.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکرهای ۱۱۴ جانباخته فاجعه منا، صبح امروز با یک فروند هواپیمای سعوی به ایران منتقل شد.


ورود پیکر 8 زائر مازندرانی فاجعه منا به کشور+اسامی
پیکرهای ۱۱۴ جانباخته فاجعه منا، صبح امروز با یک فروند هواپیمای سعوی به ایران منتقل شد. (ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
تعيين دستمزد برای كار در خانه شوهر!
(ادامه)
نوبخت: استاندار مازندران از استانداران موفق دولت تدبير و اميد است
(ادامه)
مائده شيرپور فداكاري معلم منتي ندارد اما ما چقدر قدردانيم؟!(ديدگاه)
مائده شيرپور(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: نگران استیضاح نیستم
(ادامه)
نامه جمعی از فارغ التحصیلان دبیرستان مفید به مجلس
(ادامه)
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند . آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .(ادامه)
شمال نیوز: علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح خیز مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش را برکنار و آقای بابالو را به این سمت منصوب نمود. مدیر مازندرانی، اولین برکنار شده وزارت آموزش و پرورش
شمال نیوز: علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح خیز مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش را برکنار و آقای بابالو را به این سمت منصوب نمود.(ادامه)
احضار نقويان به دادگاه ويژه روحانیت
(ادامه)
تقدیر از حرکت انقلابی آقای رئیس جمهور
(ادامه)
طي دو ماه گذشته متاسفانه كارها در شهرداري قائمشهر خوب پيش نمي رود مردم گلايه دارند هر چند در مقام قضاوت نيستم ولي اعلام مي كنم كه اين شرايط در شان شوراي شهر و شهرداري نيست..
اتفاقات موجود ، برازنده ی شورا و شهرداری نيست
طي دو ماه گذشته متاسفانه كارها در شهرداري قائمشهر خوب پيش نمي رود مردم گلايه دارند هر چند در مقام قضاوت نيستم ولي اعلام مي كنم كه اين شرايط در شان شوراي شهر و شهرداري نيست.. (ادامه)
نظر سعيد حداديان درباره آينده سياسي احمدي‌نژاد
(ادامه)
فعاليتهاي پلیس مازندران در هفته گذشته
(ادامه)
قاتل شهيد عليمحمدي اعدام شد
(ادامه)
شمال نيوز-مسعود احمدي در تجليل از معلمان نمونه شهرستان ساري اعلام كرد:توقع بنده این است که معلمان به عنوان نخبگان جامعه ، مسایل فرهنگی شورا را به چالش بکشند نخبگان فرهنگي شوراي شهر را به چالش بكشند
شمال نيوز-مسعود احمدي در تجليل از معلمان نمونه شهرستان ساري اعلام كرد:توقع بنده این است که معلمان به عنوان نخبگان جامعه ، مسایل فرهنگی شورا را به چالش بکشند(ادامه)
صديقي: بايد بيكاري جوانان را ريشه‌كن كرد
(ادامه)
۵۲۷کاندیدای تهران، در انتخابات ۱۲ اسفند چقدر رای آوردند؟
(ادامه)
گرامیداشت شهید روشن در دانشگاه آزاد قائمشهر
(ادامه)
نخستين نشست مشترک انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران با مديران استان،پيش از ظهر يک شنبه با حضور 20 نفر از اعضا،به ميزباني محمدعلي اميري-مديرکل آموزش وپرورش مازندران-برگزار شد.گزارش ما را از اين نشست بخوانيد. بدنبال آموزش و پرورش حرفه ای / نه سیاسی
نخستين نشست مشترک انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران با مديران استان،پيش از ظهر يک شنبه با حضور 20 نفر از اعضا،به ميزباني محمدعلي اميري-مديرکل آموزش وپرورش مازندران-برگزار شد.گزارش ما را از اين نشست بخوانيد.(ادامه)
بازیگر "مختارنامه": ميرباقري گفت، وحشي بخوان!
(ادامه)
ساخت مجتمع‌هاي آموزشي در مراكز استان‌ها
(ادامه)
 استاندار مازندران بيايد و به مشكلات استان رسيدگي كند.وي افزود: استاندار بايد پاسخ دهد اين كارخانه دولتي است يا شخصي و اگر دولتي است چه كسي بايد پاسخگو باشد و اگر شخصي است مسئول پاسخ‌دهي كيست... تكليف كارگران نساجي مشخص شود
استاندار مازندران بيايد و به مشكلات استان رسيدگي كند.وي افزود: استاندار بايد پاسخ دهد اين كارخانه دولتي است يا شخصي و اگر دولتي است چه كسي بايد پاسخگو باشد و اگر شخصي است مسئول پاسخ‌دهي كيست...(ادامه)
ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و نور به ساري
(ادامه)
پايه اول تا سوم ابتدایی با يك معلم
(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
معلمان نمونه ملي و استاني مازندران تجليل شدند
(ادامه)
آغاز صدور سند تك‌برگي در مازندران
(ادامه)
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از پخش سريال پايتخت خطاب به مسئولين صدا و سيما، گفت: واقعا اين همه مفاخر كه مازندران وجود دارد را نديده ايد؟ آيا نمي دانيد كه دو رييس قوه اين كشور از اين آب وخاك هستند؟ ... سريال پايتخت ،توهين به مازندراني ها است
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از پخش سريال پايتخت خطاب به مسئولين صدا و سيما، گفت: واقعا اين همه مفاخر كه مازندران وجود دارد را نديده ايد؟ آيا نمي دانيد كه دو رييس قوه اين كشور از اين آب وخاك هستند؟ ...(ادامه)
اهل قلمي كه امسال از ميان ما رفتند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.