.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
زنده ماندن عجیب مردی که قبرش کنده شده بود
«قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند. (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
تصادف خودروي 206 و زانتيا در آمل يک کشته و 3 زخمي برجاي گذاشت
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن سه نفر بر اثر تصادف خودروی ۲۰۶ و زانتیا در منطقه لامیزده جاده آمل محمودآباد خبر داد. (ادامه)
تصادف در جاده كياسر با 2 كشته
برخورد سه دستگاه خودرو در محور كياسر در استان مازندران دو كشته و پنج زخمي برجاي گذاشت.(ادامه)
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد. ناموس در سال 1394 چند نفر را به کشتن داد؟+ جدول
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد.(ادامه)
خاطره محسن رضایی از شهادت مهدی باکری
آذربایجان همیشه برایم یادآور دلاوری و ایثار بوده است و با شهادت آقامهدی نام آذربایجان بیش از همیشه در قاب ذهنم ماندگار شد. (ادامه)
قتل همسر در رشت؛ دستگیری در تهران
مرد دو زنه پس از قتل همسر دومش زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفت اما پس از ۲ سال فرار در پایتخت دستگیر شد. (ادامه)
جزييات قتل كارمند بنياد شهيدقتل کارمند بنیاد شهید در مقابل دیدگان مردم
(ادامه)
مرگ مشكوك تازه داماد زير دوش حمام
تازه داماد در نبود همسرش به طور مرموزي در خانه‌اش به كام مرگ رفت. (ادامه)
شمال نیوز: سقوط مرگبار جرثقیل در مسجدالحرام در مکه مکرمه بر اساس آخرین آمار، ۸۷ کشته و حدود ۱۸۰ مجروح برجا گذاشت. تا کنون مرگ یک زائر ایرانی هم تایید شده است.....
شمار تلفات سقوط جرثقيل در مسجد الحرام به 87 کشته و 183 زخمي رسيد+ تصاویر
شمال نیوز: سقوط مرگبار جرثقیل در مسجدالحرام در مکه مکرمه بر اساس آخرین آمار، ۸۷ کشته و حدود ۱۸۰ مجروح برجا گذاشت. تا کنون مرگ یک زائر ایرانی هم تایید شده است..... (ادامه)
كمين كابوي ها براي شكار گاو هاي روستاي جنگلي
کابوي ها با شکار گاو هاي رها در سطح مناطق جنگلي آنها را سلاخي کرده و به فروش مي رساندند.(ادامه)
تصویر/ سلفی کردها لحظاتی پیش از انفجار
(ادامه)
چگونه از سرطان نميريم؟
کسانی که هیچ علامتی ندارند، نمی‌شود بیماری‌شان را سریع تشخیص داد. این اتفاق بیشتر در مورد سرطان سینه یا روده رخ می‌دهد. (ادامه)
چگونه از سرطان نميريم؟
کسانی که هیچ علامتی ندارند، نمی‌شود بیماری‌شان را سریع تشخیص داد. این اتفاق بیشتر در مورد سرطان سینه یا روده رخ می‌دهد. (ادامه)
تعرض به دختر ١٩ساله در پاتوق شيشه‌اي
«لكه‌هاي خون روي تار برداشته شده از جسد و خون روي آلت قتاله - كارد آشپزخانه - از نوع A بوده و خون مقتول است. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف و علت آن را «تلاش مقتول براي تعرض به خود» اعلام كرده است.» (ادامه)
كوروش غفاري چراتي
هلال سرخ ،نشان مهرورزي(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
خانم تك‌تيرانداز، جانباز شیمیایی ۷۵ درصد
امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت..... سینه محیط بانان مازندران آماج گلوله های شکارچیان !
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت.....(ادامه)
تصادف خودروی همراهان وزیربهداشت/تصاویر
(ادامه)
مقداد نجف نژاد هننگام عبور از منطقه امین آباد در جاده فیروزکوه در حالی که با خودروی زانتیای خود رانندگی می کرد دچار سانحه رانندگی شد و از ناحیه دست ، کتف و پهلو زخمي شد .... مصدومیت نماینده بابلسر و فریدونکنار درسانحه رانندگی
مقداد نجف نژاد هننگام عبور از منطقه امین آباد در جاده فیروزکوه در حالی که با خودروی زانتیای خود رانندگی می کرد دچار سانحه رانندگی شد و از ناحیه دست ، کتف و پهلو زخمي شد ....(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
حمله تکفيري ها به مراسم عزاداري+عکس
عناصر تکفيري گروه "اهل السنه و الجماعه" شب گذشته به مراسم عزاداران حسيني(ع) در يکي از حسينيه‌هاي کراچي پاکستان حمله کردند. (ادامه)
عکس‌های منتشر نشده از حضور زنان در خط مقدم دفاع
در طول تاريخ ، تعداد زنان جنگجو ، بسيار كم تر از مردان مبارز بوده ، ولي نكته ي مهم اين است كه هنگام بروز جنگ و دفاع يك ملت در برابر حمله ي دشمن ، تنها اعزام مردان به صحنه ي نبرد ضامن پيروزي نخواهد بود ، بلكه حمايت و پشتيباني از نيروها ، تحريض و تحريك و تشويق مردان به حضور مداوم در جبهه ، مراقبت از كودكان ، پرستاري از مجروحان و مداواي زخمي ها ، قبول مسئوليت زندگي در نبود مردان ، حفظ سنگرهاي پشت جبهه و توسعه ي هسته هاي مقاومت محلي در موارد اضطراري ، تأثيري مستقيم بر روحيه ي رزمندگان و حتي سرنوشت جنگ خواهد داشت…(ادامه)
4کشته و زخمي در تصادف جاده نکا
(ادامه)
12 زخمي در حادثه شهر بازي رامسر
(ادامه)
فتواهای عجیب و درگیری خونین داعشی‌‎ ها
شماري از سركرده‌هاي گروه تروريستي تكفيري داعش به خاطر اختلاف نظر در مورد برخي فتواهاي مفتي‌هاي خود، با هم درگير شده و در جريان اين درگيري‌ها تعدادي از آنان زخمي شده‌اند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
شمال نیوز:این مخترع مازندرانی در شهريور سال‌گذشته پس از تصادف در محور دماوند - فيروزکوه به حالت کما رفت و هم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا با هزينه‌هاي شخصي خانواده خود در حالت نيمه‌بيهوشي در شهرستان نکا است. یک سال از کماي دانشجوي نخبه مازندرانی گذشت
شمال نیوز:این مخترع مازندرانی در شهريور سال‌گذشته پس از تصادف در محور دماوند - فيروزکوه به حالت کما رفت و هم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا با هزينه‌هاي شخصي خانواده خود در حالت نيمه‌بيهوشي در شهرستان نکا است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.