.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ممکن است سموم را از مغز دفع نکند. «خوابیدن» سموم مغز را دفع نمی‌کند!
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ممکن است سموم را از مغز دفع نکند.(ادامه)
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند. حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد. اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد. قیمت‌گذاری خودروهای برقی آزاد شد
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. مصرف زیاد پنیر به این دلایل ممنوع
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.(ادامه)
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود. چند نکته ساده برای کاهش مصرف اینترنت
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است. بازار مسکن مازندران در خواب و بیدار/ خرید و فروش راکد است
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است.(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد. نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد.(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند. طحان نظیف: این حرف‌ها تازگی ندارد / مواردی که برای ردصلاحیت به روحانی اعلام شده متعدد است
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.(ادامه)
یک مقام حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بازگرداندن اسرای خود است، اما بدون بیان صریح توقف جنگ در متن توافق، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد. حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
یک مقام حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بازگرداندن اسرای خود است، اما بدون بیان صریح توقف جنگ در متن توافق، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.(ادامه)
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است. چرا تهران باید تقسیم شود؟
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است.(ادامه)
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد. چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. اولین واکنش دولت به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف /۸ پاسخ معاون پارلمانی به انتقادات رئیس مجلس
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.(ادامه)
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند. سندرم ناخن زرد چیست؟
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است. رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.(ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد. تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 227 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.