.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از ۲۹ اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود. پخش سریال جدید «پشت پرده» با بازی رضا شفیعی جم
سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از ۲۹ اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
عکس/ سفره عقد سپند امیرسلیمانی
تصویری از کمند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم عقد برادرش سپند امیر سلیمانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد. وحشت مداوم اسرائیل از ایران
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد.(ادامه)
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک زوج سارق دلار‌های اتباع بیگانه در آن شهرستان خبر داد. زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک زوج سارق دلار‌های اتباع بیگانه در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت : با تلاش پلیس فتا در این شهرستان گرداننده صفحه ای در شبکه های اجتماعی با نام «پدرخوانده» بازداشت و با دستور قضایی راهی زندان شد. «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت : با تلاش پلیس فتا در این شهرستان گرداننده صفحه ای در شبکه های اجتماعی با نام «پدرخوانده» بازداشت و با دستور قضایی راهی زندان شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی با قدمت چند هزار ساله در شهرستان "چالوس" خبر داد. کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی با قدمت چند هزار ساله در شهرستان "چالوس" خبر داد.(ادامه)
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: موضوع خرید واگن زاکانی از چینی ها مانند مثل معروف دوغ کردن دریا با یک کاسه ماست است.
انتقاد نرجس سلیمانی عضو شورای شهر از توافق زاکانی با چین
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: موضوع خرید واگن زاکانی از چینی ها مانند مثل معروف دوغ کردن دریا با یک کاسه ماست است. (ادامه)
تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید. راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
عکسی دیده نشده از شهید زاهدی در کنار سردار سلیمانی
تصویری از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همراه شهید محمدرضا زاهدی را مشاهده می کنید.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عکس دیده نشده از شهید زاهدی در کنار شهیدان سلیمانی و مغنیه
(ادامه)
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
انتشار یک دست خط مهم از شهید قاسم سلیمانی برای نخستین بار | عکس
برای نخستین بار دستخطی از شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص فلسطین منتشر شد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط رهبر انقلاب
تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط فرمانده کل قوا با حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.(ادامه)
حسن روحانی در ترور سردار سلیمانی شریک است!
(ادامه)
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد. مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد.(ادامه)
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
عکس / تصویری احساسی و کمتردیده شده از پدر شهید سلیمانی در آغوش حاج قاسم
عکسی قدیمی و خاطره‌انگیز از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار پدر بزرگوارشان را مشاهده خواهید کرد. منبع: بیسیمچی مدیا (ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.