.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد. نیوزویک: ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشک‌های نقطه‌زن ندارد
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه کتاب و مشخص شدن ۲۹۰ نماینده مجلس و پایان رقابت‌های انتخاباتی در کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
سویه جدید کرونا با نام «فلیرت» شناسایی شد. کرونای جدید آمد+فهرست علائم و نشانه‌های بیماری
سویه جدید کرونا با نام «فلیرت» شناسایی شد.(ادامه)
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد. روزجمعه در مراکش «جمعه سیاه» نامیده شد
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت
برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در روز جمعه و دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است. آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم و آخرین تحولات حمله صهیونیست‌ها به رفح پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : ایرج فاضل، رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت بابت شرایطی که امروز جامعه پزشکی با آن مواجه است هشدار داد. تا ۱۰سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم یا بیماران را برای معالجه به خارج بفرستیم
شمال نیوز : ایرج فاضل، رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت بابت شرایطی که امروز جامعه پزشکی با آن مواجه است هشدار داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۱۸ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان و کارگزاران حج و دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با فرمانده معظم کل قوا پرداخته‌اند.(ادامه)
محمدعلی علومی پژوهشگر ‌و نویسنده، اسطوره‌شناس و شاهنامه‌پژوه در سن ۶۳ سالگی درگذشت. محمدعلی علومی درگذشت
محمدعلی علومی پژوهشگر ‌و نویسنده، اسطوره‌شناس و شاهنامه‌پژوه در سن ۶۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند. استعفای یک امام جمعه /علت چه بود؟
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ابلاغ برنامه هفتم پرداخته‌اند.(ادامه)
عکسی از محمدعلی فردین در ۷۰سال پیش وقتی که در تیم ملی کشتی آزاد عضو بود می‌بینید عکس دیدنی از غلامرضا تختی؛ بلند کردن فردین با یک دست روی هوا
عکسی از محمدعلی فردین در ۷۰سال پیش وقتی که در تیم ملی کشتی آزاد عضو بود می‌بینید(ادامه)
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند. استعفای یک امام جمعه /علت چه بود؟
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به ادامه اعتراض دانشجویان غرب به جنایات اسرائیل در غزه و بازداشت عوامل جیش الظلم پرداخته‌اند.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در میان جمعی از کارگران و تغییر حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس پرداخته‌اند.(ادامه)
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند. اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است. انتقاد ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته‌اند
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.(ادامه)
رمانی از زندانی فلسطینی باسم خندقجی، برنده جایزه بین‌المللی ادبیات داستانی عربی «بوکر» شد. نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
رمانی از زندانی فلسطینی باسم خندقجی، برنده جایزه بین‌المللی ادبیات داستانی عربی «بوکر» شد.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
یک مقام صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرده است و مدت ۱۰ الی ۱۴ روز نیز منتظر جواب حماس به آن می‌ماند. مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
یک مقام صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرده است و مدت ۱۰ الی ۱۴ روز نیز منتظر جواب حماس به آن می‌ماند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و تجمع دانشگاهیان ایران در حمایت از فلسطینیان پرداخته‌اند.(ادامه)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است. وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 578 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.