.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تاج گل امپراتوری ژاپن برای عرض تسلیت به ایران
تاج گل امپراتور و‌ همسر امپراتور ژاپن برای عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور در سالن اجلاس را مشاهده می نمایید.(ادامه)
فرمانده انتظامی قائم شهر از شناسایی و دستگیری ۲ عامل درگیری و چاقوکشی در یک مجتمع تجاری در این شهرستان خبر داد. درگیری خونین و چاقوکشی در قائم‌شهر؛ واکنش پلیس به خبر قتل هوادار استقلال
فرمانده انتظامی قائم شهر از شناسایی و دستگیری ۲ عامل درگیری و چاقوکشی در یک مجتمع تجاری در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از این است که از میان کاندیداهای مطرح جریان اصلاحات، تاکنون حضور چهره‌هایی چون محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی محتمل به نظر می‌رسد. ظریف و آذری جهرمی کاندیدا نمی شوند /کاندیداتوری همتی و عارف محتمل است
شنیده‌ها حاکی از این است که از میان کاندیداهای مطرح جریان اصلاحات، تاکنون حضور چهره‌هایی چون محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی محتمل به نظر می‌رسد. (ادامه)
مسئول رسانه‌ای احمدی نژاد درباره نامزدی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری توضیح داد. آیا احمدی‌نژاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود؟
مسئول رسانه‌ای احمدی نژاد درباره نامزدی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری توضیح داد.(ادامه)
براساس اعلام ستاد انتخابات پنج‌شنبه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیند‌های این انتخابات را می‌خوانید. انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم چه مراحلی دارد؟
براساس اعلام ستاد انتخابات پنج‌شنبه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیند‌های این انتخابات را می‌خوانید.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است. رهبر انقلاب: تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است.(ادامه)
«آنگونه که منابع رسمی کشورمان اعلام کرده اند، در زمان وقوع حادثه سقوط هلی کوپتر شهدای خدمت، پهپادهای پیشرفته ایرانیِ مجهز به رادار "سار" برای انجام ماموریت در منطقه اقیانوس هند حضور داشته اند و دلیل موافقت با پیشنهاد ترکیه برای کمک به کشورمان در شرایط بحرانی مذکور، دور بودن حوزه عملیاتی پهپادهای ایرانی از محل حادثه بوده است.» بازخوانی یک جنجال قابل‌تامل در ماجرای یافتن بالگرد رئیس جمهور
«آنگونه که منابع رسمی کشورمان اعلام کرده اند، در زمان وقوع حادثه سقوط هلی کوپتر شهدای خدمت، پهپادهای پیشرفته ایرانیِ مجهز به رادار "سار" برای انجام ماموریت در منطقه اقیانوس هند حضور داشته اند و دلیل موافقت با پیشنهاد ترکیه برای کمک به کشورمان در شرایط بحرانی مذکور، دور بودن حوزه عملیاتی پهپادهای ایرانی از محل حادثه بوده است.»(ادامه)
تصاویر/ مجلس بزرگداشت شهدای خدمت در محضر مقام معظم رهبری
مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور اسلامی ایران، شهید سیدابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، سرهنگ خلبان سیّدطاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.(ادامه)
آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی در هنگام شهادت ۶۴ سال داشتند. عکس‌های نوجوانی و جوانی رئیسی که تاکنون ندیده‌اید!
آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی در هنگام شهادت ۶۴ سال داشتند.(ادامه)
شهادت جانسوز آیت‌ا...ابراهیم رئیسی داغی فراموش‌نشدنی بر دل همه ما بر جای گذاشت؛ مردی که در طول دوران کوتاه ریاست‌جمهوری‌اش از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و همیشه حامی و پشتیبان توسعه و پیشرفت کشور، به‌ویژه در حوزه علم و فناوری بود.

