.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی واکنش تندی به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم گردان «نیتسیح یهودای» به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری نشان داد. خشم تل‌آویو از قصد آمریکا برای تحریم گردان نظامی اسرائیل
وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی واکنش تندی به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم گردان «نیتسیح یهودای» به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است. روسیه: به آمریکا هشدار دادیم که مسیر آنها در اوکراین خطرناک است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است.(ادامه)
پلیس رژیم صهیونیستی فردی را که نخست‌وزیر این رژیم را به مرگ تهدید کرده بود بازداشت کرد. نتانیاهو به مرگ تهدید شد
پلیس رژیم صهیونیستی فردی را که نخست‌وزیر این رژیم را به مرگ تهدید کرده بود بازداشت کرد.(ادامه)
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، ارتش یمن برای شناسایی کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ از شیوه‌های اطلاعاتی نوین بهره برده است. ترفند ارتش یمن برای شناسایی کشتی‌های اسرائیلی
شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، ارتش یمن برای شناسایی کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ از شیوه‌های اطلاعاتی نوین بهره برده است.(ادامه)
سفیر روسیه با هشدار به انگلیس هشدار داد که از فکر کردن به جنگ احتمالی و تقابل با مسکو پرهیز کند. هشدار روسیه به انگلیس
سفیر روسیه با هشدار به انگلیس هشدار داد که از فکر کردن به جنگ احتمالی و تقابل با مسکو پرهیز کند.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
رئیس حماس گفت: برخی سیاستمداران غربی درباره اوضاع غزه بعد از حماس صحبت می‌کنند اما نباید وقت خود را تلف نکنند. خالد مشعل خطاب به غرب: به فکر منطقه بعد از اسرائیل باشید
رئیس حماس گفت: برخی سیاستمداران غربی درباره اوضاع غزه بعد از حماس صحبت می‌کنند اما نباید وقت خود را تلف نکنند.(ادامه)
یک روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه نوشت که مقامات ارشد نظامی اسرائیل با اعضای سیاسی کابینه این رژیم درباره «اقدام بعدی در غزه، شدیدا وارد مناقشه شده‌اند!» جروزالم‌پست: تل‌آویو درباره اقدام بعدی در غزه بلاتکلیف است
یک روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه نوشت که مقامات ارشد نظامی اسرائیل با اعضای سیاسی کابینه این رژیم درباره «اقدام بعدی در غزه، شدیدا وارد مناقشه شده‌اند!»(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد. پرچم رژیم صهیونیستی در سرتاسر آلمان به آتش کشیده شد
رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد.(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
به گفته یانگ، این ویدئو در سپتامبر 2023 در اوکراین فیلم‌برداری شده است و این دو دختر در اظهارات خود اشاره می‌کنند که زلنسکی و افراد معتمدش اغلب پس از برگزاری جلسات رسمی، اسکورت سرویس را خبر می کنند. ادعای حضور زلنسکی در یک مهمانی و انحرافات اخلاقی او+عکس
به گفته یانگ، این ویدئو در سپتامبر 2023 در اوکراین فیلم‌برداری شده است و این دو دختر در اظهارات خود اشاره می‌کنند که زلنسکی و افراد معتمدش اغلب پس از برگزاری جلسات رسمی، اسکورت سرویس را خبر می کنند.(ادامه)
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند. سایه انتقام جمهوری‌خواهان بر سر رئیس جمهور آمریکا
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند.(ادامه)
ضجه‌های مصی علینژاد بابت عدم حمایت غربی‌ها از سالگرد اغتشاشات + فیلم
مصی علینژاد از حمایت نکردن کشورهای غربی از اغتشاشات گلایه کرد.(ادامه)
 /  زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود رئیس جمهور عازم نیویورک شد
/ زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.