.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
توصیه یک مهندس زلزله: از تهران بروید، زلزله بیاید، فاجعه سه‌قرن اخیر رخ می‌دهد
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی از پایتخت نشینان خواست که این شهر را ترک کنند. (ادامه)
شمال نیوز : بهارستان نشینان روز سه شنبه خود را بعد از یک هفته بحث و جدل و گفت و گو، با بررسی کابینه دوازدهم آغاز کردند و زنگ بررسی کابینه دوازدهم در مجلس دهم به صدا درآمد تا سرنوشت ۱۷ وزارتخانه مشخص شود..... حاشیه‌های خواندنی روز نخست رأی اعتماد به کابینه
شمال نیوز : بهارستان نشینان روز سه شنبه خود را بعد از یک هفته بحث و جدل و گفت و گو، با بررسی کابینه دوازدهم آغاز کردند و زنگ بررسی کابینه دوازدهم در مجلس دهم به صدا درآمد تا سرنوشت ۱۷ وزارتخانه مشخص شود.....(ادامه)
شوخی کواکبیان و لاریجانی در مجلس/ نادانان می‎گویند موشک‌های روسیه عصای اصلاح‌طلبان شده
نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکری خطاب به لاریجانی پرسید که «چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟» و گفت: عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها عصای اصلاح‌طلبان شده! این حرف بسیار بی‌ربطی است. (ادامه)
شوخی لاریجانی و جعفرزاده بر سر «روز رشت»
زمانیکه نماینده رشت با فریادهایش نسبت به رأی ندادن همکارانش اعتراض کرد، رئیس مجلس ضمن همدردی با او گفت که«شما بگویید شاید نافذ شود. مخصوصا که دیروز هم روز رشت بود.»(ادامه)
شوخی دوستانه در تلگرام دردسرساز شد
شمال نیوز: شخصی که در شبکه اجتماعی تلگرام، با ورود به حریم شخصی ایجاد دردسر کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
مزاحمت اینترنتی دانش آموزی برای معلم
(ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
خاطره ناطق نوری از جلسه ای که او و هاشمی از روحانی خواستند کاندیدای ریاست جمهوری شود
(ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
خودكشي دانش‌آموز ١٣ ساله يزدي
با خودكشي دانش‌آموزي ١٣ ساله اهل بافق يزد تعداد دانش‌آموزاني كه در دو ماه اخير به زندگي خود پايان داده‌اند به چهار نفر افزايش يافت.(ادامه)
اختلاس در ايران به شوخي تبديل شده
(ادامه)
شمال نیوز : عصر هفدهم آبان امسال، مهرشاد (به معناي خورشيد شاد) دانش‌آموز كلاس نهم رستم‌كلاي مازندران، يك صندلي را زير پنكه سقفي اتاقش گذاشت، تكه‌اي پارچه سفيد دور گردن خود پيچيد، حلقه‌اي به نام «مرگ» ساخت و با آويزان شدن از پنكه براي هميشه به زندگي خود پايان داد....
آخرین جمله «مهرشاد» قبل از خودکشی چه بود ؟
شمال نیوز : عصر هفدهم آبان امسال، مهرشاد (به معناي خورشيد شاد) دانش‌آموز كلاس نهم رستم‌كلاي مازندران، يك صندلي را زير پنكه سقفي اتاقش گذاشت، تكه‌اي پارچه سفيد دور گردن خود پيچيد، حلقه‌اي به نام «مرگ» ساخت و با آويزان شدن از پنكه براي هميشه به زندگي خود پايان داد.... (ادامه)
شمال نیوز : وی در تذکري خطاب به رئيس مجلس گفت: شما و هيات رئيسه سوگند خورده ايد آيين نامه را رعايت کنيد، من نمي دانم اگر مي خواستيد براي نقض اين سوگند در جلسه امروز گوسفند قرباني کنيد، چند گوسفند را بايد ذبح مي کرديد؟ پای گوسفندهای توکلی دربهشهرهم به مجلس کشیده شد!
شمال نیوز : وی در تذکري خطاب به رئيس مجلس گفت: شما و هيات رئيسه سوگند خورده ايد آيين نامه را رعايت کنيد، من نمي دانم اگر مي خواستيد براي نقض اين سوگند در جلسه امروز گوسفند قرباني کنيد، چند گوسفند را بايد ذبح مي کرديد؟(ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
اولین پیام فیس بوکی مهدی هاشمی از زندان
اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی به نقل از مهدی هاشمی، صفحه فیس بوکش را به روز کردند. (ادامه)
میثم بائو: حاضرم د‌ر پایتخت 5 بازی کنم
مد‌ت‌ها بود‌ که می‌خواستیم به بهانه پخش سریال پایتخت 4 با میثم بائو، بازیکن مازند‌رانی و اسبق استقلال و پرسپولیس تهران تماس بگیریم.(ادامه)
شوهرم كاري مي‌كند که ديگران مسخره‌اش كنند
(ادامه)
واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل!
احسان عليخاني اين نکته را يادآوري کرد که جذابيت ماه عسل در همين تفاوت نگاه‌ها و در برنامه شب اول قصد تبليغ خودکشي را نداشتیم و اصلا اتفاقي که براي مهدي افتاد خودکشي نبود.(ادامه)
شمعدونی، تصويری مخدوش از خانواده ايرانی
مخاطب «شمعدوني» هر شب شاهد بازي هاي اغراق آميز و شوخي هايي سطحي وسخيف است که دربيشتر مواقع نيز با تمسخر يکي از آدم هاي داستان همراه مي شود.(ادامه)
سوتي‌هاي گزارشگر فوتبال در بازي ديشب پرسپوليس
گزارشگر بازي ديشب ليگ قهرمانان آسيا از شبکه 3 گفت: «حالا فقط کافي است نفت تهران نبرد تا به مرحله بعدي صعود کند.» (ادامه)
زيارت خانه خدا، قرباني شوخي‌هاي ناروا
اين حجم گسترده هجو در فضاي مجازي كه با اهانت‌هاي بسيار زيادي نيز همراه شد، حتي واكنش‌هاي رسانه‌هاي فارسي زبان خارج نشين را نيز برانگيخت.(ادامه)
انتشار کاريکاتور موهن در نشريه فرانسوي، فتنه‌انگيزي جديدی است
(ادامه)
تصویر نگاری متهم احتمالي اسيدپاشي
(ادامه)
رمزگشايي از درگيري لفظي سرمربي
(ادامه)
هديه ای كه فرهاد قائمي گرفت + عکس
مي گويد اگر واليباليست نمي شد،شايد چابكسوار بود و اسب سواري مي كرد. دقيقا داستان فرهاد قائمي مثل خيلي از بچه هاي تركمن صحرا و گنبد با اين دو مسئله جمع مي شود؛گويي غير از اسب و واليبال دلمشغولي ديگري ندارند. او حالا مثل خيلي از تركمن ها هر دو را دارد. هم اسب را و هم واليبال را.(ادامه)
۵ وزير در صف استيضاح تندروهای مجلس
تندترين موضع‌گيري نسبت به فرزند دبير شوراي نگهبان از سوي «الياس نادران» گرفته شده است. يكي از استيضاح‌كنندگان وزير علوم كه حالا همقطارانش تصور مي‌كنند تاثيرگذاري نطق او سهم بالايي در عزل فرجي دانا داشته است.(ادامه)
برای رفاه مردم چه کرده‌ایم؟
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.