.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است. پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌جمعی ۱۰ مدیر مازندرانی + جزئیات
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد. قیمت‌گذاری خودروهای برقی آزاد شد
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد.(ادامه)
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند. توصیه‌هایی به دانش‌آموزان برای حضور در آزمون‌های نهایی
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند.(ادامه)
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند. ساعت کاری کارمندان کاهش یافت
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد. با موافقت مجلس شنبه‌ها تعطیل شد
نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند. ایرادات طرح اصلاح قانون نظام صنفی رفع شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند.(ادامه)
تائید یک طرح مهم در مجمع تشخیص مصلحت
هیات عالی نظارت با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.

با تصویب نمایندگان؛ شنبه‌ها تعطیل می‌شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد. (ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
این ایثارگران در این ماه افزایش حقوق خواهند داشت؟
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با ۴۰ درصد افزایش برای امسال
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است. رای قاطع اعضای کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند. جزییات کاهش سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم. اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.(ادامه)
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از امروز
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. مناظره‌ نامزدهای مجلس در برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مازندران
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند. حقوق کارکنان وزارت کشور، سازمان‌ها و نهادهای تابعه وابسته ترمیم می‌شود
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 259 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.422 seconds.