.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)


«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد. ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.(ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
سرانجام یک شعار انتخاباتی (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند .... فعال سیاسی اصلاح طلب : از روحانی حمایت کردیم، پشیمان هم نیستیم، قرار نیست که تمام اشتباهات گردن ما بیفتد/ مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان مي‌توانند براي مشکلات کشور راه‌حل پيدا کنند/ مطمئنیم که انتخابات بعدی را هم می‌بریم !
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند ....(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
اولين پيام حسن روحاني به دولت جديد آمريكا
رئیس جمهور گفت: تجربه سه ساله درسی باشد تا دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعدات خود برگردند و مردم ما پاداش صبر و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت ..... « آیت الله دارایی قادیکلایی » دعوت حق را لبیک گفت + یک سند از صحیفه امام درباره این مرحوم
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .....(ادامه)
تمجید مطهری از احمدی‌نژاد با انتقاد از روحانی و لاریجانی
(ادامه)
تمجید مطهری از احمدی نژاد با انتقاد از لاریجانی
علی مطهری مصاحبه ای با روزنامه شرق داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است: (ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون  بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و .... آقای رئیس جمهور ؛ ابتلای 2 برابری ماندرانی ها به کرونا حاصل سفرهای مخاطره آمیز مسافران غیربومی است
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و ....(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شمال نیوز : این روزها با اعلام اولیه فهرست داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط هیات های نظارت، جریان های سیاسی پیگیر بستن فهرست های انتخاباتی اند و در این بین اصلاح طلبان همزمان مشغول رایزنی با شورای نگهبان برای اخذ تایید صلاحیت نامزدهای بیشتری از جریان خود نیز هستند..... اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در تکاپوی رسیدن به فهرست انتخاباتی
شمال نیوز : این روزها با اعلام اولیه فهرست داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط هیات های نظارت، جریان های سیاسی پیگیر بستن فهرست های انتخاباتی اند و در این بین اصلاح طلبان همزمان مشغول رایزنی با شورای نگهبان برای اخذ تایید صلاحیت نامزدهای بیشتری از جریان خود نیز هستند.....(ادامه)


يك منبع مطلع به "انتخاب" خبر داد كه حكم شريعتی استاندار فعلي خوزستان امضا شده و خبر سرپرستی او بزودی اعلام می شود. یک استاندار، سرپرست هلال احمر شد
يك منبع مطلع به "انتخاب" خبر داد كه حكم شريعتی استاندار فعلي خوزستان امضا شده و خبر سرپرستی او بزودی اعلام می شود.(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
پیشگویی مشاور احمدی‌نژاد از سرنوشت ظریف
عبدالرضا داوری، از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در یادداشتی تلگرامی نوشت:(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
دژپسند، انتخابي اصلح
(ادامه)
سيف از روحاني سمت گرفت
روحانی در حکمی "ولی الله سیف» را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی» منصوب کرد. (ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: عملکرد دولت دوازدهم تاکنون بسیار پایین‌تر از دولت یازدهم بوده اما این موجب نمی‌شود تا برخی جریانات بخواهند یک طرفه به تخریب دولت بپردازند..... محمدرضا باهنر: عبور از روحاني خيانت است
شمال نیوز: عملکرد دولت دوازدهم تاکنون بسیار پایین‌تر از دولت یازدهم بوده اما این موجب نمی‌شود تا برخی جریانات بخواهند یک طرفه به تخریب دولت بپردازند.....(ادامه)
مقاومت رییس جمهور در برابر «استعفای جهانگیری» و «فشار نزدیکان» ؛ ماموریت جدید به معاون اول و با اختياراتی منحصربفرد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.