.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد. ۱۶ نماینده‌ی باقیمانده تهران برای مجلس دوازدهم مشخص شدند/ راهیابی یک مازندرانی در لیست منتخبین
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد. لیست ائتلاف «امناء» هم منتشر شد/ سرلیست؛ رسایی
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ... نقشه صادق محصولی برای بازگرداندن احمدی نژاد به قدرت
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ...(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
 شنیده می‌شود در دور جدید ترمیم کابینه دولت سیزدهم، سیدرضا فاطمی‌امین ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده خواهد گرفت و ... فاطمی‌امین در راه سازمان برنامه، مذاکره با غضنفری و نیکزاد برای وزارت صمت
شنیده می‌شود در دور جدید ترمیم کابینه دولت سیزدهم، سیدرضا فاطمی‌امین ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده خواهد گرفت و ...(ادامه)
تساوی شهرآورد لیگ ۲ فوتبال
تیم‌های پیام شهدای بابلسر و کیان سام بابل در شهرآورد مازندرانی لیگ ۲ فوتبال کشور، مساوی کردند.(ادامه)
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد. ترکیب مجمع نمایندگان اصناف مازندران در اصناف کشور مشخص شد + اسامی و تعداد آرا
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد.(ادامه)
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد. ادعای سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی درباره احتمال اعدام او
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد.(ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
پیام تسلیت مهندس طاهائی در پی درگذشت مرحومه نامی
سیدعلی اکبرطاهائی ،استاندار اسبق مازندران در گذشت مرحومه "ایران نامی" خیر مازندرانی پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
سریال تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود ماه رمضان مهمان خانه بینندگان شود، از شب ولادت امام زمان «عج» روی آنتن می‌رود. سریال جایگزین «پایتخت» مشخص شد
سریال تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود ماه رمضان مهمان خانه بینندگان شود، از شب ولادت امام زمان «عج» روی آنتن می‌رود.(ادامه)
شیر الاغ چه خواصی دارد؟
سازمان دامپزشکی مجوز راه اندازی مزرعه پرورش الاغ شیری را صادر کرده و از این پس امکان تولید شیر الاغ در کشور وجود دارد.(ادامه)
بدهی ۲۰ میلیاردی شهرداری/ ۲۵ نقطه زیرآب دچار رانش شد
شهردار زیراب مبلغ بدهی شهرداری را ۲۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان این بدهی مربوط به خسارت سیل ۹۴ است.(ادامه)
نامه‌ی ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب به خاتمی
در نامه‌ای با عنوان «نامه بیش از صد و پنجاه دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب و خط امامی به خاتمی» از لیدر اصلاحات خواسته شده تا اصلاح طلبان با «کار تئوریک و عمیق» به «ماهیت و سابقه‌ی عدالتخواهانه‌ی خود» بازگردند.(ادامه)
بازیگر «گلشیفته» درگذشت
(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
انتشار مقاله «شهدای شیمیایی» در مجله سایِنس آمریکا با تلاش پزشک بدون مرز ایرانی
مقاله‌ای با عنوان «شهدای شیمیایی» برای نخستین‌بار پس از 30 سال گذر از پایان جنگ تحمیلی، با تلاش دکتر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی و دیگر پزشکان کشورمان به قلم ریچارد استون در مجله معتبر جهانی ساینس آمریکا به چاپ رسید.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.