.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
روسیه در حوزه غلات ایران سرمایه‌گذاری می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یک شرکت حمل و نقل زمینی روسیه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای ایجاد «هاب» ترانزیت، لجستیک و کریدور زمینی غلات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اعلام آمادگی کرده است.(ادامه)
تعطیلی شنبه ها از کی اجرا می‌شود؟ شامل چه کسانی است؟
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که تعطیلی شنبه ها از کی اجرا میشود؟ تعطیلی شنبه ها شامل چه کسانی میشود و یا تعطیلی شنبه ها تصویب شد؟ (ادامه)
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است. قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. حداقل «حقوق» بازنشستگان؛۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد. صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد.(ادامه)
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند. مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند. جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند.(ادامه)
طبق آمار ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌ها، ۴۸ درصد تاکسی‌ها، ۸۶ درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۲ درصد اتوبوس‌های درون شهری و بیش از ۵۲ درصد از خودروهای برون شهری کشور فرسوده هستند/ خسارت ۹ میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد.

محور کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 162 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.