حماسه‌ساز خدمت(يادداشت)
شهادت جانسوز آیت‌ا...ابراهیم رئیسی داغی فراموش‌نشدنی بر دل همه ما بر جای گذاشت؛ مردی که در طول دوران کوتاه ریاست‌جمهوری‌اش از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و همیشه حامی و پشتیبان توسعه و پیشرفت کشور، به‌ویژه در حوزه علم و فناوری بود. (ادامه)
«نقش مهم حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های ایران با گروه‌های نیابتی در خاورمیانه، از موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیل مورد توجه قرار گرفت». روایت روزنامه اسرائیلی از قاسم سلیمانی دوم ایران
«نقش مهم حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های ایران با گروه‌های نیابتی در خاورمیانه، از موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیل مورد توجه قرار گرفت».(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پس از جلسه شورای عالی مسکن از ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به استان‌ها برای تعیین سقف افزایش اجاره‌بهای مسکن خبر داد. ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به استانداران برای تعیین سقف افزایش اجاره‌ مسکن/ تصمیمات مهم جلسه شورای عالی مسکن
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پس از جلسه شورای عالی مسکن از ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به استان‌ها برای تعیین سقف افزایش اجاره‌بهای مسکن خبر داد.(ادامه)
با حکم معاون سیما، محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران به عنوان «دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما» منصوب شد. دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما منصوب شد
با حکم معاون سیما، محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران به عنوان «دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما» منصوب شد.(ادامه)
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، پنج‌شنبه‌ هفته جاری ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیندهای این انتخابات را می‌خوانید. انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ چهاردهم چه مراحلی دارد؟
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، پنج‌شنبه‌ هفته جاری ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیندهای این انتخابات را می‌خوانید.(ادامه)
آیا رئیس مجلس یا دیگر اعضاء شورای برگزاری انتخابات امکان نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند یا بحث «تعارض منافع» مانع ثبت‌نام است؟ مخبر و قالیباف نمی‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند؟
آیا رئیس مجلس یا دیگر اعضاء شورای برگزاری انتخابات امکان نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند یا بحث «تعارض منافع» مانع ثبت‌نام است؟(ادامه)
در ویدئویی که از محمود احمدی‌نژاد منتشر شده، وی در پاسخ به دعوت تعدادی از هوادارانش که مقابل منزل او جمع شده و از او خواسته اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت کند، گفت: ....
اولین اظهارات احمدی نژاد درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری / در شرایط حساس کنونی قرار داریم! +ویدئو
در ویدئویی که از محمود احمدی‌نژاد منتشر شده، وی در پاسخ به دعوت تعدادی از هوادارانش که مقابل منزل او جمع شده و از او خواسته اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت کند، گفت: .... (ادامه)
انتشار نامه مخالفت آملی لاریجانی با لایحه حجاب و عفاف؛ یک ماه و یک هفته پس از ارسال!
آملی لاریجانی مصوبه مجلس درباره حجاب را مغایر با سیاست‌های کلی نظام در حوزه اقتصاد مقاومتی دانسته است. نامه وی به جنتی در این باره، روز ۲۹ فروردین ارسال شده است!(ادامه)
براساس آیین‌نامه داخلی مجلس تا قبل از تعیین هیات رئیسه مجلس، وظیفه هیات رئیسه سنی اداره جلسه افتتاحیه و جلسات بعدی تا زمان انتخاب هیأت رئیسه است رئیس و نایب رئیس سنی مجلس دوازدهم مشخص شدند /دبیران چه کسانی هستند؟
براساس آیین‌نامه داخلی مجلس تا قبل از تعیین هیات رئیسه مجلس، وظیفه هیات رئیسه سنی اداره جلسه افتتاحیه و جلسات بعدی تا زمان انتخاب هیأت رئیسه است(ادامه)
شمال نیوز: روزنامه اصلاح طلب اعتماد ، اسامی شخصیت‌های در مظان کاندیداتوری برای انتخابات  ریاست‌جمهوری را منتشر کرده است. ۳۶ کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ /کدام اصلاح طلبان وارد گود می شوند؟ /اصولگرایان به صف شدند
شمال نیوز: روزنامه اصلاح طلب اعتماد ، اسامی شخصیت‌های در مظان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری را منتشر کرده است.(ادامه)
