.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند. آغاز اعتصاب غذای معترضان در دانشگاه پرینستون آمریکا
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد. بازپرس پرونده تتلو: تتلو توبه نامه نوشته و میخواهد تشکیل خانواده بدهد
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند. نسخه کامل‌ و نهایی سعادت بشر در بعثت ارائه شد/ غزه؛ خط بطلان بر نظم جهانی غرب/ وظیفه دولت‌ها قطع کمک‌ به اسراییل است/ کشتار نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مردم غزه باعث رسوایی فرهنگ و تمدن غربی شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع  دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) سپاه قدس ایران در عملیاتی غافلگیرانه انتقام سختی را از عاملان جنایت سبوعانه و رذیلانه کرمان خواهند گرفت
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
براساس یک گزارش، ارتش «اسراییل» ۱۳ صهیونیست را در جریان حمله حماس در ۷ اکتبر به قتل رسانده است. رسوایی جدید ارتش «اسراییل» به دلیل کشتن عمدی ۱۳ صهیونیست
براساس یک گزارش، ارتش «اسراییل» ۱۳ صهیونیست را در جریان حمله حماس در ۷ اکتبر به قتل رسانده است.(ادامه)
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند. اردوکشی دریایی ۴۰ کشور برای مقابله با عملیات یمن در دریای سرخ
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند.(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
نخست وزیر پرتغال در پی محرز شدن رسوایی مالی‌اش از سمت خود استعفا داد. نخست وزیر پرتغال در پی رسوایی استعفا کرد
نخست وزیر پرتغال در پی محرز شدن رسوایی مالی‌اش از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود. حسین شریعتمداری: کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان با این وسعت علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود.(ادامه)
نتانیاهو از این جنگ پیروز خارج نخواهد شد
(ادامه)
سرلشکر محمد باقری در پیامی به وزیر دفاع سوریه جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش این کشور را محکوم کرد. نیرو‌های مسلح ایران آماده تعمیق همکاری‌ها با سوریه در مبارزه با تروریسم هستند
سرلشکر محمد باقری در پیامی به وزیر دفاع سوریه جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش این کشور را محکوم کرد.(ادامه)
علی کریمی با اقدامات ضد ایرانی خود در مسیر بهرام مودت، دروازه‌بان دهه پنجاه پرسپولیس که هم اکنون عضو منافقین است، حرکت می‌کند. سرنوشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس و عضو فعلی منافقین در انتظار علی کریمی
علی کریمی با اقدامات ضد ایرانی خود در مسیر بهرام مودت، دروازه‌بان دهه پنجاه پرسپولیس که هم اکنون عضو منافقین است، حرکت می‌کند.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد. اخاذی از مرد خانواده‌دار با تصاویر زننده!
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۶ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر فاز اول طرح ملی نهضت مسکن و جدید‌ترین دستاورد هسته‌ای کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
بازیکن مصری که مورد نظر استقلال است با منتشر کردن عکسی از بیماری خود خبر داد. بازیکن مورد نظر استقلال بیمار است +عکس
بازیکن مصری که مورد نظر استقلال است با منتشر کردن عکسی از بیماری خود خبر داد.(ادامه)
رسوایی ادامه‌دار در شبکه تروریستی اینترنشنال
(ادامه)
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند. رسوایی در شورای شهر / دستگیری چهارمین عضو شورا و پلمب دفتر
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا … ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد / جنایت در مسیر دادگاه!
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا …(ادامه)
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت. خیانت جدید ستاره فوتبال!
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.