.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند. ایرادات طرح اصلاح قانون نظام صنفی رفع شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند.(ادامه)
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۳ دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه دهک اول تا سوم واریز شد
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۳ دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است. کناره‌گیری محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است.(ادامه)
فوری : فروش نقدی A5 خودروی جدید به قیمت ۱۲۸۶۰۰۰.۰۰۰ تومان و خودروj7 نقدی به ۱۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نمایندگی عرب خزائلی ساری از روز شنبه 22 اردیبهشت آغاز میشود ....
آغاز فروش نقدی و اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول جزئیات
فوری : فروش نقدی A5 خودروی جدید به قیمت ۱۲۸۶۰۰۰.۰۰۰ تومان و خودروj7 نقدی به ۱۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نمایندگی عرب خزائلی ساری از روز شنبه 22 اردیبهشت آغاز میشود .... (ادامه)
بامداد پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) حدود ۱۳۰ خانه و مغازه به دلیل آتش گرفتن یک سیم برق در مغازه نانوایی در روستای گردشگری امامزاده ابراهیم شهرستان شفت در آتش سوخت. ویدیو/ چرا ۱۳۰ خانه در روستای «امامزاده ابراهیم» شهرستان شفت آتش گرفت؟
بامداد پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) حدود ۱۳۰ خانه و مغازه به دلیل آتش گرفتن یک سیم برق در مغازه نانوایی در روستای گردشگری امامزاده ابراهیم شهرستان شفت در آتش سوخت.(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب دراستان مازندران طی سال گذشته
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
ماده قانونی جرم انگاری سلاح: هر شخصی به طور غیر مجاز سلاح گرم یا سرد جنگی با سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آن را نگهداری، حمل یا پنهان نماید یا تحصیل یا خریداری کند یا با آنها معامله دیگری انجام دهد، به ترتیب زیر محکوم می شود. با اصلاح قانون در مجلس؛ تبلیغ و خرید و فروش سلاح جرم‌انگاری شد
ماده قانونی جرم انگاری سلاح: هر شخصی به طور غیر مجاز سلاح گرم یا سرد جنگی با سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آن را نگهداری، حمل یا پنهان نماید یا تحصیل یا خریداری کند یا با آنها معامله دیگری انجام دهد، به ترتیب زیر محکوم می شود.(ادامه)
به احتمال فراوان سرنوشت پرونده سرمربی استقلال حداکثر طی ۵ روز آینده مشخص خواهد شد. حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟
به احتمال فراوان سرنوشت پرونده سرمربی استقلال حداکثر طی ۵ روز آینده مشخص خواهد شد.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود. زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود.(ادامه)
 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد. واریز یارانه عیدانه یک میلیون تومانی فردا ۲۳ فروردین
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد. مالک خودروی بنز ,۳۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد.(ادامه)
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند. شکار گربه لیفان سوار با شلیک گلوله!
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. کدامیک از فرماندهان نظامی به عیددیدنی قالیباف رفتند؟ +عکس
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
ساعاتی پیش خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود ... واریز عیدی نقدی رئیس‌جمهور / ماجرا چیست؟
ساعاتی پیش خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود ...(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد. عباس ایروانی بازداشت شد/ تحمل ۶۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.