.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده معظم کل قوا، دیدار کردند. اگر عقلایی عمل شود، به شکست کشاندن محاسبات دشمن امکان پذیر است/ به هیچ حدی از پیشرفت قانع نباشید و بدون توقف به جلو بروید/امسال در برابر جنایات صهیونیست‌ها در آمریکا و انگلیس هم تظاهرات شد(خبر)
شمال نیوز: جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده معظم کل قوا، دیدار کردند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت. کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود/نباید بگونه‎ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود/یاد شهید سلیمانی را به شکلی زنده نگه داریم که حضور مردمی در تجلیل او همگی باشد(خبر)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند. اگر می‌خواهیم مردم نجیبانه پای نظام بمانند باید مسئولان کار نابلد را برکنار و مفسدان را به اشد مجازات محکوم کنیم
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.(ادامه)
چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟
جمهوری اسلامی به حکم الهی « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» تحت امدادهای الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است.(ادامه)
خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی با قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم اعلام کردند؛ امیدواریم چون کوه دماوند ستبر در برابر هجمه و کید شیاطین خارجی و داخلی بایستید. قدردانی خانواده شهید کابلی از مردم شهیدپرور مازندران
خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی با قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم اعلام کردند؛ امیدواریم چون کوه دماوند ستبر در برابر هجمه و کید شیاطین خارجی و داخلی بایستید.(ادامه)
پیام تقدیر فرمانده سپاه کربلا از مردم مازندران
فرمانده سپاه کربلا از استقبال کم نظیر مردم استان و شرکت در مراسم وداع و تشییع پنج آلاله خونین بال مدافع حرم تقدیر کرد.(ادامه)
آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و بسیاری از کسانی که از نزدیک شاهد روندآواربرداری بودند معتقدند دولت، نیروهای امدادی و مسئولان عملکرد بسیار خوبی را طی روزهای آواربرداری از خود نشان دادند....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد 

دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد؛ همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد / از مردم می‌خواهیم به خرید تولید داخلی مقیّد باشند / با ضربه خوردن تولید ملی، کار و اشتغال کارگر نیز ضربه می‌خورد / خودروساز‌ها سوءاستفاده نکنند، زیرا وضع آن‌ها تعریفی ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد (ادامه)
تجلیل از ۱۴۰ فرزند شاهد و ایثارگران مازندران
آیین تجلیل از ۱۴۰ نفر از فرزندان شهید و جامعه ایثارگران به مناسبت روز شهدا در ساری برگزار شد.(ادامه)
به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز پر رونق‌تر و امیدوارتر از دو سال قبل است/ حاج قاسم ثابت کرد که می‌توان ملی‌ترین و در عین حال امتی‌ترین بود/ قاتلان او مانند ترامپ در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از تقاص جنایتی که مرتکب شدند....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است / مسئولین کشور به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند
رهبر معظم انقلاب اسلامی برخورد حذفی با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس مستکبران حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند. (ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد.

پیام سردار مرتضی قربانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید صحرایی
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد. (ادامه)
آیت الله لائینی:رفع مسائل داخلی را به کشورهای ضعیف و بزرگنمای غرب گره نزنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رفع مسائل داخلی و مشکلات را نباید به کشورهای ضعیف و بزرگ نمای غربی گره زنیم و باید روی پای خود بایستیم. (ادامه)
افتتاح موزه آموزش و پرورش مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افتتاح موزه آموزش و پرورش در مرکز استان خبر داد.(ادامه)
راز محبوبیت این سردار سپاه؛ از خاورمیانه تا آمریکای لاتین
راز محبوبیت این سردار سپاه؛ از خاورمیانه تا آمریکای لاتین(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجةالاسلام والمسلمین علوی سبزواری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پارسا حجةالاسلام والمسلمین علوی سبزواری را تسلیت گفتند.(ادامه)
احتمال بی‌اثر شدن واکسن کرونا با جهش ویروس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این‌که جهش اخیر ویروس کرونا در انگلیس می‌تواند اثربخشی و کارایی واکسن‌ها را زیر سوال ببرد، تحلیل پژوهش فناوران و پژوهشگران را در این حوزه خواستار شد.(ادامه)
۵۲ درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند هستند
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شناسایی ۱۰۰ هزار ملک متعلق به این وزارتخانه گفت: ۵۲ درصد املاک فاقد سند هستند.(ادامه)
۲ شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر آرام می گیرند
مدیرکف حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: به زودی دو شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس در شهرستان رامسر واقع در غرب استان آرام می گیرند.(ادامه)
شرایط کرونا در رامسر بحرانی است
شرایط کرونا در رامسر بحرانی و فراتر از قرمز است.(ادامه)
نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام استاد شجریان
نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام استاد شجریانرئیس شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه برای نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان مکاتبات لازم صورت گرفته است، گفت: به زودی این نامگذاری توسط شهرداری اجرا خواهد شد.(ادامه)
پیام روحانی به مناسبت هفته دفاع مقدس
رئیس جمهور تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه‌های عظیمی را به ارمغان آورد که حضور سرداران شجاع در سنگر خدمت و جهاد از آن جمله هستند و ثمره چهل سال ایستادگی و مقاومت، بصیرت روزافزون ملت شهیدپرور ایران در برابر هجمه دشمنان است.(ادامه)
داوطلبان کنکور خود را برای ۳۱ مرداد آماده کنند
احمدی لاشکی گفت: فعلاً داوطلبان خودشان را برای ‏‏۳۱ مرداد آماده کنند. مسئولیت تامین بهداشت محیط با وزارت علوم است و قطعاً پای کار خواهند بود و برنامه ریزی‌های لازم را ‏خواهند داشت. ‏(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.