.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۵ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر افتتاح بیمارستان کودکان در تهران توسط رئیس جمهور و درگذشت آتیلا پسیانی پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)

قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند.

قیمت خودرو سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ / پراید ۲۵۵ میلیونی شد
قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند. (ادامه)
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد. خودروهای وارداتی به پشت مرز رسیدند
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد.(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند. خاویار خزر در کام اروپایی ها لذیذ است/ سرانه مصرف ماهی در ایران تقریبا هیچ!
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: ۶۸۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. از دیروز تا امروز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۷ نفر از آنها بستری شدند. رکورد تلفات روزانه دیگر شکست؛ مرگ ۶۸۴ نفر در ۲۴ ساعت/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۳۸ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: ۶۸۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. از دیروز تا امروز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۷ نفر از آنها بستری شدند.(ادامه)
رکوردزنی فوتی کرونایی در مازندران
کرونا در مازندران رکورد زد و طی شبانه روز گذشته ۱۸ نفر براثر ابتلای به این بیماری جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۹۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد. تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید.... رکوردزنی تلفات روزانه کرونا در ایران/۴۹۶ نفر دیگر جان باختند/تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۹۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد. تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید....(ادامه)
آخرین آمار جهانی کرونا+جدول
طبق آخرین آمار جهانی کشور آمریکا در شب گذشته با ثبت ۱۹۴ هزار مبتلای جدید، به مجموع ۲۱ میلیون و ۱۱۳ هزار مبتلا رسید.(ادامه)
آمار جهانی کرونا+جدول
طبق آخرین آمار تاکنون ۶۶ میلیون و ۲۳۱ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با ابتلای ۲۳۵ هزار نفر از خود رکورد جدیدی بر جای گذاشت.(ادامه)
رکوردزنی دلار در صرافی‌ها/ دلار ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان شد
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش ۷۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
آخرین آمار جهانی کرونا +جدول
طبق آخرین آمار تاکنون ۳۱میلیون و ۷۸۳ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۸۳هزار مبتلا به مجموع ۵میلیون و ۶۴۶ هزار نفر رسید.(ادامه)
آمار جهانی کرونا +جدول
طبق آخرین آمار تاکنون ۲۸میلیون و ۲۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در شب گذشته با افزایش ۹۵ هزار مبتلا به مجموع ۴میلیون و ۴۶۵ هزار مبتلا رسید.(ادامه)
رکوردزنی پولی مهدی طارمی!
طارمی حالا سومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال ایران شده است.(ادامه)
شمال نیوز : حسین الله کرم معتقد است «اصلاح طلبان دوباره یارقرضی می گیرند و لاریجانی هم این حمایت را می پذیرد»..... حسین الله کرم پاسخ می دهد : لاریجانی یارقرضی اصلاح‌طلبان در 1400 می‌شود ؟ رابطه مجلس یازدهم و دولت روحانی به کجا می رسد، آیا سونامی استیضاح وزرا را خواهیم داشت؟ آیا دولت از نصاب می افتد؟
شمال نیوز : حسین الله کرم معتقد است «اصلاح طلبان دوباره یارقرضی می گیرند و لاریجانی هم این حمایت را می پذیرد».....(ادامه)
بیرانوند رکوردزنی می‌کند
علیرضا بیرانوند فرصت این را دارد تا در فصل جاری به رکورد 150 بازی برای پرسپولیس برسد.(ادامه)
عکس/ رکوردزنی عجیب جوان مازندرانی
مختار پورمحمود ورزشکار مازندرانی با ۹۰ دقیقه خوابیدن در دل برف، توانست رکورد جدیدی را به ثبت رساند.(ادامه)
رکورد جهانی بهداد سلیمی شکسته شد+ واکنش سلیمی
لاشا تالاچادزه، وزنه‌بردار ۱۰۵+ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی اروپا رکورد یکضرب بهداد سلیمی را شکست.(ادامه)
بهداد سلیمی: آنها که می‌گویند هر دو حرکتم خطا بوده، حسود و مغرض‌اند
بینید اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، در حرکت اولم یکی از آرنج‌هایم مقداری خم شد که معمولاً در چنین حرکاتی وقتی یک آرنج مقداری خم می‌شود، از سه داور مسابقه، دو به یک، حرکت را قبول می‌کنند. یعنی دو داور چراغ سفید نشان می‌دهند و داوری که در سمت آرنج خم شده قرار دارد، ممکن است خطا بگیرد ولی حرکت دوم من کاملاً صحیح بو(ادامه)
نارضایتی مردم از بد قولی ایرلاین ها
(ادامه)
رکوردزنی اینستاگرام روحانی + عکس
9 پست‌ اینستگرام دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران که در سال گذشته میلادی، بیشترین لایک‌ را داشتند، در تصویر ذیل قابل مشاهده است. (ادامه)
رکوردزنی عاشقان علی بن موسی الرضا (ع)
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از ورود سه میلیون و 100 هزار زائر و مسافر به مشهد تا دیشب خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:قوی ترین مرد جهان  سلیمی گفت : این که مشکل از فدراسیون است یا کادرفنی برنامه ارائه نکرده، واقعا نمی‌دانم دلیلش چه چیزی است و مشکل کجاست، اما در حال حاضر مشکل اصلی من بهداد سلیمی این است که چرا اردوی تیم ملی تشکیل نمی‌شود..... روزی مسئولان به خودشان می‌آیند که دیر شده!
شمال نیوز:قوی ترین مرد جهان سلیمی گفت : این که مشکل از فدراسیون است یا کادرفنی برنامه ارائه نکرده، واقعا نمی‌دانم دلیلش چه چیزی است و مشکل کجاست، اما در حال حاضر مشکل اصلی من بهداد سلیمی این است که چرا اردوی تیم ملی تشکیل نمی‌شود.....(ادامه)
گرانی بنزین در سال 94 فعلا منتفی شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
نصیری طلایش را به حاج قاسم اهدا کرد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
تاریخچه دربي+اولین هاي دربي ازابتدا تابه حال
امروز جمعه 27 دي ماه ديدار 2 تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر سيزدهم برگزار مي شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.032 seconds.