر رئیس‌جمهور به خاوازی و رزم حسینی شده است.(ادامه)
تاجگردون عضو جدید موسسه تحت ریاست نهاوندیان
(ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند .... سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد/ اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند ....(ادامه)
جزئیات مصوبه کرونایی دولت
براساس جلسه یکصد و سی و دوم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تشکیل مجمع عمومی شرکت‌های سهامی عام ۲ ماه تمدید شد.(ادامه)
معاون اقتصادی رییس جمهوری اعلام کرد ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرط بیکار نکردن کارگران و کارکنان در اختیار بنگاه‌ها قرار می‌گیرد. شرط استفاده از تسهیلات برای بنگاه‌ها، بیکار نکردن کارگران است
معاون اقتصادی رییس جمهوری اعلام کرد ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرط بیکار نکردن کارگران و کارکنان در اختیار بنگاه‌ها قرار می‌گیرد.(ادامه)
تاثیر کرونا بر ۱۵ درصد جامعه شاغل کشور
(ادامه)
مالیات کلیه صنوف (کسب و کارهای خرد مشخص) در اسفندماه بخشوده شود / در اسفندماه سال جاری صنوف مزبور، از پرداخت حق بیمه خویش و کارگران تحت پوشش معاف گردند / معافیت از پرداخت هر گونه هزینه‌های جانبی در حوزه‌های شهرداری، بخشداری‌ها و ....(خبر)
(ادامه)
جلالی: رأی نیاوردن مطهری قابل پیش بینی بود
(ادامه)
حمله شدید پایداری ها به علی لاریجانی؛ حالا لیبرال شده‌ای
(ادامه)
کدام شخصیت‌ها در مراسم درگذشت آیت الله هاشمی حضور یافتند
دومین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور شخصیت‌های مختلف کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
تکلیف سخنگوی دولت روشن شد؛ تقسیم کار بین کارگزاران و اعتدال و توسعه/ واعظی و محسن حاجی میرزایی انتخاب نهایی روحانی هستند/ فرد منتخب جهانگیری اطلاع‌رسانی از «هیأت دولت» را بر عهده خواهد داشت (خبر)
(ادامه)
دیروز جلسه برخى اقتصاددانان با رییس جمهور با هدف بررسى مسایل اقتصادى کشور و راهکارهاى پیشنهادى کارشناسان بدون حضور جهانگیری برگزار شد. این اتفاق در حالى است که جهانگیرى عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتى و ستاد اقتصادی کشور را داراست و علی القاعده موجه‌ترین مسوول دولت بعد از رییس جمهور براى حضور در چنین جلسه اى بوده است. غیبت عجیب جهانگیری در جلسه رییس جمهور با اقتصاددانان! / محدود شدن نقش جهانگیرى در دولت یا افزایش احتمالات در مورد جدایی از کابینه؟
دیروز جلسه برخى اقتصاددانان با رییس جمهور با هدف بررسى مسایل اقتصادى کشور و راهکارهاى پیشنهادى کارشناسان بدون حضور جهانگیری برگزار شد. این اتفاق در حالى است که جهانگیرى عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتى و ستاد اقتصادی کشور را داراست و علی القاعده موجه‌ترین مسوول دولت بعد از رییس جمهور براى حضور در چنین جلسه اى بوده است.(ادامه)
دلار از مبادلات تجاری ایران و عراق حذف شد
رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد که دلار از مبادلات تجاری ایران و عراق حذف شده و تجارت با یورو، ریال و دینار انجام می شود.(ادامه)
 در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. آخرین خبرها از انجام تغییرات در دولت؛ چرا انجام تغییرات در بخش اقتصادی کابینه سخت است؟!
در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. (ادامه)
با این شرایط فعلی اقتصاد، اینکه چرا دولت هنوز در ترمیم کابینه محافظه کار و از تغییر سیاست ها گریزان است جای سوال دارد؛ به نظر می رسد در این شرایط ضرورت دارد تا دولت با درک شرایط از رویکرد انفعالی خود در این سال ها فاصله گرفته و زمینه روی کار آمدن ... ضرورت ترمیم کابینه توسط رئیس جمهور/ کدام وزرا تغییر می کنند؟
با این شرایط فعلی اقتصاد، اینکه چرا دولت هنوز در ترمیم کابینه محافظه کار و از تغییر سیاست ها گریزان است جای سوال دارد؛ به نظر می رسد در این شرایط ضرورت دارد تا دولت با درک شرایط از رویکرد انفعالی خود در این سال ها فاصله گرفته و زمینه روی کار آمدن ...(ادامه)
همراهان روحانی در سفر به چین + اسامی و عکس
(ادامه)
بهمن احمدی امویی از روزنامه‌نگاران اصلاح طلب نزدیک به دولت در توئیتر خود از استعفای ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی خبر داد. رئیس کل بانک مرکزی استعفا داد / نهاوندیان جایگزین سیف می شود ؟
بهمن احمدی امویی از روزنامه‌نگاران اصلاح طلب نزدیک به دولت در توئیتر خود از استعفای ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی خبر داد.(ادامه)
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.




اسامی ۵۸ نماینده ای که امضای خود را پس نگرفتند/ حضور ۷ نماینده شمالی + سند
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند. (ادامه)
ناصری: ناطق هم شاکی شده روحانی برای دولت وقت نمی‌گذارد
«ناطق نوری» از روحانی خواسته وقت بیشتری برای اداره کارهای دولت و رسیدگی به امور اجرایی بگذارد.» (ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره خبر انتخاب نهاوندیان به عنوان رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی ارائه داد.

نهاوندیان رئیس کل بانک مرکزی می‌شود؟
پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره خبر انتخاب نهاوندیان به عنوان رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.