.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که گاه و بی‌گاه به مصرف شیرینی‌جات تمایل دارید و بارها تصمیم به ترک این عادت گرفتید اما موفق نشدید.  روش‌های ساده ساده برای کاهش میل شیرینی
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که گاه و بی‌گاه به مصرف شیرینی‌جات تمایل دارید و بارها تصمیم به ترک این عادت گرفتید اما موفق نشدید. (ادامه)
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد. طلاق به‌خاطر رفتار توهین آمیز شوهر
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد.(ادامه)
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود. یک سیلی برای تنبیه(يادداشت)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود.(ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم. سیب‌زمینی چه فوایدی دارد؟
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم.(ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.(ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد. طرفداران قهوه بخوانند
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
یکی از نگرانی‌های والدین این است که کودکشان حرف زشت می‌زند و به‌ ویژه در جمع دشنام می‌دهد. چطور با بدزبانی کودک برخورد کنیم؟
یکی از نگرانی‌های والدین این است که کودکشان حرف زشت می‌زند و به‌ ویژه در جمع دشنام می‌دهد.(ادامه)
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند. کدام غذاها در یخچال سمی می‌شوند؟
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند.(ادامه)
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند. عاداتی که خواب را مختل می‌کنند
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند.(ادامه)
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است. چند توصیه برای مقابله با خشکی پوست در زمستان
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است.(ادامه)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»!
در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند! تجدید وضو!(گفت و شنود)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»! در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند!(ادامه)
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد. سیگارها خطرناک‌تر می‌شوند!
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.(ادامه)
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند. مردم دنیا چقدر می‌خوابند؟
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند.(ادامه)
تقابل نظامی مستقیم آمریکا با یمن، دولت بایدن را با یک انتخاب دشوار مواجه کرده است. کارشناسان معتقدند آمریکا نمی‌تواند در یمن نیروی زمینی پیاده کند، یمنی‌ها نیز به جنگ‌های چریکی عادت کرده اند. همه این‌ها کار را مشکل می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند. ۵ رفتاری که کم‌هوش‌ها را لو می‌دهد!
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می دهد دخترانی که عادت ماهانه شان قبل از ۱۳ سالگی شروع می شود، در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت در بزرگسالی هستند. ارتباط بلوغ زودرس دختران با احتمال بیشتر دیابت
تحقیقات جدید نشان می دهد دخترانی که عادت ماهانه شان قبل از ۱۳ سالگی شروع می شود، در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت در بزرگسالی هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 72 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.