.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است. چرا تهران باید تقسیم شود؟
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است.(ادامه)
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
عقیل امامی حماسه نهم دی ؛ بی بدیل و فتنه سوز (يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند. این خودرو پراید افغان‌ها است + عکس
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است؛ یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند.

پیامبر اعظم نسخه‌ی درمان همه‌ی دردهای عمده‌ی بشریت را عرضه کرد/ اهانت به قرآن فراتر از یک شخص جاهل است /امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است/ رژیم غاصب صهیونیستی، رفتنی است/ این سرطان بدست فلسطینیان و نیروهای مقاومت ریشه‌کن خواهد شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است؛ یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند. (ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
بهزاد نبوی : بسیاری از این سیاستمداران وقتی در قدرت نیستند، جامعه را دارای مشکلات فراوانی می‌بینند، اما به محض آنکه خودشان در راس کار قرار گرفتند و کمی از زمان مسئولیتشان سپری شد، ناگهان همه چیز به چشمشان گل و بلبل می‌آید. اعتراف جالب پیر اصلاح طلبان؛ سیاستمداران لوچ که چشم‌هایشان تابه‌تا می‌بیند!
بهزاد نبوی : بسیاری از این سیاستمداران وقتی در قدرت نیستند، جامعه را دارای مشکلات فراوانی می‌بینند، اما به محض آنکه خودشان در راس کار قرار گرفتند و کمی از زمان مسئولیتشان سپری شد، ناگهان همه چیز به چشمشان گل و بلبل می‌آید.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسمی با عنوان «جشنواره مد و لباس فجر» گفت: «با حمایت مجلس نیاز‌های جامعه جوان در مقوله پوشش را تعیین خواهیم کرد تا در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به زیبایی و تنوع برسند.» وزیر ارشاد : برای جوانان پوشش شرعی معین می‌کنیم
اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسمی با عنوان «جشنواره مد و لباس فجر» گفت: «با حمایت مجلس نیاز‌های جامعه جوان در مقوله پوشش را تعیین خواهیم کرد تا در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به زیبایی و تنوع برسند.»(ادامه)
غرب آفریقا کانون یک انفجار احتمالی بزرگ
(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود. پشت ماشین ترور چه کسی نشسته است؟
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.(ادامه)
هدف طراحان و عاملان زمین ماندن فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله رشد تولیدو مهار تورم وخلاف منافع ملی است. انتقاد حزب موتلفه از « موج سنگین تخریب» علیه میرسلیم
هدف طراحان و عاملان زمین ماندن فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله رشد تولیدو مهار تورم وخلاف منافع ملی است.(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید. (ادامه)
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود. طراحی «لباس فرم برای زنان فروشنده» از سوی «بسیج اصناف»
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود.(ادامه)
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از باز زنده‌سازی رشته کوب‌بافی در استان خبر داد. رشته کوب‌بافی باز زنده‌سازی می‌شود
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از باز زنده‌سازی رشته کوب‌بافی در استان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.