.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد.

آمارهای جدید ظریف از اثرات مطلوب برجام و سرمایه‌های آزاد شده ایران/ تا مثقال آخر حقوقمان را در برجام خواهيم گرفت(خبر)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد. (ادامه)
بحث و جنجال بر سر ميراث مرتضي پاشايي
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ایثارگری‌های مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و تأکید بر حق آنان برای برخورداری از زندگی مناسب، گفت: باید زمینه‌های زندگی بهتر را برای مردم آن منطقه فراهم نماییم.
اگر كار شود مازندران بهشت روي زمين خواهد شد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ایثارگری‌های مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و تأکید بر حق آنان برای برخورداری از زندگی مناسب، گفت: باید زمینه‌های زندگی بهتر را برای مردم آن منطقه فراهم نماییم. (ادامه)
خدا كند مجلس وزير ارشاد را استيضاح كند!
كاش جنتي بتواند به مجلس كمك كند تا هردو طرف، بدون سقوط به ورطه سياه نمايي چهره نظام، يكديگر را استيضاح كنند... قطعا سينما بيش از مجلس، تشنه برپايي اين ميدان مواخذه و عيارسنجي است چرا كه ديگر دارد حوصله‌اش سر مي‌رود؛ بايد تكليفش را با وزيرش و مخالفان وزيرش، روشن كند.(ادامه)
تخلف سعید مرتضوی در یک قرارداد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
مبلغ قرارداد فرکي با سپاهان
حسين فرکي با قراردادي يک ميلياردي سرمربي سپاهان شده است.(ادامه)
بیمه سلامت و مشکلات بيمه‌هاي تكميلي
نگاه بيمارستان هاي خصوصي تجاري است. آنها تلاش مي‌كنند درآمد بيشتري كسب كنند. اگر قرار باشد شركت بيمه‌گر را دور بزنند يا بيمار را براي مدت كمتري در بيمارستان بستري كنند، اين اقدام را انجام مي‌دهند. در واقع اقداماتي كه براي كسب سود آنها لازم باشد، انجام مي‌شود. همين حالا در بيمارستان‌هاي خصوصي مختلف هم تعرفه ويزيت پزشكان متفاوت است.(ادامه)
زباله محمودآباد به خزر رسید
(ادامه)
بهره برداری از 541 پروژه در هفته دولت در مازندران
معاون امور عمراني استاندار، در اين نشست، خاطر نشان ساخت: هفته دولت امسال 541 پروژه با اعتباري بالغ بر 1058 ميليارد و 209 ميليون تومان در استان به بهره‌برداري مي‌رسد(ادامه)
شمال نیوز: پروژه تله كابين يكي از برنامه هاي دوره دوم شورای اسلامی شهر گرگان بود که متاسفانه در دوره سوم هم به سرانجام نرسید و حال پیمانکار این طرح پس از 8 سال بی برنامگی مدیریت شهری، انصراف خود را به شورای چهام اعلام کرد... تله کابین گرگان؛ وعده 8 ساله اي كه به مقصد نرسيد
شمال نیوز: پروژه تله كابين يكي از برنامه هاي دوره دوم شورای اسلامی شهر گرگان بود که متاسفانه در دوره سوم هم به سرانجام نرسید و حال پیمانکار این طرح پس از 8 سال بی برنامگی مدیریت شهری، انصراف خود را به شورای چهام اعلام کرد...(ادامه)
۶۰۰ هزار كارمند مازاد داريم
(ادامه)
سرنوشت رژیم حقوقی دریای خزر مهمترین پرسشی است که این روزها در آستانه حضور دولتهای همسايه حاشیه دریای خزر كه برای نشست كنوانسيون رامسر به كشورمان مسافرت مي كنند، افکار جستجوگر ایرانی را به خود مشغول مي نمايد.
منافع ايران در خزر‌ آزمون ديگري براي ديپلماسي دولت روحاني
سرنوشت رژیم حقوقی دریای خزر مهمترین پرسشی است که این روزها در آستانه حضور دولتهای همسايه حاشیه دریای خزر كه برای نشست كنوانسيون رامسر به كشورمان مسافرت مي كنند، افکار جستجوگر ایرانی را به خود مشغول مي نمايد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
استخدامي هاي احمدي نژاد از سيستم خارج مي شوند
(ادامه)
رويانيان:خانه ام را فروختم تا پول بازيکنان را بدهم
(ادامه)
طرح كارگران فصلي و ساختماني آماده اجرا
(ادامه)
اجرای طرح ساماندهی کارگران فصلی در شهرداری ساری
(ادامه)
واگذاری زمین به جای پرداخت حق بیمه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
وضعيت اسف‌بار دفن زباله در مازندران
(ادامه)
اقدام عجیب زن کلاهبردار در حلقه محاصره پلیس
(ادامه)
خبر خوش براي کارمندان گرفتار سرطان
(ادامه)
گلایه کارمند معلول از نهاد رياست جمهوري
(ادامه)
واکنش باشگاه استقلال به جدایی جباری
باشگاه اعلام کرد: فتح‌الله زاده کارش را بلد است و در نقل و انتقالات تبحر دارد. مطمئنا او مي تواند يک بازيکن خارجي بزرگ را طي چند روز آتي به تهران بياورد و براي عقد قرارداد با او صحبت کند.(ادامه)
دستور جديد دولت در مورد جانبازان
(ادامه)
جوابیه جمعیت هلال احمر استان مازندران به مطلب مندرج در شمال نیوز(ديدگاه)
(ادامه)
صنعت ملی نفت ایران 63 ساله شد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.