.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است. گل محمدی لیست خروجی پرسپولیس را اعلام کرد!
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است.(ادامه)

شمال نیوز : دکتر فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در یک گفتگوی خبری  برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان مازندران را تشریح کرد . « برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان مازندران » تشریح شد
شمال نیوز : دکتر فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در یک گفتگوی خبری برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اگر قرار باشد از ظرفیت باهنر در دولت روحانی استفاده شود شان او معاون اولی است نه نشستن بر صندلی وزارت. باهنر را معاون اول کنید /نمره توانمندی او بالاتر از جهانگیری است /کسی نمی‌تواند سر باهنر کلاه بگذارد
عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اگر قرار باشد از ظرفیت باهنر در دولت روحانی استفاده شود شان او معاون اولی است نه نشستن بر صندلی وزارت.(ادامه)
درتاریخ المپیک 15 مدال خوشرنگ طلا در کارنامه ایران ثبت شده است که توسط 13 ورزشکار به دست آمده است(رضازاده و ساعی دوبار قهرمان المپیک شدند) جالب این که ازجمع این 13 ورزشکار نام 5 ورزشکار مازندرانی دیده می شود مازندران پرافتخارترین استان ایران در المپیک
درتاریخ المپیک 15 مدال خوشرنگ طلا در کارنامه ایران ثبت شده است که توسط 13 ورزشکار به دست آمده است(رضازاده و ساعی دوبار قهرمان المپیک شدند) جالب این که ازجمع این 13 ورزشکار نام 5 ورزشکار مازندرانی دیده می شود(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
گاف بزرگ پرسپوليس در جذب بازيكن جديد!
پرسپوليسي ها با بازيكني قرارداد بسته اند كه سهميه ليگ برتري محسوب مي شود و از اين مسئله بي خبر هستند! (ادامه)
مجلس نهم در ماه‌های پایانی عمر خود دو تصمیم مهم اقتصادی گرفت که در صورت اجرا توسط دولت، آثار پربرکتی برای اقتصاد کشور به دنبال دارد: حذف یارانه 3 دهک از پردرآمدهای کشور و الزام حفظ نظام کنترل مصرف سوخت. یارانه 24 میلیون نفر حذف و استفاده از کارت سوخت الزامی می شود(خبر)
مجلس نهم در ماه‌های پایانی عمر خود دو تصمیم مهم اقتصادی گرفت که در صورت اجرا توسط دولت، آثار پربرکتی برای اقتصاد کشور به دنبال دارد: حذف یارانه 3 دهک از پردرآمدهای کشور و الزام حفظ نظام کنترل مصرف سوخت.(ادامه)
فرزان عاشورزاده به مدال نقره رسید
فرزان عاشورزاده، در مرحله نهایی وزن 58- کیلوگرم در مبارزه ای بسیار نزدیک، نتیجه را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.(ادامه)
بنزين ۷۰۰ توماني چه زماني مي سوزد؟
معاون مديرعامل شرکت پالايش و پخش فرآورده نفتي در رابطه بنزين ۷۰۰ توماني گفت: از زمان تک‌نرخي شدن قيمت ميزان بنزين ۷۰۰ توماني در کارتهاي سوخت حدود ۱.۸ ميليارد ليتر بوده و در حال‌حاضر اين ميزان به يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون ليتر رسيده است.(ادامه)
٥٠٠ ميليارد هزينه‌ دولت دهم به باد رفت
(ادامه)
اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان جاده ای از فردا
طرح تخصيص سوخت ناوگان جاده اي گازوئيل سوزبر اساس ميزان عملكرد از اول تيرماه اجرا مي شود(ادامه)
تکذیب قطع سهمیه بنزین 700 تومانی
یک منبع آگاه در شرکت ملی پالایش و پخش شايعه قطع سهمیه بنزین خودروها را تکذیب کرد. (ادامه)
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود. استخدام 163 نفر در دستگاههاي اجرايي مازندران
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود.(ادامه)
گرانی بنزین در فروردین منتفی شد
اولین سهمیه بنزین بهار در آستانه تحویل سال نو در حالی در کارت‌های هوشمند سوخت واریز می‌شود که افزایش پنج درصدی قیمت بنزین برای فروردین ماه سال آینده فعلا منتفی شده است.(ادامه)
چرخش در تصميم يارانه‌اي دولت و مجلس
(ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین اسفند ماه
(ادامه)
صدای پای گرانی بنزین هم رسید
(ادامه)
جزئیات تبدیل یک فیش تمتع با ۳فیش عمره‌
(ادامه)
طرح جدید کاهش سهمیه بنزین 700 تومانی
(ادامه)
طرح جدید کاهش سهمیه بنزین 700 تومانی
ستاد سوخت مرحله جدید ابطال سهمیه‌های ویژه بنزین وانت بارها به منظور تبدیل آن به سهمیه‌های عادی 60 لیتری در ماه را تا چند روز آینده آغاز می‌کند که پیش بینی می‌شود با اجرای این پروژه روزانه 4 میلیون لیتر سهمیه بنزین 700 تومانی از چرخه مصرف حذف شود.(ادامه)
هديه ای كه فرهاد قائمي گرفت + عکس
مي گويد اگر واليباليست نمي شد،شايد چابكسوار بود و اسب سواري مي كرد. دقيقا داستان فرهاد قائمي مثل خيلي از بچه هاي تركمن صحرا و گنبد با اين دو مسئله جمع مي شود؛گويي غير از اسب و واليبال دلمشغولي ديگري ندارند. او حالا مثل خيلي از تركمن ها هر دو را دارد. هم اسب را و هم واليبال را.(ادامه)
پرداخت 500 میلیاردتومان وام مشاغل خانگی
(ادامه)
وضعیت نان استان ساماندهی می شود
(ادامه)
احمد فرهادی چرا مازندران هلند نشد؟ (يادداشت)
احمد فرهادی(ادامه)
آخرین خبر ازسهمیه بنزین سفرهای تابستانی
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان متوسط مصرف بنزین ایران هم بر خلاف سه ماهه نخست سالجاری سیر نزولی به خود گرفت به طوری‌که جهش مصرف این فرآورده نفتی فعلا متوقف شده است.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
انتقاد فاطمه هاشمي از وضعيت نظام سلامت
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.