شهید آیت الله رئیسی بسیار شجاع، متواضع و مطیع امام خامنه‌ای بود/ در کجای دنیا پیکر شخصیت‌های سیاسی با این عظمت و به صورت میلیونی تشییع می‌شود؟/ شهید امیرعبداللهیان باور شدیدی به آرمان فلسطین داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شهدای خدمت، مثل شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم و سایر شهدا، با مراقبه نفس و مهار تمایلات دنیوی خویش، در روند سیر و سلوک عرفانی خویش، به جایگاهی ارتقا یافته بودند که از آن به شهید زنده یاد می‌شد و عروج از زیست شهیدانه تا شهادت، برگ پذیرش و دعوت الهی است که کار دشواری نیست .... چرا راز شهیدشدن شهید بودن است؟/شهدای خدمت چگونه ازسیم خاردار نفس گذشتند ؟
شمال نیوز : شهدای خدمت، مثل شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم و سایر شهدا، با مراقبه نفس و مهار تمایلات دنیوی خویش، در روند سیر و سلوک عرفانی خویش، به جایگاهی ارتقا یافته بودند که از آن به شهید زنده یاد می‌شد و عروج از زیست شهیدانه تا شهادت، برگ پذیرش و دعوت الهی است که کار دشواری نیست ....(ادامه)
شمال نیوز :  آقای مخبر ! اقدام اخیر تان هرگز به پای شهیدِ جمهور نوشته نخواهد شد ! میراث رئیس جمهورِ شهید گوهری زلال داشته و  امری گفتمانی است و با منصب ابلاغی تان برای آقای حسینی پور لکه دار نمی شود ! آقای مخبر ؛ رئیس جمهور شهید تا روز آخر زیر بار انتشار این حکم که از سوی حوزه جناب عالی تدارک شده برای آقای حسینی پور نرفت / جناب عالی و برخی افراد ناهمتراز گفتمانی با دولت آیت آلله شهید رئیسی بخوبی می دانند که میراث آیت الله با مناصب و وزارت و ... ، نه نمایندگی می شود و نه اساسا از این راه قابل انتقال است / آقای رئیس جمهور از اجرایی نشدن برخی فرمان های خود به استاندار سابق مازندران شدیدا گلایه فرمودند
شمال نیوز : آقای مخبر ! اقدام اخیر تان هرگز به پای شهیدِ جمهور نوشته نخواهد شد ! میراث رئیس جمهورِ شهید گوهری زلال داشته و امری گفتمانی است و با منصب ابلاغی تان برای آقای حسینی پور لکه دار نمی شود !(ادامه)
عکس جدید از مزار شهید ابراهیم رئیسی در حرم رضوی
تصاویری از سنگ مزار رییس‌جمهور شهید منتشر شد.(ادامه)
در تصاویر منتشر شده از مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و هیات همراه نشانی از حضور محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی روسای جمهور پیشین به چشم نمی خورد. غیبت سه رئیس جمهور پیشین در مراسم تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی
در تصاویر منتشر شده از مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و هیات همراه نشانی از حضور محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی روسای جمهور پیشین به چشم نمی خورد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه پنجم خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی مثل خاکسپاری رئیس‌جمهور کشورمان و گمانه‌زنی درخصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته‌اند.(ادامه)
آخرین پست اکانت توئیتری رئیسی
تصویری از آخرین پست اکانت توئیتری «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور فقید منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز:

در مراسم تشییع و نماز بر پیکر شهید ابراهیم رئیسی، بسیاری از چهره‌های سیاسی و نظامی ایران حضور داشتند. غیبت جنجالی سه رئیس‌جمهور سابق ایران در مراسم تشییع شهید رئیسی
شمال نیوز: در مراسم تشییع و نماز بر پیکر شهید ابراهیم رئیسی، بسیاری از چهره‌های سیاسی و نظامی ایران حضور داشتند.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: بخش قابل توجهی از اطلاعات در زمینه‌های مختلف تخصصی، فنی و عمومی که میتوانست در وقوع سانحه دخیل باشد جمع‌آوری شده است.
بالگرد پس از برخورد با ارتفاع، دچار آتش سوزی شد / بررسی احتمال شلیک گلوله / در مکالمات خلبان چه گذشت؟
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: بخش قابل توجهی از اطلاعات در زمینه‌های مختلف تخصصی، فنی و عمومی که میتوانست در وقوع سانحه دخیل باشد جمع‌آوری شده است. (ادامه)
سران امنیتی و تیم مذاکره کننده اسرائیل در یک جلسه اعتراف کرده‌اند که باید به هر قیمتی به این توافق دست پیدا کنند؛ «حتی اگر قرار باشد پیشنهاد اخیر حماس بررسی شود و امتیازات بیشتری نیز بدهیم». نهادهای امنیتی اسرائیل: باید با حماس توافق کنیم، هر چند امتیازات بیشتری بدهیم
سران امنیتی و تیم مذاکره کننده اسرائیل در یک جلسه اعتراف کرده‌اند که باید به هر قیمتی به این توافق دست پیدا کنند؛ «حتی اگر قرار باشد پیشنهاد اخیر حماس بررسی شود و امتیازات بیشتری نیز بدهیم».(ادامه)
راز سر به مهر آقای رئیس‌جمهور از زبان دخترش!
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1731 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.324 seconds.