.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند محسنی بندپی: اجازه نمی‌دهیم‌ بودجه معلولان صرف سایر حوزه‌ها شود
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند(ادامه)
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت : دخالت‌هاي نابجاي نمايندگان مجلس در عزل و نصب‌ها، در رصد دفاتر نظارتي است. دخالت‌هاي نابجاي نمايندگان مجلس در عزل و نصب‌ها رصد می شود
شمال نیوز : رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت : دخالت‌هاي نابجاي نمايندگان مجلس در عزل و نصب‌ها، در رصد دفاتر نظارتي است.(ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
تصميمات غيرکارشناسي و علمي که در دولت‌هاي نهم و دهم باعث انهدام منابع اقتصادي و ازبين‌رفتن سرمايه‌هاي اجتماعي در جامعه شد. تصمیمات دولت احمدی نژاد منابع اقتصادی کشور را منهدم کرد/ مردم دلمرده سیاسی شده‌اند!
تصميمات غيرکارشناسي و علمي که در دولت‌هاي نهم و دهم باعث انهدام منابع اقتصادي و ازبين‌رفتن سرمايه‌هاي اجتماعي در جامعه شد.(ادامه)
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد. نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شمال نیوز : با یاری پروردگار متعال و حسن اعتماد شما مردم شریف، توفیق خدمت در سنگر وکالت مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نصیب بنده گردید.... با شما میثاق می بندم در خدمتگزاری به مردم لحظه ای کوتاهی نکنم
شمال نیوز : با یاری پروردگار متعال و حسن اعتماد شما مردم شریف، توفیق خدمت در سنگر وکالت مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نصیب بنده گردید....(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد. احتمال تغییر در ترکیب شورای نگهبان و گمانه‌زنی‌های بی‌حاصل
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود.... آبا نمایندگان از منابع اطلاعاتی مجلس استفاده می‌کنند؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود....(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است. حرف و حدیث های جدید در مورد احتمال تغییر قانون اساسی / حسن روحانی آخرین رئیس‌جمهور؛ شایعه به واقعیت نزدیک می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است.(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
دژپسند، انتخابي اصلح
(ادامه)
شمال نیوز : علی محمد شاعری اظهار داشت :  فضاى مجلس پس از حضور و خروج رئیس جمهور آرام و در چهارچوب قانون در حال پيگيرى مطالبه مشروع و قانونى مردم است.....
فضای پرسش و پاسخ از رئیس جمهور دموکراتیک و نشان دهنده بلوغ سیاسی ملت ایران بود
شمال نیوز : علی محمد شاعری اظهار داشت : فضاى مجلس پس از حضور و خروج رئیس جمهور آرام و در چهارچوب قانون در حال پيگيرى مطالبه مشروع و قانونى مردم است..... (ادامه)
شمال نیوز :  ماده ۱۹۶- براساس اصل هشتاد و هشتم (۸۸) قانون اساسى، درصورتى كه حداقل يك چهارم كل نمايندگان بخواهند درباره يكى از وظايف رئيس جمهور سؤال كنند، بايد سؤال یا سوالات خود را به طور صريح و روشن و مختصر همگى امضاء و به رئيس مجلس تسليم نمايند..... سئوالات متداول کاربران / آیین‌نامه جدید سوال از رییس جمهور چه می‌گوید؟/ اگر مجلس قانع نشود، چه می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز : ماده ۱۹۶- براساس اصل هشتاد و هشتم (۸۸) قانون اساسى، درصورتى كه حداقل يك چهارم كل نمايندگان بخواهند درباره يكى از وظايف رئيس جمهور سؤال كنند، بايد سؤال یا سوالات خود را به طور صريح و روشن و مختصر همگى امضاء و به رئيس مجلس تسليم نمايند.....(ادامه)
پیام تسلیت مجمع نمايندگان گيلان به استاندار
خبر درگذشت ابوشهيد حاج عبدالحسين سالاري سبب تأسف و تألم فراوان گرديد.(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود.... قاضی سراج : 50 نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند!
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود....(ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 127 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.115 seconds.