.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد. دستگیری ۲ قاچاقچی حشیش در سوادکوه
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
وقتی قدم به اتاق مشاوره پلیس گذاشت و مقابل کارشناس نشست نخستین جمله‌ای که به زبان آورد این بود: «من معتادم، کمکم کنید ترک کنم.» دختر ۱۶ ساله از خانه شوهر به پلیس پناه برد
وقتی قدم به اتاق مشاوره پلیس گذاشت و مقابل کارشناس نشست نخستین جمله‌ای که به زبان آورد این بود: «من معتادم، کمکم کنید ترک کنم.»(ادامه)
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت. آسیب‌های روانی ماده مخدر گُل/ توصیه به خانواده‌ها
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت.(ادامه)
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در .... کشف بیش از ۷۰۰ تن موادمخدر و روانگردان در سال ۲۰۲۲ توسط ایران
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در ....(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر در عملیات یک هفته‌ای پلیس خبر داد. متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر در عملیات یک هفته‌ای پلیس خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳۴ کیلو حشیش از یک دستگاه پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد. قاچاق حشیش در سفر خانوادگی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳۴ کیلو حشیش از یک دستگاه پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد.(ادامه)
ناکامی قاچاقچی مواد مخدر با ۳۱ کیلوگرم حشیش
فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۳۱ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ساری کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مازندران از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.(ادامه)
کشف حدود ۲۰ کیلو حشیش در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش خبر داد.(ادامه)
کشف ۲۲ کیلو گرم مواد مخدر در نوشهر
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نوشهر خبر داد.(ادامه)
متلاشی شدن باند قاچاق موادمخدر با ۱۰۸ کیلو تریاک و حشیش
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند قاچاق موادمخدر با ۱۰۸ کیلو تریاک و حشیش در "ابل و قائم شهر خبر داد.(ادامه)
۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۸۰ کیلو گرم حشیش و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف شد
دادستان بابل از کشف ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ خبر داد.(ادامه)
کشف ۳۹ کیلوگرم حشیش از داخل یک خودرو در بهشهر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف ۳۹ کیلوگرم حشیش از داخل یک دستگاه خودرو سواری در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان بهشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف مواد مخدر صنعتی از دو باند بین المللی در مازندران شدند. انهدام ۲ باند بین‌المللی مواد مخدر در مازندران/ ۵ نفر دستگیر شدند
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف مواد مخدر صنعتی از دو باند بین المللی در مازندران شدند.(ادامه)
شمال نیوز: میان موادمخدر ماده‌ای اعتیادآور به نام گُل ترویج شده که هیچ نشانی از زیبایی ندارد و حس زودگذر شادی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد درحالی‌که عوارض خطرناکی برای آنان به دنبال دارد که بعضا جبران‌ناپذیر است. گُلی که هیچ نشانی از شادی ندارد
شمال نیوز: میان موادمخدر ماده‌ای اعتیادآور به نام گُل ترویج شده که هیچ نشانی از زیبایی ندارد و حس زودگذر شادی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد درحالی‌که عوارض خطرناکی برای آنان به دنبال دارد که بعضا جبران‌ناپذیر است.(ادامه)
انهدام 2 باند قاچاقچی با تعقیب و گریز در نوشهر
(ادامه)
منبع درآمد زندگی مقام‌معظم رهبری از کجاست؟
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی تاکید کرد: خبرگان در سال ۶۸ هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است تا نقش ولی‌فقیه را تضعیف کنند. (ادامه)
کشف بیش از سه تن مواد مخدر طی 9 ماهه سال جاری
دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر مازندران از کشف بیش از سه تن مواد مخدر طی 9 ماهه سال جاری به همراه دستگیری بیش از 13 هزار هزار نفر خبر داد.(ادامه)
دستگیری ۳ قاچاقچی کالا در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری ۳ قاچاقچی کالا در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابلسر کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب بابلسر از کشف و ضبط بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کشف 14 کيلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری
14 کيلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.(ادامه)
۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در بابلسر کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب بابلسر از کشف و ضبط ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر این شهرستان خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد. پرونده بقایی باز است/حکم پرونده احمدی‌نژاد صادر نشده/نه دادستانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و نه او از دادستان/یکی از مدیران کانال‌های تلگرا(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد.(ادامه)
۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در آمل کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب آمل از کشف ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
باند قاچاق اشیا عتیقه ۳۰۰۰ ساله در آمل کشف شد
فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری اعضا باند قاچاق اشیا عتیقه و کشف گنجینه‌های قدیمی با قدمت سه هزار ساله خبر داد.(ادامه)
کشف 4کیلوگرم حشیش از یک خودروی پراید در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 4 کیلوگرم حشیش از یک خودروی پراید در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است.
توضیح اژه‎‌‌ای درباره مجرمیت سعید طوسی/ جزئیاتی از پرونده صندوق فرهنگیان، ثامن الحجج، نگین غرب، املاک شهرداری، احمد منتظری و ...(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است. (ادامه)
شمال نیوز : این مقام ارشد بهزیستی کشور گفت : در واقع جامعه نمونه خود را به سازمان آمار کشور تحویل و با دسته بندی خانوارها به بعد سه نفر 10 خانوار در هر خوشه جای گرفته و به این ترتیب کل طرح در قالب 2300 خوشه دسته بندی شد.... مازندران ؛ دومین استان پر شیوع مواد مخدر در کشور
شمال نیوز : این مقام ارشد بهزیستی کشور گفت : در واقع جامعه نمونه خود را به سازمان آمار کشور تحویل و با دسته بندی خانوارها به بعد سه نفر 10 خانوار در هر خوشه جای گرفته و به این ترتیب کل طرح در قالب 2300 خوشه دسته بندی شد....(ادامه)
کشف 8 کیلوگرم حشیش
۸ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در گلوگاه کشف شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.