.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
کارمندان بخوانند: مصادیق تخلفات اداری
طبق ماده 8 قانون تخلفات اداري به قرار زير است: (ادامه)
اقدام کثیف دو برادر با دامادشان برای دلخوشی خواهر !
دو برادر كه داماد خانواده را به هواخواهي خواهرشان ربوده و پس از بيهوش كردن به رودخانه انداخته بودند، محاكمه مي‌شوند. (ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
الهام ستاكي مجري صداي امريكا در ويدئويي از آزار جنسي در اين شبكه می‌گوید
روایت غم‌انگیز تجاوز مجری تلویزیون به دختر جوان
الهام ستاكي مجري صداي امريكا در ويدئويي از آزار جنسي در اين شبكه می‌گوید (ادامه)
حقوق نجومی این افراد دیده نمی‌شود
چگونه است كه رئيس يا عضو هيأت مديره يك كارخانه و شركت و سازمان دولتي، خود نمي‌تواند قانونا بيش از ۹ ميليون تومان در ماه درآمد از محل بودجه آن كارخانه و شركت داشته باشد اما همان مدير مي‌تواند از همان بودجه، حقوق ۹۰ ميليون توماني در ماه به يك فوتباليست بدهد؟ كدام عقل و منطقي بر اين معادله حاكم است؟(ادامه)
ماجرای یقه‌درانی خلیل آقایی، معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی، در دعوایش با عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده مردم آمل در صحن علنی مجلس، همان روز اول سر زبان‌ها افتاد. اما آن روز چه اتفاقی افتاده بود؟ پشت‌پرده یقه‌گیری در مجلس/ نماینده آمل از معاون‌وزیر چه می‌خواست؟
ماجرای یقه‌درانی خلیل آقایی، معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی، در دعوایش با عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده مردم آمل در صحن علنی مجلس، همان روز اول سر زبان‌ها افتاد. اما آن روز چه اتفاقی افتاده بود؟(ادامه)
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است.
نوبخت: آرزو بر منتقدان جوان عیب نیست
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است. (ادامه)
فروش قسطی آجیل به کارمندان !
برخي از واحدهاي صنفي براي خروج از اين ركود اقدام به فروش آجيل و خشكبار به صورت قسطي به كارمندان، كارگران و افراد مورد اعتماد با چك كرده‌اند. (ادامه)
جزييات قتل كارمند بنياد شهيدقتل کارمند بنیاد شهید در مقابل دیدگان مردم
(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان در سال آینده؛ چند درصد؟
احتمال افزایش ١٢ درصدی حقوق کارمندان قوت گرفت.(ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
انتشار دو سند محرمانه
(ادامه)
پرداخت وام ميلياردی بدون ضامن
براي گرفتن ٢٠ ميليون تومان وام از بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري سه ضامن كارمند با دسته چك نياز است.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : با برسی موضوع درمی یابیم یا جهل حاکم بوده یا نبود صداقت که در هر دو مورد ماهیت مجریان به شدت زیر سؤال رفته و اضافه بر آن در می بابیم محکم نگهداشتن پست به مراتب بهتر از زیر پا گذاشتن قانون است و.... اصرار یک حقوقدان بر غیر قانونی بودن واگذاری یک تیم به نماینده ساری
شمال نیوز : وی افزود : با برسی موضوع درمی یابیم یا جهل حاکم بوده یا نبود صداقت که در هر دو مورد ماهیت مجریان به شدت زیر سؤال رفته و اضافه بر آن در می بابیم محکم نگهداشتن پست به مراتب بهتر از زیر پا گذاشتن قانون است و....(ادامه)
آخرین وضعیت لایحه اداری و استخدامی قوه قضاییه
(ادامه)
درآمد روزانه احسان علیخانی از «ماه عسل»
هفته نامه «طلوع صبح» - که نخستین شماره آن بر روی دکه ها رفته - نوشت: با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سيما هستيم. (ادامه)
مقايسه اختلاس در دو دولت
(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل پزشكان، مالكان خودروهاي گران قيمت لوكس، صاحبان صرافي‌ها، اعضاي هيات مديره بانك‌ها و هيات مديره شركت‌هاي خصوصي و افراد مقيم خارج از كشور قطع شده است(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
گرانقيمت‌‌ترين دفتر كار دنيا /عکس
بيل گيتس از جمله افرادي است كه علاقه زيادي به طبيعت و بخصوص دريا دارد و از اين‌رو در قسمتي از محل كارش نيز فضايي را به اين علاقه شخصي‌اش اختصاص داده است.(ادامه)
خط فقر برای خانواده ۴ نفره: ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ريال
آنگونه که یکی از معاونان وزیر کار خبر داده، خط فقر در ایران به ازای هر نفر ۲۵۰هزار تومان است که به این ترتیب خط فقر برای یک خانوار ۴ نفره یک میلیون و خانوار ۵ نفره یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می‌شود.(ادامه)
عرضه یک فیلم ضدایرانی در ایران
(ادامه)
پیام پدر پاشایی خطاب به مردم و مسئولان
ناصر پاشایی پدر زنده‌یاد مرتضى پاشايى در پيامى از مسئولان و مردم برای همراهى‌شان در اين مدت قدردانى كرد.(ادامه)
کشف راز قتل نوعروس رودسری
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.