.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد. جزییات جدید از قتل شهردار منطقه ۵ شیراز
دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند. سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد / تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب تایید شد
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند امکان‌پذیر نیست بنابراین سه‌شنبه اول ماه رمضان است. سه‌شنبه اول ماه مبارک رمضان است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند امکان‌پذیر نیست بنابراین سه‌شنبه اول ماه رمضان است.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امروز ما می‌توانیم با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. سردار حاجی‌زاده: پهپادهای پیشرفته ما عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام می‌دهند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امروز ما می‌توانیم با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
اپلیکیشن بله در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است. جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام‌های کاربران+ عکس
اپلیکیشن بله در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
سه کشور عربستان، قطر و ترکیه روز جمعه را عید سعید فطر اعلام کردند. این سه کشور روز جمعه را عید فطر اعلام کردند
سه کشور عربستان، قطر و ترکیه روز جمعه را عید سعید فطر اعلام کردند.(ادامه)
خبرگزاری رویترز در خبری، از بازگشایی سفارت ایران در عربستان پس از هفت سال خبر داد. پس از هفت سال؛ در‌های سفارت ایران در ریاض گشوده شد
خبرگزاری رویترز در خبری، از بازگشایی سفارت ایران در عربستان پس از هفت سال خبر داد.(ادامه)
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است. اعمال شب و روز اول ماه مبارک رمضان
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است.(ادامه)


فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

حجاب در محیط‌های عمومی را با دقت بیشتری رعایت کنید / سرنشینان وسایل نقلیه و افرادی که از فضای پارک‌ها استفاده می‌کنند از تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی اجتناب کنند(خبر)
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند. مقارنه زهره و زحل / علاقه‌مندان به فضا ۲ بهمن را از دست ندهند
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند.(ادامه)
چگونه به خلافی خودرو اعتراض کنیم؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به خلافی خودرو را توضیح داد.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود. جریمه هر روز نداشتن معاینه فنی: ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یک بار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است/ آن‌ها که می‌خواستند ما را فلج کنند امروز بی شباهت به فلج‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
ویژگی‌های ایران‌چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی جدید چیست؟
ایران‌ چک ۱۰۰هزارتومانی جدید با طرح بارگاه حضرت معصومه (س) ۲۱ شهریور با امضای علی صالح‌ آبادی منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: به منظور تسریع درطرح های عمرانی نیمه کاره در استان، همه طرح ها ملزم به نصب روزشمار اجرا تا افتتاح شدند تا مردم ناظر بر روند اجرای آنها باشند. طرح های نیمه کاره عمرانی مازندران ملزم به نصب روزشمار شدند
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: به منظور تسریع درطرح های عمرانی نیمه کاره در استان، همه طرح ها ملزم به نصب روزشمار اجرا تا افتتاح شدند تا مردم ناظر بر روند اجرای آنها باشند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه عمر مشکلات صنعت خودرو ۴۰ ساله است، گفت: آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت اصلاح و در نوبت بررسی در هیئت دولت قرار دارد. کسی عصای موسی ندارد که مشکلات ۴۰ ساله صنعت خودرو را یک شبه حل کند !
شمال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه عمر مشکلات صنعت خودرو ۴۰ ساله است، گفت: آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت اصلاح و در نوبت بررسی در هیئت دولت قرار دارد.(ادامه)
اشتباه عجیب هواداران استقلال در فرودگاه
هواداران تیم استقلال اعضای تیم نساجی را با پرسپولیسی‌ها اشتباه گرفتند.(ادامه)
عیدفطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.» سرمایه رمضان و همت بلند در عید فطر
عیدفطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»(ادامه)
شمال نیوز: ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هلال ماه شوال رؤیت نشد دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۳۰ رمضان المبارک است. هلال ماه شوال رؤیت نشد/ رمضان ۳۰ روزه شد/دوشنبه تعطیل نیست
شمال نیوز: ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هلال ماه شوال رؤیت نشد دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۳۰ رمضان المبارک است.(ادامه)
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: به علت رؤیت نشدن هلال ماه رمضان در غروب روز جمعه، یکشنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود. یکشنبه ۱۴ فروردین اول ماه مبارک رمضان است
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: به علت رؤیت نشدن هلال ماه رمضان در غروب روز جمعه، یکشنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
صفر تا صد چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی
یک حقوقدان ضمن تشریح چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسنادرسمی گفت: از مبلغ حق الثبت یک بخش آن به هلال احمر تعلق دارد چرا که یکی از منابع تأمین بودجه این نهاد از حق الثبت دفترخانه‌ها است. (ادامه)
ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی تنها براساس محدوده جغرافیایی
ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی تنها براساس محدوده جغرافیایی محل سکونت انجام می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.