.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.(ادامه)
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. چرا موز سیاه خواص بیشتری دارد؟
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند.(ادامه)
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
عکس/ چه زمانی نباید خرما بخوریم؟
خرما انواع مختلفی دارد که هر کدام خواص فوق‌العاده ای برای بدن دارند و در درمان و جلوگیری از بیماری ها به بدن کمک می کنند و برای پوست و مو نیز مفید است.(ادامه)
سرکه به عنوان یک عامل خنک‌کننده و سیب زمینی خواص ضد التهابی دارد که این دو ترکیب در کنار هم، توانایی کاهش حرارت بدن و درمان تب را دارند. کاهش فوری تب در منزل
سرکه به عنوان یک عامل خنک‌کننده و سیب زمینی خواص ضد التهابی دارد که این دو ترکیب در کنار هم، توانایی کاهش حرارت بدن و درمان تب را دارند.(ادامه)
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد. طرفداران قهوه بخوانند
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است. چند توصیه برای مقابله با خشکی پوست در زمستان
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است.(ادامه)
 برخی از توصیه‌های امیرالمومنین (ع) به حکمرانان تاریخ
(ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
از خوردن این معجون غافل نشوید / خواص یک معجون پرفایده
یک متخصص طب سنتی گفت: نکته مهم درمورد دمنوش‌ها این است که داغ مصرف شود و در صورت تمایل به سرد مصرف کردن، باید تفاله‌ها را خارج کرد.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند. مواد غذایی که باید در مصرف آنها دقت کنید
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند.(ادامه)
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود. "ولیک" هدیه پاپیزی جنگل‌های مازندران
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود.(ادامه)
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است. فواید بی‌نظیر پرتقال را بشناسید
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است.(ادامه)
این ۴ ماده غذایی را هرگز دوبار گرم نکنید!
ممکن است ترکیبات مضری پس از گرم‌کردن دوباره در برخی غذاها ایجاد ‌شود.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد. چرا خاک کربلا «تربت» شده است؟
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد.(ادامه)
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند. ۶ ذکر مهم و مجرب الهی
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند.(ادامه)
گوجه فرنگی از بیماریهای قلبی-عروقی مانند سکته مغزی و مرگ و میر پیشگیری می کند. خواص دارویی گوجه فرنگی چیست؟
گوجه فرنگی از بیماریهای قلبی-عروقی مانند سکته مغزی و مرگ و میر پیشگیری می کند.(ادامه)
 یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) با تولید به دنبال از بین بردن فقر بودند، گفت:همه به ویژه مسئولان باید عاقلانه و عادلانه کوشش کرده و نیاز جامعه را برطرف کنند. خدا هیچ ملتی را با تازیانه‌ای دردناکتر از فقر نزد/ ملت اگر بخواهد بایستد باید جیب و کیفش پر باشد
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) با تولید به دنبال از بین بردن فقر بودند، گفت:همه به ویژه مسئولان باید عاقلانه و عادلانه کوشش کرده و نیاز جامعه را برطرف کنند. (ادامه)
اگر طبع گرمی دارید یا مدتی است که در خوردن مواد غذایی گرم زیاده‌روی کرده‌اید و حالا به یک نوشیدنی با خواص سرد نیاز دارید، مخلوط کاسنی و شاه‌تره را امتحان کنید. این نوشیدنی خنک گرما را ضربه فنی می‌کند
اگر طبع گرمی دارید یا مدتی است که در خوردن مواد غذایی گرم زیاده‌روی کرده‌اید و حالا به یک نوشیدنی با خواص سرد نیاز دارید، مخلوط کاسنی و شاه‌تره را امتحان کنید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 85 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.