.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رشد صنعت و آسایش مردم به تولید برق وابسته است / سختی و هزینه های تولید و لزوم مدیریت مصرف برق برای مردم تبیین شود
(ادامه)
سفر یک‌روزه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران به رامسر
غبارروبی و گلباران مزار شهدا ، دیدار با مادر و خانواده سردار شهید محمد سلیمانژاد، جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور....(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند.

چند كلمه با سخنگويان انقلاب!(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند. (ادامه)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)
 برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند. پشت پرده سفر شبانه نتانیاهو به عربستان/ آیا قرار است اقدام نظامی علیه ایران صورت بگیرد؟
برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد .  .... اولین دیدار رسمی رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع با محوریت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد . ....(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....(ادامه)
برد قاطع تیم شهروند ساری در خانه
تيم فوتسال شهروند ساري حريف قمي را گلباران كرد.(ادامه)
برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در مازندران اعلام شد
مدير كل بنياد مازندران، برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تشريح كرد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل فرودگاههای مازندران به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان ، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند .... ديدار مديرکل فرودگاههاي مازندران با آيت الله طبرسي
شمال نیوز : مدیرکل فرودگاههای مازندران به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان ، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند ....(ادامه)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود.

چمران؛ بزرگ‌مرد علم و جهاد(يادداشت)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود. (ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
تركيب احتمالى "استقلال" مقابل سپاهان
وينفرد شفر با تركيبى متفاوت تيمش را مقابل سپاهان به ميدان خواهد فرستاد(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
عیدی امام خمینی به همسر آیت‌الله هاشمی چه بود؟
در خاطرات منتشر شده از آیت الله هاشمی از اول فروردین سال 68 به ماجرای عیدی امام به همسر آیت الله اشاره شده است.(ادامه)
بانوان نقش اساسی در ثبات و پايداری جامعه دارند
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: بانوان با مشارکت در عرصه های مختلف نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه….... بررسي اولويت هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در سال 97 با حضور سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه…....(ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)
شمال نیوز :  دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز مازندرانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در صفحه شخصی خود، نجوای تنهایی‌هایش را در کنار مظلوم‌ترین مظلومان دنیا چنین آورده است: ديدار با كودكان رنجور سوری و زخم‌های صورت و سيرت‌شان كه از ديرالزور، رقه، حُمص و حلب آمده بودند بسيار سخت و دشوار بود..... پزشک بدون مرز مازنی درکنار کودکان بی دفاع سوری در لبنان+تصاویر
شمال نیوز : دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز مازندرانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در صفحه شخصی خود، نجوای تنهایی‌هایش را در کنار مظلوم‌ترین مظلومان دنیا چنین آورده است: ديدار با كودكان رنجور سوری و زخم‌های صورت و سيرت‌شان كه از ديرالزور، رقه، حُمص و حلب آمده بودند بسيار سخت و دشوار بود.....(ادامه)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند...
بسيج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آينده(يادداشت)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند... (ادامه)
سلام بابا منم علی کوچکت حالا مرد خانه‌ات هستم(يادداشت)
(ادامه)
اس ام اس تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
زمين تمرين استقلالى ها تغيير كرد
طبق هماهنگى مسئولان كمپ تيم هاى ملى و استقلال در نهايت زمين تمرين آبى پوشان تغيير كرد.(ادامه)
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با جانبازان قطع نخاعي ديدار كرد.

ديدار مدير كل بنياد مازندران با جانبازان نخاعي
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با جانبازان قطع نخاعي ديدار كرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 107 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.