.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جزییات آخرین ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه حجاب و عفاف را تشریح کرد و گفت: عمده‌ کار اعم از شناسایی و معرفی بی‌حجاب‌ها براساس ساما‌نه است، یعنی شناسایی و اعمال جریمه از طریق دوربین انجام ‌می‌شود. آخرین ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب و عفاف
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جزییات آخرین ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه حجاب و عفاف را تشریح کرد و گفت: عمده‌ کار اعم از شناسایی و معرفی بی‌حجاب‌ها براساس ساما‌نه است، یعنی شناسایی و اعمال جریمه از طریق دوربین انجام ‌می‌شود.(ادامه)
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد. مرد آشپز قربانی حسادت همکارش شد
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد. درخواست پدرزن برای قصاص دامادش
مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند. ۲ سال است که شعار من این شده «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»/ بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.(ادامه)
مردی که متهم است دختر جوانش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود. مادر مقتول از مجازات شوهرش گذشت
مردی که متهم است دختر جوانش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
زن جوان که به اتهام قتل همسرش با کارد میوه‌خوری پای میز محاکمه ایستاده بود مدعی شد، شوهرش قصد داشته او را خفه کند. متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
زن جوان که به اتهام قتل همسرش با کارد میوه‌خوری پای میز محاکمه ایستاده بود مدعی شد، شوهرش قصد داشته او را خفه کند.(ادامه)
دختری که در یک جدال خانوادگی مادرش را به قتل رسانده بود با جلب رضایت اولیای دم به ۱۰ سال حبس محکوم شد. اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
دختری که در یک جدال خانوادگی مادرش را به قتل رسانده بود با جلب رضایت اولیای دم به ۱۰ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند. همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود. انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
شمال نیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.(ادامه)
اظهارات جمعی از هواداران سپاهان در مورد بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد. این توهین کشور را شوکه کرده است!
اظهارات جمعی از هواداران سپاهان در مورد بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد.(ادامه)
رهاسازی و انتشار مایع مرکاپتان در مناطق شرق بندر گز و غرب بندر ترکمن و همچنین وزش باد غالب غرب به شرق موجب فراگیری بوی نامطبوع این مایع در سطح شهرستان ترکمن شده بود. بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ ماجرا چیست؟
رهاسازی و انتشار مایع مرکاپتان در مناطق شرق بندر گز و غرب بندر ترکمن و همچنین وزش باد غالب غرب به شرق موجب فراگیری بوی نامطبوع این مایع در سطح شهرستان ترکمن شده بود.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود. ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود.(ادامه)
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند. تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند. سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است. پدر و مادر مقتول برای عروسشان درخواست قصاص کردند
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.(ادامه)
دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار را به دنبال داشت. در این توییت آمده بود این همیار دزدیده و به محل نامعلومی برده شده و در تماس تلفنی با مادر این همیار این موضوع تایید شده است. ماجرای ربوده شدن همیار محیط زیست
دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار را به دنبال داشت. در این توییت آمده بود این همیار دزدیده و به محل نامعلومی برده شده و در تماس تلفنی با مادر این همیار این موضوع تایید شده است.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
دو مرد شرور که به اتهام آزار و اذیت پسری نوجوان در انتظار محاکمه هستند در حالی با درخواست حکم اعدام از سوی شاکی روبه‌رو شدند که مدعی هستند، نه خودشان، بلکه دو دوست فراری آنها به شاکی تعرض کرده‌اند. درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
دو مرد شرور که به اتهام آزار و اذیت پسری نوجوان در انتظار محاکمه هستند در حالی با درخواست حکم اعدام از سوی شاکی روبه‌رو شدند که مدعی هستند، نه خودشان، بلکه دو دوست فراری آنها به شاکی تعرض کرده‌اند.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد. سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد.(ادامه)
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 147 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.21 seconds.