.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصویری از امیرعبداللهیان در مسابقات قرآن کریم در سال ۷۳
(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمی‌شود در کشور همه ادارات تعطیل باشند و بخواهیم بانک‌ها دایر باشند، ما می‌گوییم دنیا روز شنبه تعطیل است و این یعنی بانک‌ها هم تعطیل هستند؛ این چه معنی دارد؟ بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم بانک‌ها تعطیل می‌شوند. چه بخواهیم، چه نخواهیم بانک‌ها هم روز شنبه تعطیل می‌شوند
شمال نیوز : یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمی‌شود در کشور همه ادارات تعطیل باشند و بخواهیم بانک‌ها دایر باشند، ما می‌گوییم دنیا روز شنبه تعطیل است و این یعنی بانک‌ها هم تعطیل هستند؛ این چه معنی دارد؟ بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم بانک‌ها تعطیل می‌شوند.(ادامه)
 شهادت نابهنگام رئیس‌جمهور، موجب شده تا انتخابات ریاست‌جمهوری زودتر از موعد چهار ساله‌ همیشگی خود و در تاریخ ۸ تیرماه امسال، برگزار شود. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز(يادداشت)
شهادت نابهنگام رئیس‌جمهور، موجب شده تا انتخابات ریاست‌جمهوری زودتر از موعد چهار ساله‌ همیشگی خود و در تاریخ ۸ تیرماه امسال، برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی عزیز مطمئن باش چهارشنبه کسی در خانه نخواهد ماند و مردم قدرشناس ایران عزیز، بر بلندای دستان خویش، تو را به معراج خواهند و به حاج قاسم خواهند رساند و با صدای بلند خواهند گفت: رئیسی متشکریم!

 رسانه ملی و دشواری رسالت انعکاس سلسله زیبایی ها و شکوهمندی های یک تشییع تاریخی / کسی بر بالای دستهای مردم ما تشییع می شود که امین متین امامین انقلاب بود !
شمال نیوز : رئیسی عزیز مطمئن باش چهارشنبه کسی در خانه نخواهد ماند و مردم قدرشناس ایران عزیز، بر بلندای دستان خویش، تو را به معراج خواهند و به حاج قاسم خواهند رساند و با صدای بلند خواهند گفت: رئیسی متشکریم! (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور صادق و مردمی دولت سیزدهم از ابتدای فعالیتش در دولت انقلابی یک روز حتی روزهای تعطیلی از کار و مجاهدت در راه آرمانهای حقیقی انقلاب دست نکشید و همواره در تکاپوی گره گشایی از مشکلات، تامین نیازهای اساسی و حل چالش های پیش روی کشور بود  .... سید آسمانی ؛ الگوی جاودان خدمت
شمال نیوز : رئیس جمهور صادق و مردمی دولت سیزدهم از ابتدای فعالیتش در دولت انقلابی یک روز حتی روزهای تعطیلی از کار و مجاهدت در راه آرمانهای حقیقی انقلاب دست نکشید و همواره در تکاپوی گره گشایی از مشکلات، تامین نیازهای اساسی و حل چالش های پیش روی کشور بود ....(ادامه)
این حادثه‌ ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد. رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت/ ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد/ طعن برخی بدخواهان مانع تلاش شبانه روزی او نشد/ آقای مخبر در مقام مدیریت قوه‌ مجریه قرار میگیرد/ ترتیبی اتخاذ تا شود ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود/ اعلام پنج روز عزای عمومی(خبر)
این حادثه‌ ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد.(ادامه)
رهبر انقلاب در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفتند. اعلام پنج روز عزای عمومی از سوی رهبر انقلاب
رهبر انقلاب در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.(ادامه)
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
درگذشت روحانی مشهور لبنان
(ادامه)
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران محل استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است. فعال شدن میز‌های ارتباطات مردمی در آستانه سفر رئیس جمهور
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران محل استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود. چند نکته ساده برای کاهش مصرف اینترنت
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود.(ادامه)
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد. کن ۲۰۲۴ کُن‌فیکون می‌شود؟
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد.(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جزییات آخرین ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه حجاب و عفاف را تشریح کرد و گفت: عمده‌ کار اعم از شناسایی و معرفی بی‌حجاب‌ها براساس ساما‌نه است، یعنی شناسایی و اعمال جریمه از طریق دوربین انجام ‌می‌شود. آخرین ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب و عفاف
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جزییات آخرین ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه حجاب و عفاف را تشریح کرد و گفت: عمده‌ کار اعم از شناسایی و معرفی بی‌حجاب‌ها براساس ساما‌نه است، یعنی شناسایی و اعمال جریمه از طریق دوربین انجام ‌می‌شود.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد. نیوزویک: ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشک‌های نقطه‌زن ندارد
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود. اعلام زمان آغاز و شرایط ثبت‌نام تسهیلات سربازان ماهر / مشوق‌ها شامل سربازان در حین خدمت نمی‌شود
شمال نیوز : مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود.(ادامه)
روسیه در حوزه غلات ایران سرمایه‌گذاری می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یک شرکت حمل و نقل زمینی روسیه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای ایجاد «هاب» ترانزیت، لجستیک و کریدور زمینی غلات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اعلام آمادگی کرده است.(ادامه)
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت واریز حقوق بازنشستگان شنبه ۲۲ اردیبهشت متناسب‌سازی شده
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت(ادامه)
شمال نیوز : دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ چهار داوطلب در حال رقابت هستند که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با آرای مردم ۲ نفر به کرسی مجلس راه می یابند. اعلام نمودار تفکیکی شعب اخذ رای پنج شهرستان حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ چهار داوطلب در حال رقابت هستند که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با آرای مردم ۲ نفر به کرسی مجلس راه می یابند.(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است. ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 452 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.479 seconds.