.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد. بهره برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی مازندران در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.(ادامه)
طوفان خورشیدی در مسیر زمین؛ احتمال بروز اختلال جدی در اینترنت جهانی طی ساعات آتی
مرکز پیش‌بینی آب و هوای فضایی هشدار داد که با وقوع یک طوفان شدید خورشیدی احتمال اختلال در سیستم اینترنت در بیشتر نقاط جهان وجود دارد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران فرمودند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود. حمایت از مردم و مقاومت غزه مهم‌ترین وظیفه قرآنی/نابودی غده سرطانی صهیونیست حتمی است/سران کشورهای اسلامی در موضوع غزه به قرآن عمل نمی‌کنند/امروز دنیای اسلام و آزادگان جهان عزادار مردم غزه هستند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران فرمودند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود.(ادامه)
بدهی برق و گاز خانوارهای انگلیسی به 3.8 میلیارد دلار رسیده و همچنان در حال اضافه شدن است، برق میلیون ها خانوار به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده و زمستان سرد را در تاریکی و بدون سیستم گرمایشی به سر می‌برند. قطع برق میلیون‌ها خانوار انگلیسی به دلیل پرداخت نکردن قبض انرژی
بدهی برق و گاز خانوارهای انگلیسی به 3.8 میلیارد دلار رسیده و همچنان در حال اضافه شدن است، برق میلیون ها خانوار به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده و زمستان سرد را در تاریکی و بدون سیستم گرمایشی به سر می‌برند.(ادامه)
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است. آیا اینترنت جهان فردا قطع می‌شود؟
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند. ابراز همدردی ۱۰۰ سینماگر افغانستانی با جامعه سینمایی ایران
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
خاموشی ناگهانی برق در برخی مناطق در حالی اتفاق می‌افتد که مسئولان شرکت توزیع برق می‌گویند امکان اعلام خاموشی‌ها از قبل وجود ندارد. چرا خاموشی‌ها از قبل اعلام نمی‌شود؟
خاموشی ناگهانی برق در برخی مناطق در حالی اتفاق می‌افتد که مسئولان شرکت توزیع برق می‌گویند امکان اعلام خاموشی‌ها از قبل وجود ندارد.(ادامه)
در بازدید مدیر کل بازرسی مازندران از خیابان‌های مرکز استان مقرر شد مشکلات خاموشی معابر تا یک ماه آینده برطرف شود. ورود اداره کل بازرسی به ماجرای خاموشی شبانه در برخی خیابان‌های مرکز مازندران
در بازدید مدیر کل بازرسی مازندران از خیابان‌های مرکز استان مقرر شد مشکلات خاموشی معابر تا یک ماه آینده برطرف شود.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
عاشورا و خواص بی‌خاصیّت
(ادامه)
شرکت توزیع نیروی برق مازندران از متولیان هیئت‌های مذهبی خواست در زمان برگزاری مراسم عزاداری نکات ایمنی برق را رعایت کنند. توصیه‌های شرکت برق مازندران به هیئت‌های مذهبی
شرکت توزیع نیروی برق مازندران از متولیان هیئت‌های مذهبی خواست در زمان برگزاری مراسم عزاداری نکات ایمنی برق را رعایت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با بیان اینکه خاموشی با برنامه مشترکان خانگی و تجاری عادی را نداریم، بر ضرورت رعایت الگو و مدیریت مصرف برق برای عبور از تابستان تاکید کرد. خاموشی بابرنامه در زمینه خانگی و تجاری نداریم / ۵۱ درصد مشرکان برق در منطقه غیربومی بوده و سکونت غیر دائم دارند / برق ۲۰ مشترک بد مصرف اداری و دولتی قطع شده است
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با بیان اینکه خاموشی با برنامه مشترکان خانگی و تجاری عادی را نداریم، بر ضرورت رعایت الگو و مدیریت مصرف برق برای عبور از تابستان تاکید کرد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت. ادعای مدیرعامل شرکت توزیع برق ‌مازندران: تابستان ‌قطعی برق ‌نداریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت.(ادامه)
فخری خوروش بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون در ۹۴ سالگی درگذشت. فخری خوروش بازیگر قدیمی درگذشت
فخری خوروش بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون در ۹۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
ساعت کار ادارات و بانک‌های مازندران از ۱۵ خرداد امسال از ۶ صبح آغاز می‌شود. تغییر ساعت کاری ادارات مازندران
ساعت کار ادارات و بانک‌های مازندران از ۱۵ خرداد امسال از ۶ صبح آغاز می‌شود.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران ساعت جدید کار ادارات و بانک های استان را از نیمه خرداد تا ۱۵ شهریور اعلام کرد. ساعت کاری جدید ادارات و بانک‌های مازندران اعلام شد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران ساعت جدید کار ادارات و بانک های استان را از نیمه خرداد تا ۱۵ شهریور اعلام کرد.(ادامه)
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند. آلمان ۵ نفر را به اتهام براندازی محاکمه کرد
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند.(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: وزارت نیرو برای گذر از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی از سال گذشته برنامه‌ریزی کرده که در قالب ۱۴۰ برنامه قرار است ۷ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق تا قبل از آغاز فصل گرما به ظرفیت تولید کشور اضافه شود. برنامه وزارت نیرو برای تابستان بدون خاموشی
سخنگوی صنعت برق گفت: وزارت نیرو برای گذر از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی از سال گذشته برنامه‌ریزی کرده که در قالب ۱۴۰ برنامه قرار است ۷ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق تا قبل از آغاز فصل گرما به ظرفیت تولید کشور اضافه شود.(ادامه)
چرخه کنترل تورم، ثبات بخشی به اقتصاد، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید گرچه سال‌ها کامل نشده اما نامگذاری سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید می‌تواند حلقه‌های مفقوده این چرخه را برای تکمیل آن گرد هم آورد. پایانی بر حلقه‌های مفقوده چرخه مهار تورم و رشد تولید(يادداشت)
چرخه کنترل تورم، ثبات بخشی به اقتصاد، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید گرچه سال‌ها کامل نشده اما نامگذاری سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید می‌تواند حلقه‌های مفقوده این چرخه را برای تکمیل آن گرد هم آورد.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
برای آنان تفاوتی ندارد کجای این مرز و بوم خدمت می‌کنند؛ چراکه لباس سربازی به تن کردند و به دو از چشم همگان آماده خدمت هستند و عملکردشان نشان از قدرتی دارد که توجه همگان را به خود معطوف کرده است. سربازان امام زمان (عج)؛ گمنام‌های خوش‌نام
برای آنان تفاوتی ندارد کجای این مرز و بوم خدمت می‌کنند؛ چراکه لباس سربازی به تن کردند و به دو از چشم همگان آماده خدمت هستند و عملکردشان نشان از قدرتی دارد که توجه همگان را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
عملکرد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نمونه‌ی بارز کار جهادی و انقلابی است
شمال نیوز : سرمایه‌گذاری ۷ هزار و سیصد میلیارد تومانی طی یک سال اخیر در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق مازندران که طی ۳ سال نصب و راه اندازی می شوند نوید بخش توسعه صنعت برق در منطقه است .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.