.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد. اینترنتی‌شدن درخواست کارت سوخت از خردادماه
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب و جهانی شدن حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند. هشدار فرمانده سپاه کربلا به شوراهای شهر و روستا؛ مراقب عملکردتان باشید
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ... «حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت/ یک مازنی جایگزین احتمالی
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ...(ادامه)
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد. انتقاد دفتر مراجع عظام تقلید به تحریف اخبار دیدار رئیس جمهور
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه‌ای درباره قانون انتخابات مجلس موافقت کردند. مجلس با استفساریه‌ای درباره «قانون انتخابات» موافقت کرد
در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه‌ای درباره قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند. کدام منتخبان مجلس جدید «یازدهمی» هستند؟
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.(ادامه)
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول ۲۴ ساعت گذشت، دست‌کم ۱تن کشته و ۲۹ زخمی برجای گذاشته است. حمله پهپادی اوکراین به «بلگورود» روسیه/ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول ۲۴ ساعت گذشت، دست‌کم ۱تن کشته و ۲۹ زخمی برجای گذاشته است.(ادامه)
رئیس‌جمهوری آذربایجان ضمن تاکید بر آنکه باکو به دنبال جنگ نیست، نسبت به صادرات تسلیحات به ارمنستان هشدار داد. هشدار علی اف به ارمنستان: پشیمان خواهید شد
رئیس‌جمهوری آذربایجان ضمن تاکید بر آنکه باکو به دنبال جنگ نیست، نسبت به صادرات تسلیحات به ارمنستان هشدار داد.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)

وزیر کشور گفت: همیشه در انتخابات مرحله دوم اینطور معمول بوده که میزان مشارکت کمتر شده است اما در این مرحله از مرحله دوم دور قبل مشارکت بیشتری - حدود ۶ درصد - رخ داده است و تقریباً دوبرابر شده است. وزیر کشور: در این مرحله نسبت به دور دوم دوره های قبل حدود ۶تا ۷ درصد افزایش مشارکت داشتیم
وزیر کشور گفت: همیشه در انتخابات مرحله دوم اینطور معمول بوده که میزان مشارکت کمتر شده است اما در این مرحله از مرحله دوم دور قبل مشارکت بیشتری - حدود ۶ درصد - رخ داده است و تقریباً دوبرابر شده است.(ادامه)
تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است؛ ما مسئولان باید مجدانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت مردم در امر جهش تولید را فراهم آوریم و موانع پیش‌روی آن‌ها برای فعالیت سالم اقتصادی را برداریم ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
تعطیلی شنبه ها از کی اجرا می‌شود؟ شامل چه کسانی است؟
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که تعطیلی شنبه ها از کی اجرا میشود؟ تعطیلی شنبه ها شامل چه کسانی میشود و یا تعطیلی شنبه ها تصویب شد؟ (ادامه)
رهبر انقلاب خطاب به بارزانی: «جامعه کُردی» جزو ما هستند
رهبر انقلاب در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، فرمودند: «جامعه کُردی» جزو ما هستند.(ادامه)
طوفان خورشیدی در مسیر زمین؛ احتمال بروز اختلال جدی در اینترنت جهانی طی ساعات آتی
مرکز پیش‌بینی آب و هوای فضایی هشدار داد که با وقوع یک طوفان شدید خورشیدی احتمال اختلال در سیستم اینترنت در بیشتر نقاط جهان وجود دارد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ... نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه ،سیمرغ و جویبار مشخص شد
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ...(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم. رهبر انقلاب: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است / مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 2233 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.327 seconds.