.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است. کناره‌گیری محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
تیتر معنادار هفته نامه حمید رسایی علیه قالیباف خبرساز شد + عکس
(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند . اصلاح قانون بیکاری به کجا رسید؟
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند .(ادامه)
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند. پیامد‌های تمدید نکردن اعتبار گواهینامه رانندگی چیست؟
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است. رای قاطع اعضای کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است.(ادامه)
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد. نیوزویک: ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشک‌های نقطه‌زن ندارد
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.(ادامه)
اگر در دولت روحانی بودیم، عملیات «وعده‌ صادق» انجام نمی‌شد/ منطق جریان غرب گرای کشور ذلیل شدن است/ ظریف و روحانی پذیرفتند ایران یک استثناست؛ برای همین بالاتر از پروتکل الحاقی را هم پذیرفتند ....(خبر)
(ادامه)
تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است؛ ما مسئولان باید مجدانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت مردم در امر جهش تولید را فراهم آوریم و موانع پیش‌روی آن‌ها برای فعالیت سالم اقتصادی را برداریم ....(خبر)
(ادامه)
بایدن کیم را رئیس‌جمهور کره جنوبی کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در یک نشست جمع آوری کمک مالی برای انتخابات ریاست جمهوری در کالیفرنیا، رهبر کره شمالی را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.(ادامه)
رهبر انقلاب خطاب به بارزانی: «جامعه کُردی» جزو ما هستند
رهبر انقلاب در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، فرمودند: «جامعه کُردی» جزو ما هستند.(ادامه)
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند. جزییات کاهش سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.(ادامه)
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت واریز حقوق بازنشستگان شنبه ۲۲ اردیبهشت متناسب‌سازی شده
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است. آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است.(ادامه)
نسرین شاکرمی حدس‌هایی درباره احتمال خودکشی دخترش می‌زد
اسناد جدیدی از پرونده مرگ نیکا شاکرمی که به دست آمده است، نشان می‌دهد نسرین شاکرمی در آخرین مکالمات خود با دخترش نیکا گمانه‌هایی درمورد احتمال خودکشی نیکا داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. پرداخت بیش از 73231 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در مازندران
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. (ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند. طحان نظیف: این حرف‌ها تازگی ندارد / مواردی که برای ردصلاحیت به روحانی اعلام شده متعدد است
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند. درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند.(ادامه)
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم. نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی مستاجران+ لینک ثبت نام
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
پس از آنکه معترضان آمریکایی تحامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 701 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.825 seconds.