.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام تبریک شجاعی کیاسری به نمایندگان منتخب مازندران
(ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
احكام ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد‌ منتشر مي‌شود
شمال نیوز : «احكام قطعي محكوميت احمدي‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسيد دريافت آن هم موجود است.» اين بخشي از پاسخ ديوان محاسبات به ادعاي وكيل احمدي‌نژاد است كه مي‌گويد وجود هفت حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد ادعايي سياسي است و حكمي به دست آنها نرسيده است. (ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
تهديد جديد اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها / شكايت مي‌كنيم!
«شكايت مي‌كنيم»؛ اين خط و نشان تازه وكيل احمدي‌نژاد براي دادستان ديوان محاسبات است. نزديك به دو هفته از انتشار گفت‌وگوي فياض شجاعي، دادستان ديوان محاسبات با روزنامه اعتماد درباره ٧ حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد و جزييات تخلفات و احكام صادر شده براي آنها مي‌گذرد.(ادامه)
از سيف‌الله صدراسلام تا قاری زمان ما(يادداشت)
(ادامه)
اسامی تعدادی از نمایندگان فعلی که برای انتخابات ردصلاحیت شدند
تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس طبق نظر هیات های نظارت بر انتخابات بر استان های مختلف ردصلاحیت شده و یا اینکه صلاحیت آنها احراز نشده است. (ادامه)
شکایت‌های دولت و دانشگاه آزاد از صدا و سیما به جریان افتاد
اعتماد نوشت: شکایت‌ها زیاد بود و اعضا کم؛ سه شکایت دولتی‌ها و یک شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی در حضور تنها نیمی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی شد.(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد.

 
یوسفیان: فانی به سلامت از استیضاح عبور می کند/شجاعی: بعيد است استيضاح راي بياورد
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز: در این گزارش نگاهی انداخته ایم به چهره هایی که می گویند پولدارترین ورزشکاران ایران هستند.
آنها که پولشان از پارو می رود!(خبر)
شمال نیوز: در این گزارش نگاهی انداخته ایم به چهره هایی که می گویند پولدارترین ورزشکاران ایران هستند. (ادامه)
شمال نیوز : آقاي استاندار ! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟.... تلخ كامي 10 هزار شهروند ساروي درشب عيد؛ محصول بي تدبيري مسئولان استان
شمال نیوز : آقاي استاندار ! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟....(ادامه)

کورش شجاعي به مردم دروغ نگوييم(يادداشت)
کورش شجاعي(ادامه)
تصاویر/ تشييع پيكر مرحوم آيت الله شجاعي(خبر)
(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت درگذشت آيت الله شجاعي
(ادامه)
تخلف سعید مرتضوی در یک قرارداد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه يكي از مشكلات و دغدغه‌هاي نمايندگان اين است كه وزير كشاورزي در بيش از يك‌سال دوران مسووليتش جز در مواقع بحران به استان مازندران كه قطب كشاورزي است سفر نكرده و تنها ... تصميمات جهاد كشاورزي موجب تضعيف جايگاه كشاورزي در مازندران شده است
شمال نیوز: متاسفانه يكي از مشكلات و دغدغه‌هاي نمايندگان اين است كه وزير كشاورزي در بيش از يك‌سال دوران مسووليتش جز در مواقع بحران به استان مازندران كه قطب كشاورزي است سفر نكرده و تنها ...(ادامه)
بالا گرفتن جنجال دانشگاه احمدی‌نژاد
(ادامه)
(تصاویر) حواشی دیدار ایران - نیجریه
(ادامه)
رياست حسيني بر صداوسيما صحت ندارد
(ادامه)
همایش احمدی‌نژادی‌های دلواپس
(ادامه)
شمال نيوز: نائب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صداو سیما گفت: نامه رئیس رسانه ملی به این شورا در مورد اختیارات انتخاب مجری در برنامه‌های تلویزیونی، در جلسه روز شنبه این شورا بررسی می‌شود. شجاعي: حق انتخاب مجری با صداوسیماست نه دولت
شمال نيوز: نائب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صداو سیما گفت: نامه رئیس رسانه ملی به این شورا در مورد اختیارات انتخاب مجری در برنامه‌های تلویزیونی، در جلسه روز شنبه این شورا بررسی می‌شود.(ادامه)
سید رمضان شجاعي كياسري گفت: صداوسیما یک رسانه ملی است و دربرگیرنده نظرات تمامی افكار و عقاید جامعه باید باشد اما در حال حاضر این سازمان از رسانه ملی به حد یك تریبون برای یك جناح تبدیل شده است ...

 


صدا و سیما به مجلس پاسخگو می شود
سید رمضان شجاعي كياسري گفت: صداوسیما یک رسانه ملی است و دربرگیرنده نظرات تمامی افكار و عقاید جامعه باید باشد اما در حال حاضر این سازمان از رسانه ملی به حد یك تریبون برای یك جناح تبدیل شده است ... (ادامه)
شمال نیوز: خوشبختانه آقاي دكتر آخوندي نگاه كارشناسي و منطقي به مقوله مركزيت استان و جايگاه جغرافيايي و تاريخي ساري داشته و راسا" دستور اختصاص مبلغ 30 ميليارد ريال با قيد فوريت به اين پروژه را دادند كه انشاالله طي روزهاي آتي تملك نهايي در اين محور انجام خواهد شد.
پایان انتظار 37 ساله برای بازگشايي كمربندي شمالي ساري
شمال نیوز: خوشبختانه آقاي دكتر آخوندي نگاه كارشناسي و منطقي به مقوله مركزيت استان و جايگاه جغرافيايي و تاريخي ساري داشته و راسا" دستور اختصاص مبلغ 30 ميليارد ريال با قيد فوريت به اين پروژه را دادند كه انشاالله طي روزهاي آتي تملك نهايي در اين محور انجام خواهد شد. (ادامه)
شجاعی گزینه نهایی دادستانی دیوان محاسبات شد
شمال نيوز: عضو کميسيون برنامه و بودجه از مشخص شدن گزينه نهايي دادستاني ديوان محاسبات در جلسه امروز کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات خبر داد.(ادامه)
چهار عكاس مازندراني با 8 اثر در بخش نهایی جشنواره بین المللی عكس رژان حضور دارند . حضور پر رنگ عكاسان مازندراني در رژان
چهار عكاس مازندراني با 8 اثر در بخش نهایی جشنواره بین المللی عكس رژان حضور دارند .(ادامه)
شجاعي: آمار برخي افراد مورد قبول نيست
(ادامه)
تشكيل شوراي انتقال پايتخت
(ادامه)
انتقاد شجاعي از مسدودشدن سایت صراط
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.