.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد. نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
منطقه ای در شمال ایران که از دست بشر در امان مانده است! +تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
عکس/ ريزش كوه در محور كرمانشاه به سر پل ذهاب
ريزش كوه در محور كرمانشاه به سر پل ذهاب(ادامه)
جاده كرج - چالوس مسدود شد
پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور كرج - چالوس در استان مازندران محدوده دربند مسدود شد. (ادامه)
عکس: تصويری متفاوت از ريزش ساختمان پلاسکو
تصویر زیر نمای متفاوتی از ریزش ساختمان پلاسکو را نشان می‌دهد.(ادامه)
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ... مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظات و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ...(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
سقوط و مرگ کوهنورد زن در قله دماوند
فرمانده انتظامی آمل ،از مرگ کوهنور زن به علت سقوط از ارتفاعات قله دماوند خبر داد.(ادامه)
رضایت بخش بودن وضعیت عمومی رئيس ايستگاه 6 آتش نشانی ساری
سخنگوی آتش نشانی ساری وضعیت جسمانی و روند بهبود رضایت بخش اعلام کرد.(ادامه)
حادثه براي رئيس ايستگاه 6 آتش نشاني ساري
(ادامه)
ریزش کف ساختمان و بلعیدن یک پیرزن
ریزش کف منزل مسکونی در قائم شهر، پیرزن 85 ساله را روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
نشت گازوئيل به رود تجن در ساري، در اثر سیل
فشار سيلاب ناشي از بارندگي شامگاه يكشنبه سبب شكستگي لوله گازوئيل در بستر رودخانه تجن مازندران و نشست اين ماده نفتي به داخل اين رودخانه در حوالي شهر ساري شد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از اقدام‌هاي برخي سدسازان و راه‌سازان در منطقه غار تاريخي اسپهبد خورشيد که تاکنون به تخريب آثار ارزشمند تاريخي منجر شده است، معدن‌کاران نيز به آنها پيوستند تا طلسم 1300 ساله استواري اين اثر بشکند..... دست‌اندازی به غار تاريخی «اسپهبد خورشيد» در سوادکوه
شمال نیوز : پس از اقدام‌هاي برخي سدسازان و راه‌سازان در منطقه غار تاريخي اسپهبد خورشيد که تاکنون به تخريب آثار ارزشمند تاريخي منجر شده است، معدن‌کاران نيز به آنها پيوستند تا طلسم 1300 ساله استواري اين اثر بشکند.....(ادامه)
عملیات رفع ریزش سنگ از کوه‌های محور چالوس اجرا شد
رج - رئیس اداره راه وشهرسازی گچسر واقع در محور کرج - چالوس از اجرای عملیات رفع ریزش سنگ از کوه‌های محور چالوس در آستانه سفرهای نورزی خبر داد.(ادامه)

شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. كامل ترين اطلاعات علمي و تجربي از آنفولانزاي خوكي
شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. (ادامه)
اعمال اول محرم
(ادامه)
مرگ دامدار 60 ساله در طوفان مازندران
(ادامه)
4هزارعمليات امدادونجات در6ماهه اول امسال درمازندران
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در 6ماهه نخست سال جاری با اجراي4 هزار و 62 عمليات امدادونجات خدمات مورد نياز را به 27 هزار و 875 نفراز مصدومان و متاثرين از حوادث مختلف ارائه نمودند.(ادامه)
امدادرسانی به 2هزار حادثه در مازندران
(ادامه)
شالیزارهای مازندران استرس آبی دارند
(ادامه)
آمار وزیر رفاه از شاغلین بدون بیمه
(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
ریزش کوه در آزادراه چالوس - مرزن آباد
(ادامه)
استاندار مازندران: همدلی و هم زبانی مشکلات را حل می کند
(ادامه)
محور کندوان بعلت ريزش کوه مسدود شد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.